-
ОРГАНІЗАЦІЯ ТЕМАТИЧНОГО ТУРУ
ВСТУП 3
Розділ 1. Маркетингові аспекти розробки туру 5
1.1. Розвиток підприємств туристичної індустрії в Кам'янець-Подільську 5
1.2. Організація історико-культурних туристичних фестивалів 9
1.3. Вимоги до процесу обслуговування туристів під час подорожі 15
Розділ 2. Проект тематичного туру 17
2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 17
2.2. Форма туру та программа 29
2.3. Організаційно-технічне забезпечення та економічне обгрунтування туру 30
Розділ 3. Маркетинг тематичного туру 32
3.1. Позиціювання та просування тематичного туру 32
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка тематичного туру 33
ВИСНОВКИ 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40
-
Організація сімейного туру
Вступ......................................................................................................................3
Розділ 1. Маркетингові аспекти розробки туру.................................................5
1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет
потенційного клієнта................................................................................5
1.2. Оцінка пропозиції.....................................................................................8
1.3. Набір вимог до процесів обслуговування туристів під
час подорожі.............................................................................................11
Розділ 2. Організація сімейного туру відпочинку на морі в Туреччині.........16
3.1.Інформаційне забезпечення програми туру...........................................16
3.1.1. Особливості сімейного відпочинку на морі....................................16
3.1.2. Загальна характеристика сімейного відпочинку в Туреччині.......17
3.1.3. Умови в їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну......21
3.2. Форма туру, пакет послуг та программа................................................22
3.3. Організаційно технічне забезпечення та економічне
обгрунтування туру..................................................................................24
Розділ 3. Маркетинг сімейного туру...................................................................26
3.1. Позиціювання та просування сімейного туру.......................................26
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка сімейного туру.............................28
Висновки................................................................................................................31
Список використаної літератури.........................................................................33
Додатки..................................................................................................................35
-
Організація екскурсійного туру у Францію
Вступ 3
Розділ І. Маркетингові аспекти розробки туру 5
1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 5
1.2. Оцінка пропозиції 8
Розділ ІІ. Проект туру 11
2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 11
2.1.1. Умови в'їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну 11
2.1.2.Оцінка території 12
2.2. Форма туру та схема маршруту 18
2.3. Пакет послуг 19
2.4. Програма туру 20
2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 21
2.6. Економічне обґрунтування проекту туру 21
Розділ ІІІ. Маркетинг нового гуру 24
3.1. Позиціювання та просування нового туру 24
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 26
Висновки 31
Список використаних джерел 33
Додатки 35-40
-
Організація екскурсійного туру до країни середземномор’я на прикладі Італії
Вступ 3
Розділ І. Маркетингові аспекти розробки туру 5
1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 5
1.2. Оцінка пропозиції 7
Розділ ІІ. Проект туру 9
2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 9
2.1.1. Умови в'їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну 9
2.1.2.Оцінка території 10
2.2. Форма туру та схема маршруту 16
2.3. Пакет послуг 17
2.4. Програма туру 18
2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 19
2.6. Економічне обґрунтування проекту туру 20
Розділ ІІІ. Маркетинг нового гуру 21
3.1. Позиціювання та просування нового туру 21
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 23
Висновки 25
Список використаних джерел 27
Додатки 30-35
-
Організація рекреаційного туру в Болгарію
Вступ 2
Розділ І. Маркетингові аспекти розробки туру 5
1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 5
1.2. Оцінка пропозиції 9
1.3. Набір вимог до процесів обслуговування туристів під час подорожі 11
Розділ ІІ. Проект туру 14
2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 14
2.1.1. Умови в’їзду та можливі варіанти доставки туристів у країну 14
2.1.2. Оцінка території 18
2.2. Форма туру та схема маршруту 20
2.3. Пакет послуг 22
2.4. Програма туру 24
2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 26
2.6. Економічне обґрунтування проекту туру 29
Розділ ІІІ. Маркетинг нового туру 33
3.1. Позиціонування та просування нового туру 33
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 37
Висновки 39
Список використаних джерел 41
Додатки 42
-
Організація оздоровчого туру в Ізраїль
Вступ 2
Розділ І. Маркетингові аспекти розробки туру 4
1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 4
