-
ОРГАНІЗАЦІЯ ТЕМАТИЧНОГО ТУРУ
ВСТУП 3
Розділ 1. Маркетингові аспекти розробки туру 5
1.1. Розвиток підприємств туристичної індустрії в Кам'янець-Подільську 5
1.2. Організація історико-культурних туристичних фестивалів 9
1.3. Вимоги до процесу обслуговування туристів під час подорожі 15
Розділ 2. Проект тематичного туру 17
2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 17
2.2. Форма туру та программа 29
2.3. Організаційно-технічне забезпечення та економічне обгрунтування туру 30
Розділ 3. Маркетинг тематичного туру 32
3.1. Позиціювання та просування тематичного туру 32
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка тематичного туру 33
ВИСНОВКИ 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40
-
Організація екскурсійної діяльності
1. Організація роботи екскурсійного закладу 3
2. Особливості планування екскурсійного менеджменту 8
Список використаної літератури 14
-
Організація харчування туристів з Італії
Вступ 3
1. Етнічні особливості народу Італії 5
1.1. Формування національної кухні Італії та фактори, що вплинули на її формування 5
1.2. Характеристика та аналіз туристського потоку в Україну туристів з Італії 9
2. Особливості харчування туристів з Італії в Україні 13
2.1. Національний смак та особливості національного харчування туристів з Італії 13
2.2. Національна українська кухня як база харчування для туристів з Італії 19
2.3. Національна українська кухня як предмет туристичного інтересу та пропозиції для італійців 24
2.4. Організація харчування туристів з Італії в підприємствах громадського харчування м. Києва 28
Висновки 34
Список використаної літератури 36
Додатки 38
-
Особливості харчування туристів з Італії
Вступ 4
1. Етнічні особливості народу Італії 6
1.1. Національні особливості народу Італії 6
1.2. Характеристика та аналіз туристського потоку в Україну туристів з Італії 11
2. Особливості харчування туристів з Італії 16
2.1. Національні смаки та особливості національного харчування туристів з Італії 16
2.2. Національна українська кухня як база харчування для туристів з Італії 23
2.3. Національна українська кухня як предмет туристичного інтересу і пропозиції для італійців 29
2.4. Організація харчування туристів з Італії в підприємствах громадського харчування м. Києва 33
Висновки 39
Список використаної літератури 41
Додатки 43
-
Характеристика можливостей організації туризму для українських туристів у Італії
1.Загальна інформація про Італію 3
2. Аналіз статистичних даних 4
3. Перелік та опис об’єктів Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО, розташованих в Італії 6
4. Видатні туристські об’єкти Італії 7
5. Цінні лікувально-оздоровчі ресурси Італії та їх розташування 9
6. Види туризму Італії 9
7. Основні туристські центри Італії 10
8. Розвинутість туристської інфраструктури Італії 10
9. Місцеві традиції, звички, що обмежують туристську діяльність 12
Список використаної літератури 13
-
Організація сімейного туру
Вступ......................................................................................................................3
Розділ 1. Маркетингові аспекти розробки туру.................................................5
1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет
потенційного клієнта................................................................................5
1.2. Оцінка пропозиції.....................................................................................8
1.3. Набір вимог до процесів обслуговування туристів під
час подорожі.............................................................................................11
Розділ 2. Організація сімейного туру відпочинку на морі в Туреччині.........16
3.1.Інформаційне забезпечення програми туру...........................................16
3.1.1. Особливості сімейного відпочинку на морі....................................16
3.1.2. Загальна характеристика сімейного відпочинку в Туреччині.......17
3.1.3. Умови в їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну......21
3.2. Форма туру, пакет послуг та программа................................................22
3.3. Організаційно технічне забезпечення та економічне
обгрунтування туру..................................................................................24
Розділ 3. Маркетинг сімейного туру...................................................................26
3.1. Позиціювання та просування сімейного туру.......................................26
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка сімейного туру.............................28
Висновки................................................................................................................31
Список використаної літератури.........................................................................33
Додатки..................................................................................................................35
-
Культура тоталітарних держав на прикладі Італії (в період першої та другої світових війн та між ними)
Вступ 3
Розділ І. Тоталітарний режим фашиського типу в Італії 4
1.1. Особливості тоталітарної влади в Італії 4
1.2. Зародження та розвиток фашизму в Італії 6
Розділ ІІ. Культура в ідеології і практиці італійського фашизму 13
2.1. Культурний розвиток в Італії 13
2.2. Створення Національного фашистського інституту Культури в Італії 16
Висновки 22
Список використаної літератури 24
-
Організація екскурсійного туру у Францію
Вступ 3
Розділ І. Маркетингові аспекти розробки туру 5
1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 5
1.2. Оцінка пропозиції 8
Розділ ІІ. Проект туру 11
2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 11
2.1.1. Умови в'їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну 11
2.1.2.Оцінка території 12
2.2. Форма туру та схема маршруту 18
2.3. Пакет послуг 19
2.4. Програма туру 20
2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 21
2.6. Економічне обґрунтування проекту туру 21
Розділ ІІІ. Маркетинг нового гуру 24
3.1. Позиціювання та просування нового туру 24
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 26
Висновки 31
Список використаних джерел 33
Додатки 35-40
-
Організація екскурсійного туру до країни середземномор’я на прикладі Італії
Вступ 3
Розділ І. Маркетингові аспекти розробки туру 5
1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 5
1.2. Оцінка пропозиції 7
Розділ ІІ. Проект туру 9
2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 9
2.1.1. Умови в'їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну 9
2.1.2.Оцінка території 10
2.2. Форма туру та схема маршруту 16
2.3. Пакет послуг 17
2.4. Програма туру 18
2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 19
2.6. Економічне обґрунтування проекту туру 20
Розділ ІІІ. Маркетинг нового гуру 21
3.1. Позиціювання та просування нового туру 21
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 23
Висновки 25
Список використаних джерел 27
Додатки 30-35
-
Організація оздоровчого туру в Ізраїль
Вступ 2
Розділ І. Маркетингові аспекти розробки туру 4
1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 4
1.2. Оцінка пропозиції 8
1.3. Набір вимог до процесів обслуговування туристів під час подорожі 10
Розділ ІІ. Проект туру 12
2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 12
2.1.1. Умови в’їзду та можливі варіанти доставки туристів у країну 12
2.1.2. Оцінка території 15
2.2. Форма туру та схема маршруту 17
2.3. Пакет послуг 19
2.4. Програма туру 20
2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 22
2.6. Економічне обґрунтування проекту туру 26
Розділ ІІІ. Маркетинг нового туру 28
3.1. Позиціонування та просування нового туру 28
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 31
Висновки 36
Список використаних джерел 39
Додатки 40
-
Організація рекреаційного туру в Болгарію
Вступ 2
Розділ І. Маркетингові аспекти розробки туру 5
1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 5
1.2. Оцінка пропозиції 9
1.3. Набір вимог до процесів обслуговування туристів під час подорожі 11
Розділ ІІ. Проект туру 14
2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 14
2.1.1. Умови в’їзду та можливі варіанти доставки туристів у країну 14
2.1.2. Оцінка території 18
2.2. Форма туру та схема маршруту 20
2.3. Пакет послуг 22
2.4. Програма туру 24
2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 26
2.6. Економічне обґрунтування проекту туру 29
Розділ ІІІ. Маркетинг нового туру 33
3.1. Позиціонування та просування нового туру 33
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 37
Висновки 39
Список використаних джерел 41
Додатки 42