-
Формування системи дитячого оздоровлення в Україні
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РЕКРЕАЦІЙНОГО ТУРИЗМУ 6
1.1. Сутність сфери дитячого оздоровлення 6
1.2. Зародження та розвиток дитячого рекреаційного туризму 17
1.3. Світовий досвід організації дитячого оздоровлення 26
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ ДИТЯЧОГО ОЗДОРОВЛЕННЯ В УКРАЇНІ 31
2.1. Ресурси рекреаційного туризму в Україні 31
2.2. Особливості організації рекреаційного туризму для дітей в Україні 44
2.3. Аналіз системи дитячого оздоровлення в Україні 53
РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ ПІД ЧАС ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРУ 67
3.1. Програми туру 67
3.2. Економічне обґрунтування рекреаційного туру 80
3.3. Просування туру на ринку дитячого туризму 81
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 91
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 95
-
Формування системи дитячого оздоровлення в Україні
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РЕКРЕАЦІЙНОГО ТУРИЗМУ 6
1.1. Соціальна сутність дитячого оздоровлення 6
1.2. Зародження та розвиток дитячого рекреаційного туризму 17
1.3. Світовий досвід організації дитячого оздоровлення 31
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ ДИТЯЧОГО ОЗДОРОВЛЕННЯ В УКРАЇНІ 36
2.1. Ресурси рекреаційного туризму в Україні 36
2.2. Особливості організації рекреаційного туризму для дітей в Україні 49
2.3. Аналіз системи дитячого оздоровлення в Україні 58
РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРУ ТАБІР «Назва» 72
3.1. Обґрунтування програми туру 72
3.2. Економічне обґрунтування рекреаційного туру 78
3.3. Просування туру на ринку дитячого туризму 81
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 92
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 98
ДОДАТКИ 106
-
Стан та перспективи розвитку рекреаційного туризму в Україні
Вступ 3
І. Теоретичні засади рекреаційного туризму 5
1.1. Рекреація як предмет дослідження 5
1.2. Зародження та розвиток рекреаційної діяльності 9
1.3. Географія як підґрунтя для формування рекреаційного туризму 15
ІІ. Особливості організації рекреаційного туризму України 21
2.1. Специфіка використання рекреаційних ресурсів в процесі організації рекреаційного туризму в Україні 21
2.2. Використання матеріально-технічної бази рекреації в туризмі України 24
2.3. Методика розробки рекреаційного туру 29
2.4. Пропозиції щодо перспектив розвитку рекреаційного туризму в Україні 34
Висновки 37
Список використаних джерел 39-40
-
ОРГАНІЗАЦІЯ ТЕМАТИЧНОГО ТУРУ
ВСТУП 3
Розділ 1. Маркетингові аспекти розробки туру 5
1.1. Розвиток підприємств туристичної індустрії в Кам'янець-Подільську 5
1.2. Організація історико-культурних туристичних фестивалів 9
1.3. Вимоги до процесу обслуговування туристів під час подорожі 15
Розділ 2. Проект тематичного туру 17
2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 17
2.2. Форма туру та программа 29
2.3. Організаційно-технічне забезпечення та економічне обгрунтування туру 30
Розділ 3. Маркетинг тематичного туру 32
3.1. Позиціювання та просування тематичного туру 32
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка тематичного туру 33
ВИСНОВКИ 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40
-
Організація сімейного туру
Вступ......................................................................................................................3
Розділ 1. Маркетингові аспекти розробки туру.................................................5
1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет
потенційного клієнта................................................................................5
1.2. Оцінка пропозиції.....................................................................................8
1.3. Набір вимог до процесів обслуговування туристів під
час подорожі.............................................................................................11
Розділ 2. Організація сімейного туру відпочинку на морі в Туреччині.........16
3.1.Інформаційне забезпечення програми туру...........................................16
3.1.1. Особливості сімейного відпочинку на морі....................................16
3.1.2. Загальна характеристика сімейного відпочинку в Туреччині.......17
3.1.3. Умови в їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну......21
3.2. Форма туру, пакет послуг та программа................................................22
3.3. Організаційно технічне забезпечення та економічне
обгрунтування туру..................................................................................24
Розділ 3. Маркетинг сімейного туру...................................................................26
3.1. Позиціювання та просування сімейного туру.......................................26
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка сімейного туру.............................28
Висновки................................................................................................................31
Список використаної літератури.........................................................................33
Додатки..................................................................................................................35
-
Організація екскурсійного туру у Францію
Вступ 3
Розділ І. Маркетингові аспекти розробки туру 5
1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 5
1.2. Оцінка пропозиції 8
Розділ ІІ. Проект туру 11
2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 11
2.1.1. Умови в'їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну 11
2.1.2.Оцінка території 12
2.2. Форма туру та схема маршруту 18
2.3. Пакет послуг 19
2.4. Програма туру 20
2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 21
2.6. Економічне обґрунтування проекту туру 21
Розділ ІІІ. Маркетинг нового гуру 24
3.1. Позиціювання та просування нового туру 24
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 26
Висновки 31
Список використаних джерел 33
Додатки 35-40
-
Організація екскурсійного туру до країни середземномор’я на прикладі Італії
Вступ 3
Розділ І. Маркетингові аспекти розробки туру 5
1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 5
1.2. Оцінка пропозиції 7
Розділ ІІ. Проект туру 9
2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 9
2.1.1. Умови в'їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну 9
2.1.2.Оцінка території 10
2.2. Форма туру та схема маршруту 16
2.3. Пакет послуг 17
2.4. Програма туру 18
2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 19
2.6. Економічне обґрунтування проекту туру 20
Розділ ІІІ. Маркетинг нового гуру 21
3.1. Позиціювання та просування нового туру 21
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 23
Висновки 25
Список використаних джерел 27
Додатки 30-35
-
Організація оздоровчого туру в Ізраїль
Вступ 2
Розділ І. Маркетингові аспекти розробки туру 4
1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 4
1.2. Оцінка пропозиції 8
1.3. Набір вимог до процесів обслуговування туристів під час подорожі 10
Розділ ІІ. Проект туру 12
2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 12
2.1.1. Умови в’їзду та можливі варіанти доставки туристів у країну 12
2.1.2. Оцінка території 15
2.2. Форма туру та схема маршруту 17
2.3. Пакет послуг 19
2.4. Програма туру 20
2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 22
2.6. Економічне обґрунтування проекту туру 26
Розділ ІІІ. Маркетинг нового туру 28
3.1. Позиціонування та просування нового туру 28
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 31
Висновки 36
Список використаних джерел 39
Додатки 40
-
Контрольна по туризму
План
1. Архітектурна спадщина класицизму і неокласицизму 3
2. Планувальна організація Закарпатського рекреаційного району у складі Карпатського рекреаційного регіону 10
Література 15
-
Організація екскурсійного туру з відпочинком в Італії
Вступ 3
Розділ І. Маркетингові аспекти розробки туру 5
1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 5
1.2. Оцінка пропозиції 7
1.3. Вимоги до процесу обслуговування туристів під час подорожі 9
Розділ ІІ. Проект туру 10
2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 10
2.1.1. Умови в'їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну 10
2.1.2.Оцінка території 11
2.2. Форма туру та схема маршруту 14
2.3. Пакет послуг 14
2.4. Програма туру 16
2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 18
2.6. Економічне обґрунтування проекту туру 19
Розділ ІІІ. Маркетинг нового гуру 20
3.1. Позиціювання та просування нового туру 20
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 22
Висновки 24
Список використаних джерел 26
Додатки 27-32