|
-
"А щастя було поруч" за романом О. Пушкіна "Євгеній Онєгін"
-
Душевна чистота Тетяни за романом «Євгеній Онєгін»
-
Душевна чистота Тетяни за романом Євгеній Онєгін
-
Тема: «А щастя було поруч» за романом О. Пушкіна «Євгеній Онегин»
-
Євгеній Онєгін - "зайва людина"
-
Актуальність роману Фредеріка Стендаля "Червоне і чорне" сьогодні. Жульєн Сорель - герой нашого часу?!
Зміст Вступ 2 Розділ 1. Традиції і новаторство Стендаля в літературі 5 1.1. Декілька слів про автора роману "Червоне і Чорне" - Ф.Стендаля 5 1.2. Соціально-психологічний роман "Червоне і Чорне" 6 1.3. Традиційні образи героїв у "Червоному і чорному" 9 1.4. Типологічний ряд образів в романі "Червоне і чорне" 11 Розділ 2. Актуальність створення "Червоного і чорного" у творчості Стендаля та в історії французької літератури 13 2.1. Історія твору 13 2.2. Атмосфера і реальність роману. Символічне значення 15 Розділ 3. Потенціал традиційності в образі Жульєна Сореля. Наполеонівський дух роману 18 Висновки 25 Список використаної літератури 28 ∞ См. работу «Актуальність роману Фредеріка Стендаля "Червоне і чорне" сьогодні. Жульєн Сорель - герой нашого часу?!»
-
Аналіз моральний ідеалів та цінностей учнів
Вступ 3 Розділ I.Характеристика моральних цінностей 5 1.1.Основні моральні цінності 5 1.1.1.Поняття моралі 5 1.1.2.Методологічною засадою морального виховання є етика. 6 1.2.Молодь та мораль 10 Розділ II. Аналіз моральний ідеалів та цінностей учнів 14 2.1.Аналіз моральний ідеалів та цінностей школярів молодшого віку 14 2.2.Аналіз моральний ідеалів та цінностей школярів середньго віку 16 2.3.Аналіз моральний ідеалів та цінностей старших школярі 17 Висновки 21 Використана література 23 ∞ См. работу «Аналіз моральний ідеалів та цінностей учнів»
-
Шахрайській роман як літературний жанр
-
Шляхи розвитку історичного роману
1. Зародження жанру історичного роману на початку ХІХ сторіччя 3 2. Вальтер Скот – основоположник історичного роману 5 3. Історичний роман В. Гюго 10 4. Особливості історичних романів А. Дюма 14 Література 17 ∞ См. работу «Шляхи розвитку історичного роману»
-
Жанрова специфіка роману Ю. Андруховича “Перверзія”
План I. Вступ II. Жанрова специфіка роману Ю. Андруховича “Перверзія”. 1. Роман як основний епічний жанр літератури. Його жанрові особливості. 2. Ю. Андрухович – яскравий представник сучасної прози. 3. “Перверзія” – зразок сучасного українського роману. III. Висновки IV. Література ∞ См. работу «Жанрова специфіка роману Ю. Андруховича “Перверзія”»
-
Сучасні підходи до класифікації життєвих форм рослин
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………..4 РОЗДІЛ 1. ВИНИКНЕННЯ ПОНЯТТЯ „ЖИТТЄВА ФОРМА РОСЛИН”…...6 РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО КЛАСИФІКАЦІЇ ЖИТТЄВИХ ФОРМ РОСЛИН………………………………………8 РОЗДІЛ 3. ІНШІ ВИДИ КЛАСИФІКАЦІЙ ЖИТТЄВИХ ФОРМ РОСЛИН……………………………………………………………..18 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………...20 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………………...22 ∞ См. работу «Сучасні підходи до класифікації життєвих форм рослин»
-
Трансформація образу Фауста у творчості Й.В.Гете та О. С. Пушкіна
1. Вступ 2 2. Трансформація образу Фауста у творчості Й.В.Гете та О. С. Пушкіна 8 3. "Я тої сили частка, що робить лише добро, бажаючи лише злого" (образ Мефістофеля в трагедії Йоганна Вольфганга Гете "Фауст") 17 4. Про почуття, i не тільки про це (за творами Йоганна Вольфганга Гете "Фауст" i Тараса Шевченка "Катерина") 22 Висновки 24 Список використаної літератури 26 ∞ См. работу «Трансформація образу Фауста у творчості Й.В.Гете та О. С. Пушкіна»
-
Міфопоетичний аналіз казок А.С.Пушкіна