1.2. Оцінка пропозиції 8
1.3. Набір вимог до процесів обслуговування туристів під час подорожі 10
Розділ ІІ. Проект туру 12
2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 12
2.1.1. Умови в’їзду та можливі варіанти доставки туристів у країну 12
2.1.2. Оцінка території 15
2.2. Форма туру та схема маршруту 17
2.3. Пакет послуг 19
2.4. Програма туру 20
2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 22
2.6. Економічне обґрунтування проекту туру 26
Розділ ІІІ. Маркетинг нового туру 28
3.1. Позиціонування та просування нового туру 28
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 31
Висновки 36
Список використаних джерел 39
Додатки 40
-
Організація екскурсійного туру з відпочинком в Італії
Вступ 3
Розділ І. Маркетингові аспекти розробки туру 5
1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 5
1.2. Оцінка пропозиції 7
1.3. Вимоги до процесу обслуговування туристів під час подорожі 9
Розділ ІІ. Проект туру 10
2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 10
2.1.1. Умови в'їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну 10
2.1.2.Оцінка території 11
2.2. Форма туру та схема маршруту 14
2.3. Пакет послуг 14
2.4. Програма туру 16
2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 18
2.6. Економічне обґрунтування проекту туру 19
Розділ ІІІ. Маркетинг нового гуру 20
3.1. Позиціювання та просування нового туру 20
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 22
Висновки 24
Список використаних джерел 26
Додатки 27-32
-
Організація оздоровчого туру в Ізраїль
Вступ 3
Розділ І. Маркетингові аспекти розробки туру 5
1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 5
1.2. Оцінка пропозиції 7
1.3.Набір вимог до процесів обслуговування туристів під час подорожі 8
Розділ ІІ. Проект туру 10
2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 10
2.1.1. Умови в'їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну 10
2.1.2.Оцінка території 12
2.2. Форма туру та схема маршруту 15
2.3. Пакет послуг 16
2.4. Програма туру 18
2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 18
2.6. Економічне обґрунтування проекту туру 19
Розділ ІІІ. Маркетинг нового гуру 22
3.1. Позиціювання та просування нового туру 22
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 24
Висновки 26
Список використаних джерел 28
Додатки 29-34
-
Організація екологічного туру
Вступ..................................................................................................................3
Розділ 1. Необхідність розвитку екологічного туризму в Україні...............5
1.1. Вплив туризму на природу................................................................5
1.2. Поняття екологічного туризму.........................................................9
1.3. Види екологічного туризму.............................................................11
Розділ 2. Особливості розвитку екологічного туризму в Карпатах...........15
2.1. Природні ресурси Закарпатської області.......................................15
2.2. Проблеми розвитку екологічного туризму в Карпатах.................21
Розділ 3. Організація екологічного туру........................................................23
3.1. Параметри та основні показники маршруту...................................23
3.2. Програма та калькуляція туру..........................................................23
3.3. Кадрове забезпечення екологічного туру....27
3.4. Маркетингові заходи просування туру на ринку
туристичних послуг...........................................................................28
Висновки............................................................................................................31
Список використаних джерел..........................................................................33
-
ОРГАНІЗАЦІЯ ЕКОЛОГІЧНОГО ТУРУ
ЗМІСТ
Вступ..................................................................................................................3
Розділ 1. Необхідність розвитку екологічного туризму в Україні...............5
1.1. Вплив туризму на природу................................................................5
1.2. Поняття екологічного туризму.........................................................9
1.3. Види екологічного туризму.............................................................12
Розділ 2. Особливості розвитку екологічного туризму в Карпатах...........15
2.1. Природні ресурси Закарпатської області.......................................15
2.2. Проблеми розвитку екологічного туризму в Карпатах.................21
Розділ 3. Організація екологічного туру........................................................23
3.1. Параметри та основні показники маршруту...................................23
3.2. Програма та калькуляція туру..........................................................23
3.3. Кадрове забезпечення екологічного туру………………………....27
3.4. Маркетингові заходи просування туру на ринку
туристичних послуг...........................................................................28
Висновки............................................................................................................31
Список використаних джерел..........................................................................33