-
Туристично-екскурсійні ресурси Італії
Вступ 3
1. Загальна характеристика Італії 5
1.1. Фізично-географічна характеристика країни 5
1.2. Короткий нарис історії Італії 6
1.3. Державно-адміністративний устрій 9
1.4. Соціально-економічний розвиток 10
2. Природно-рекреаційні та історико-культурні ресурси країни 13
2.1. Природний потенціал Італії 13
2.2. Історико-культурні пам'ятки країни 15
3. Характеристика туристичної галузі Італії: сучасний стан і перспективи розвитку 24
3.1. Основні етапи розвитку туризму в Італії 24
3.2. Туристичне районування країни 25
3.3. Аналіз туристичного ринку Італії 31
Висновки 40
Список використаної літератури та джерел 42
Додатки 43
-
Туристичний ринок Італії
Природно-рекреаційні й історико-культурні ресурси країни 3
Природний потенціал Італії 3
Історико-культурні пам'ятники країни 7
Характеристика туристичної галузі Італії: сьогоднішній стан і переспективи розвитку 13
Основні етапи розвитку італійського туризму 13
Туристичні райони країни 14
Аналіз туристичного ринку країни 18
Література 22
-
Проблеми безпеки Середземномор`я в 90-ті роки
Зміст
Вступ 3
Розділ І. Проблема безпеки як ключова проблема міжнародних відносин 7
1.1. Поняття безпеки її роль в міжнародних відносинах 8
1.2. Види безпеки 11
1.3. Форми організації безпеки 13
Розділ ІІ. Середземномор`я і проблеми міжнародної безпеки в 90-х роках ХХ століття 27
2.1. Загальна оцінка ситуації в країнах Середземномор`я 27
2.2. Соціальні конфлікти 40
2.3. Економічні та екологічні конфлікти 47
2.4. Військові конфлікти 50
Розділ ІІІ. Середземномор`я в векторах світової політики 57
3.1. Середземномор`я в відносинах Схід-Захід 57
3.2. Середземномор`я в політиці Європейського Союзу та НАТО 66
Розділ ІУ. Шляхи співробітництва України з Середземномор`ям 72
Висновки 77
Список використаних джерел 79
-
Організація туру до Франції
Зміст
1. Коротка характеристика Франції – країни перебування туристів 3
2. Оцінка території перебування туристів 6
3. Форма туру та схема маршруту 7
4. Пакет послуг 9
5. Програма туру 10
6. Організаційно-технічне забезпечення туру 11
7. Економічне обґрунтування проекту туру 11
Література 13
Додаток 1. Технологічна карта туристської подорожі за маршрутом 14
-
Предмет: туристичні ринки світу. Вид роботи: к/р
План
1. Загальна характеристика стану внутрішнього ринку Італії 2
2. Ступінь інтегрованості ринку Італії в світову економіку 3
3. Оцінка туристсько-рекреаційних ресурсів Італії 4
4. Оцінка сфери гостинності Італії 6
5. Оцінка туристичного процесу 7
6. Місце країни на туристичному ринку світу, регіону 9
7. Стан двосторонніх відносин країни Італії і України 10
8. Оцінка сучасного стану відносин в сфері туризму 11
9. Освоєність туристичними фірмами України (Києва) туристичного ринку 16
10. Перспективи розвитку двосторонніх відносин між країною та Україною та напрямки їх удосконалення 17
Список використаної літератури 18
-
ОРГАНІЗАЦІЯ ТЕМАТИЧНОГО ТУРУ
ВСТУП 3
Розділ 1. Маркетингові аспекти розробки туру 5
1.1. Розвиток підприємств туристичної індустрії в Кам'янець-Подільську 5
1.2. Організація історико-культурних туристичних фестивалів 9
1.3. Вимоги до процесу обслуговування туристів під час подорожі 15
Розділ 2. Проект тематичного туру 17
2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 17
2.2. Форма туру та программа 29
2.3. Організаційно-технічне забезпечення та економічне обгрунтування туру 30
Розділ 3. Маркетинг тематичного туру 32
3.1. Позиціювання та просування тематичного туру 32
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка тематичного туру 33
ВИСНОВКИ 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40
-
Організація молодіжного туру до Угорщини
Зміст:
Вступ 3
Розділ І. Загальна характеристика туристичного потенціалу Угорщини 5
1.1.Туристична привабливість країни 5
1.2.Характеристика рекреаційно-туристичних об’єктів країни 7
1.3. Характеристика окремих молодіжних готелів і курортів 12
Розділ ІІ. Особливості здійснення турів до Угорщини 15
2.1.Характеристика основних молодіжних об’єктів туризму 15
2.2.Особливості перебування у країні під час туристичної подорожі 18
2.3.Характеристика деяких молодіжних турів 20
Розділ ІІІ. Організація молодіжного туру до Угорщини 26
3.1.Необхідні документи для оформлення візи 26
3.2. Програма туру 27
3.3. Калькуляція туру 27
Висновок 29
Перелік використаної літератури: 30
Додаток. Карта туристичних районів Угорщини
-
Організація екскурсійної діяльності
1. Організація роботи екскурсійного закладу 3
2. Особливості планування екскурсійного менеджменту 8
Список використаної літератури 14
-
Організація харчування туристів з Італії
Вступ 3
1. Етнічні особливості народу Італії 5
1.1. Формування національної кухні Італії та фактори, що вплинули на її формування 5
1.2. Характеристика та аналіз туристського потоку в Україну туристів з Італії 9
2. Особливості харчування туристів з Італії в Україні 13
2.1. Національний смак та особливості національного харчування туристів з Італії 13
2.2. Національна українська кухня як база харчування для туристів з Італії 19
2.3. Національна українська кухня як предмет туристичного інтересу та пропозиції для італійців 24
2.4. Організація харчування туристів з Італії в підприємствах громадського харчування м. Києва 28
Висновки 34
Список використаної літератури 36
Додатки 38
-
Особливості харчування туристів з Італії
Вступ 4
1. Етнічні особливості народу Італії 6
1.1. Національні особливості народу Італії 6
1.2. Характеристика та аналіз туристського потоку в Україну туристів з Італії 11
2. Особливості харчування туристів з Італії 16
2.1. Національні смаки та особливості національного харчування туристів з Італії 16
2.2. Національна українська кухня як база харчування для туристів з Італії 23
2.3. Національна українська кухня як предмет туристичного інтересу і пропозиції для італійців 29
2.4. Організація харчування туристів з Італії в підприємствах громадського харчування м. Києва 33
Висновки 39
Список використаної літератури 41
Додатки 43
-
Методика створення туристсько-екскурсійного маршруту за мистецтвознавчою тематикою
Вступ 3
1. Характеристика української спадщини 5
1.1. Загальна характеристика української спадщини 5
1.2. Українська спадщина, як об’єкт пізнавального туризму 12
2. Особливості створення туристсько-екскурсійного тематичного маршруту 17
2.1. Складання екскурсійних програм 17
2.2. Технологія підготовки туристсько-екскурсійного тематичного маршруту 22
3. Організація мистецтвознавчих туристсько-екскурсійних маршрутів на прикладі туристичної агенції “Либідь-Київ” 29
3.1. Організація мистецтвознавчих туристсько-екскурсійних маршрутів на прикладі туристичної агенції “Либідь-Київ” 29
3.2. Шляхи удосконалення методики туристсько-екскурсійних маршрутів 35
Висновки 40
Список використаних джерел 42