І. Вступ. ІІ. Міфопоетичний аналіз сказок А.С. Пушкіна. 1. Міфопоетична традиція в поясненні природи уяви. 2. Казкові образи Пушкіна - предмет для міфопоетичного аналізу. 3. Джерела казок Пушкина. 3.1. Походження, значення імен і назв в казках Пушкіна. 3.2. Вплив російського фольклору на формування уяви поета. 3.3. Сприйняття персонажів народного фольклору А.С. Пушкіним. 3.3.1. Персонаж Баби Ягі. 3.3.2. Образ Кащея. 3.3.3. Дуалізм персонажа Чорномора в «Сказке о царе Салтане» і в поемі «Руслан і Людмила». 3.4. Пушкінські казки в російській літературі - як привабливий і таємничий острів Буян в народних переказах. 4.. Погляд медиевиста на походження казок Пушкіна. 4.1. Використання в казках Пушкина методу «вкорінення» іноземного матеріалу в російський культурний грунт шляхом з'єднання фольклорних іноземних і національних форм на прикладі поеми «Руслан і Людмила». 4.2. Розробка Пушкіним методів творчої інтеграції у вітчизняну культуру іноземного матеріалу іншої епохи на прикладі казкової поеми «Русалка» (1829-1832 роки). 4.3. «Сказка о царе Салтане» (1831). Запозичення ідеї міфічного острова. 4.4. «Сказка о золотом петушке» (1834). Міфологічний образ чарівного птаха . 4.5. Оригінальність Пушкинських ідей. 5. Місце Пушкинського ідеалу зовнішньої краси жінки в міфологічній уяві поета.. 6. Місце фінського фольклору в казкових поемах Пушкина. ІІІ. Висновок. ∞ См. работу «Міфопоетичний аналіз казок А.С.Пушкіна»
-
Проблематика роману Пантелемона Куліша «Чорна рада»
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. «ХУДОЖНЯ КАРТИНА СВІТУ» У РОМАНІ П.КУЛІША «ЧОРНА РАДА» 6 1.1. ПОНЯТТЯ «ХУДОЖНЯ КАРТИНА СВІТУ»: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ДОСЛІДЖЕННЯ. 6 1.2. Методологія аналізу „художньої картини світу” в літературознавстві 14 1.2. Специфіка створення «художньої картини світу» у романі П.Куліша «Чорна рада» 20 РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ПРОБЛЕМАТИКИ РОМАНУ П.КУЛІША «ЧОРНА РАДА» 23 2.1. Висвітлення проблеми національної історії в романі 23 2.2. Особливості відбиття проблеми національної ідеї в «Чорній раді» 28 2.3. Проблема моральних ідеалів героїв та її відбиття у романі. 40 ВИСНОВКИ 43 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 46 Мета дослідження полягає у здійсненні комплексного аналізу проблематики аспекту роману П.Куліша «Чорна Рада». Поставлена мета обумовила вирішення ряду взаємопов'язаних завдань: • специфікувати основні складові картини світу П.Куліша у контексті його історіософського світобачення; • з'ясувати концептуальний підхід П.Куліша до проблеми "національного" як до першооснови національної ідеї; • проаналізувати особливості осмислення проблем національної історії у романі «Чорна рада»; • специфікувати суспільно-побутову проблематику, що висвітлено у романі «Чорна рада». • обґрунтувати суспільно-історичне значення культурологічних поглядів П.Куліша з позицій сучасної науки як підсумок дослідження. Об'єкт дослідження – текст роману «Чорна рада» П.Куліша Предмет дослідження – особливості проблематики означеного твору. Хронологічні межі дослідження обумовлені специфікою дослідження твору і охоплюють життєвий шлях та діяльність П.Куліша у 1846-1856 рр. Методи дослідження. Відповідно до поставлених завдань у дослідженні використано: аналіз і синтез, зіставлення і узагальнення здобутих даних, отриманих у процесі вивчення філософської, історичної, культурологічної, літературознавчої, мовознавчої літератури та наукових видань з допоміжних та суміжних галузей науки. Принцип історизму, використаний у роботі, допоміг у розкритті і таких важливих проблем, як умови і чинники, що вплинули на проблематику роману, його роль і місце в українському національно-визвольному русі ХІХ ст., аналізі загальнокультурних та суспільних процесів зазначеної доби. Порівняльно-історичний, описовий, проблемний, логічний й систематичний методи дозволили визначити зміст культурологічних концепцій, охарактеризувати складові картини світу П.Куліша в еволюції його історіософського світобачення. Науково-біографічний та порівняльний методи уможливили цілісний аналіз історичних подій і дозволили окреслити ідейно-духовні засади культурницької діяльності П.Куліша та еволюції його історіософського світобачення. Наукова новизна дослідження полягає у тому, що в ній практично вперше здійснено комплексний аналіз проблематики роману П.Куліша «Чорна рада» у контексті розвитку української національної літератури ХІХ століття та обґрунтовано суспільно-історичне значення проблем, висвітлених у романі. Практичне значення студії полягає у тому, що її матеріали і результати можуть бути використані для здійснення подальших досліджень з історії вітчизняної літератури та культури, відкриває нові шляхи для інтерпретування творів та біографічних даних П.Куліша і його ролі у розвитку української культури. ∞ См. работу «Проблематика роману Пантелемона Куліша «Чорна рада»»
-
Дипломна робота “Міфопоетичний аналіз казок А.С.Пушкіна
План. І. Вступ. ІІ. Міфопоетичний аналіз сказок А.С. Пушкіна. 1. Міфопоетична традиція в поясненні природи уяви. 2. Казкові образи Пушкіна - предмет для міфопоетичного аналізу. 3. Джерела казок Пушкина. 3.1. Походження, значення імен і назв в казках Пушкіна. 3.2. Вплив російського фольклору на формування уяви поета. 3.3. Сприйняття персонажів народного фольклору А.С. Пушкіним. 3.3.1. Персонаж Баби Ягі. 3.3.2. Образ Кащея. 3.3.3. Дуалізм персонажа Чорномора в «Сказке о царе Салтане» і в поемі «Руслан і Людмила». 3.4. Пушкінські казки в російській літературі - як привабливий і таємничий острів Буян в народних переказах. 4.. Погляд медиевиста на походження казок Пушкіна. 4.1. Використання в казках Пушкина методу «вкорінення» іноземного матеріалу в російський культурний грунт шляхом з'єднання фольклорних іноземних і національних форм на прикладі поеми «Руслан і Людмила». 4.2. Розробка Пушкіним методів творчої інтеграції у вітчизняну культуру іноземного матеріалу іншої епохи на прикладі казкової поеми «Русалка» (1829-1832 роки). 4.3. «Сказка о царе Салтане» (1831). Запозичення ідеї міфічного острова. 4.4. «Сказка о золотом петушке» (1834). Міфологічний образ чарівного птаха . 4.5. Оригінальність Пушкинських ідей. 5. Місце Пушкинського ідеалу зовнішньої краси жінки в міфологічній уяві поета.. 6. Місце фінського фольклору в казкових поемах Пушкина. ІІІ. Висновок. ∞ См. работу «Дипломна робота “Міфопоетичний аналіз казок А.С.Пушкіна»
-
Відображення революції в романі Ю. Яновського "Вершники"
1. Ю. Яновський - яскравий представник неоромантичної течії в українській літературі. 2. Жанрова своєрідність роману "Вершники". 3. Народні традиції і новаторство Ю. Яновського. 4. Неповторність образів роману "Вершники". 5. Ю. Яновський - блискучий майстер словесного правопису. 6. Література. ∞ См. работу «Відображення революції в романі Ю. Яновського "Вершники"»
-
Організація бенкет-чаю
1. Особливості бенкет-чаю як виду бенкету 3 2. Час тривалості бенкет-чаю 4 3. Характеристика приміщень, де має відбутися бенкет, виробничі та організаційні процеси, які потрібно здійснити для підготування цих приміщень до обслуговування 4 4. Форма і варіант розстановки столів 5 5. Меню. Вибір напоїв до страв 6 6. Розрахунки для бенкет-чаю 8 Приміщення, банкетні столи 8 Додаткові меблі, елементи інтер’єру 9 Офіціанти 10 Скатертини 11 7. Способи подавання страв і напоїв до столу, характерні для бенкет-чаю 11 8. Графічне зображення графічно із зазначенням черговості сервірування приклад сервірування одного десертного куверту чи двох 14 9. Графічне зображення приміщення, де влаштовано бенкет 16 10. Графічне зображення зони обслуговування офіціантів 17 10. Графічне зображення зони обслуговування офіціантів 18 Література 21 ∞ См. работу «Організація бенкет-чаю»
-
Розвиток жанру історичного роману в літературі французького романтизму
Зміст Вступ. 3 РОЗДІЛ І. Естетичні настанови романтизму як стилю 4 1.1.Особливості розвитку романтичного стилю в літературі 4 1.2. Загальна характеристика французького романтизму. 13 РОЗДІЛ ІІ. Розвиток жанру історичного роману в літературі французького романтизму. 18 2.1. Проблеми нової художньої мови у ранньому французькому романтизмі. 18 2.1. Віктор Гюго і його історичний роман 20 Висновок 28 Список використаної літератури: 30 Предметом дослідження є романи епохи французького романтизму, а зокрема “Собор Паризької Богоматері” В.Гюго - як феномен романтичної культури й фундамент пізнішої історичної прози письменника. Об'єкт дослідження: поетика романів Віктора Гюго - як романтичних історичних романів. Мета дослідження полягає у вивченні романтичного історичного роману, а також варіанту жанру, створеного В.Гюго. Вивчення передбачає поглиблення уявлень про жанрову систему романтизму, визначення національної своєрідності французького романтичного історичного роману та з'ясування специфіки романтичної поетики історичного роману. Теоретико-методологічну основу дослідження склали праці О.Веселовського з історичної поетики, теоретико- та історико-літературні концепції національних романтичних систем (Н.Берковський, А.Карельський), роботи з проблем теорії й історії роману (Н.Лейтес, Б.Успенський). ∞ См. работу «Розвиток жанру історичного роману в літературі французького романтизму»
-
"Прийом ""Сніданок"""
1. Специфіка прийому «Сніданок» як виду прийому та бенкету 3 2. Приміщення, де має відбутися прийом, процеси виробничого та організаційного характеру, що потрібно здійснити для підготування цих приміщень до обслуговування 4 3. Розстановка столів 4 4. Особливості меню та вибору напоїв 5 5. Розрахунки стосовно приміщення та бенкетних столів для прийому «Сніданок» 7 6. Подавання страв і напоїв до столу, характерні для прийому «Сніданок» 9 7. Зображення із зазначенням черговості сервірування 10 8. Графічне зображення приміщення, де влаштовано прийом 11 9. Зображення зони обслуговування офіціантів 13 Список літератури 15 ∞ См. работу «"Прийом ""Сніданок"""»
-
Теоретичні проблеми адаптації в період переживання життєвих криз
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні проблеми адаптації в період переживання життєвих криз 7 1.1. Психологічні чинники соціальної адаптації 7 1.2. Кризовий стан: норма і відхилення 11 1.3. Особистість на життєвому шляху 24 1.4. Буденність та її несподіванки 40 1.5. Свобода ставлення до скрутних обставин 50 Розділ 2. Методика емпіричного дослідження соціально - психологічних факторів адаптації в період життєвих криз 60 2.1. Проведення експерименту дослідження психолого-соціальних чинників адаптації людини 60 2.2. Аналіз результатів дослідження 63 2.3 Реабілітація, рекомендація 66 Висновки 73 Список використаних джерел 75 ∞ См. работу «Теоретичні проблеми адаптації в період переживання життєвих криз»
-
ема: провідні ідеї і постаті роману А Камю «Чума»
-
чи не надто дорога ціна волі героїв повісті Михайла Коцюбинського"Дорогою ціною"
-
"Прийом ""Сніданок"""
1. Особливості прийому «Сніданок» як виду прийому 3 2. Час тривалості прийому «Сніданок» 4 3. Характеристика приміщень, де має відбутися прийом, виробничі та організаційні процеси, які потрібно здійснити для підготування цих приміщень до обслуговування 5 4. Форма і варіант розстановки столів 6 5. Меню. Вибір напоїв до страв 7 6. Розрахунки для прийому «Сніданок» 10 Приміщення, банкетні столи 10 7. Способи подавання страв і напоїв до столу, характерні для прийому «Сніданок» 14 8. Графічне зображення із зазначенням черговості сервірування 15 9. Графічне зображення приміщення, де влаштовано прийом 21 10. Графічне зображення зони обслуговування офіціантів 22 Література 26 ∞ См. работу «"Прийом ""Сніданок"""»
-
Прийом „вечеря”
1. Особливості прийому «Вечеря» як виду прийому 3 2. Час тривалості прийому «Вечеря» 4 3. Характеристика приміщень, де має відбутися прийом, виробничі та організаційні процеси, які потрібно здійснити для підготування цих приміщень до обслуговування 5 4. Форма і варіант розстановки столів 6 5. Меню. Вибір напоїв до страв 7 6. Розрахунки для прийому «Вечеря» 10 Приміщення, банкетні столи 10 7. Способи подавання страв і напоїв до столу, характерні для прийому «Вечеря» 14 8. Графічне зображення із зазначенням черговості сервірування 15 9. Графічне зображення приміщення, де влаштовано прийом 21 10. Графічне зображення зони обслуговування офіціантів 22 Література 26 ∞ См. работу «Прийом „вечеря”»
-
"Прийом ""Сніданок"""
1. Особливості прийому «Сніданок» як виду прийому 3 2. Час тривалості прийому «Сніданок» 4 3. Характеристика приміщень, де має відбутися прийом, виробничі та організаційні процеси, які потрібно здійснити для підготування цих приміщень до обслуговування 4 4. Форма і варіант розстановки столів 4 5. Меню. Вибір напоїв до страв 5 6. Розрахунки для прийому «Сніданок» 8 Приміщення, банкетні столи 8 Офіціанти 9 Скатертини 10 7. Способи подавання страв і напоїв до столу, характерні для прийому «Сніданок» 10 8. Графічне зображення із зазначенням черговості сервірування. 11 9. Графічне зображення приміщення, де влаштовано прийом 12 10. Графічне зображення зони обслуговування офіціантів 15 Література…………………………………………………………………………….17 ∞ См. работу «"Прийом ""Сніданок"""»
-
Техніка самоврядування у процесі досягнення життєвих цілей
-
Техніка самоврядування у процесі досягнення життєвих цілей
-
Навчання дітей з порушенням зору (Тіфлопсихологія)
ВСТУП 2 І. АНАЛІЗ НАУКОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ З ТЕМИ 5 ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ПЕРЦЕПТИВНИХ ДІЙ В ПРОЦЕСІ ПРЕДМЕТНО-ПРАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ З ГЛИБОКИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ 9 ІІ.1. Методи навчання дітей з порушеннями зору 9 ІІ.2. Наочно-дієва методика „Мозаїка” 12 ІІ.3. Аналіз наочно-дієвої методики „Мозаїка” 13 ІІ.3.1. Ознайомлення дитини з елементами мозаїки 13 ІІ.3.2. Закріплення знань основних елементів мозаїки, розвиток уваги дитини формі й орієнтації елементів мозаїки 13 ІІ.3.3. Навчання виділенню єдиної ознаки, 14 по якому згруповані фігури 14 ІІ.3.4. Навчання дитини аналізувати зображення і складати з елементів мозаїки прості зображення за зразком 14 ІІ.3.5. Навчання дитини знаходити закономірність розташування елементів мозаїки на ігровому полі та відсутній елемент 16 ІІ.3.6. Навчання аналізові і синтезові простих і складних за структурою і числом елементів зображень 17 ІІ.3.7. Навчання дитини аналізувати і збирати за зразком кілька зображень середнього ступеня складності на одному ігровому полі. Розвиток зорової уваги і зорової пам'яті 20 ІІ.3.8. Навчання упізнанню неповного зображення і відтворенню його до цілого 21 ІІ.3.9. Навчання дитини добудовувати симетричне зображення до цілого, використовуючи як зразок зібрану частину зображення 23 ІІ.3.10. Формування навичок порівняння складних зображень, розвиток зорової уваги і зорової пам'яті 24 ІІ.3.11. Навчання дитини збирати зображення по словесній інструкції 25 ІІ.3.12. Навчання дитини виділяти зображення в замаскованому перцептивному полі 26 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ∞ См. работу «Навчання дітей з порушенням зору (Тіфлопсихологія)»
-
Банкет-Кава
Особливості бенкет-кави як виду бенкету 3 Час тривалості бенкет-кави 4 Характеристика приміщень, де має відбутися бенкет, виробничі та організаційні процеси, які потрібно здійснити для підготування цих приміщень до обслуговування 4 Форма і варіант розстановки столів 5 Меню. Вибір напоїв до страв 6 Розрахунки для бенкет-кави 9 Приміщення, банкетні столи 9 Додаткові меблі, елементи інтер’єру 10 Офіціанти 10 Скатертини 12 Способи подавання страв і напоїв до столу, характерні для бенкет-кави 12 Графічне зображення графічно із зазначенням черговості сервірування приклад сервірування одного десертного куверту чи двох 15 Графічне зображення приміщення, де влаштовано бенкет 16 Графічне зображення розсадки та зони обслуговування офіціантів 18 Список використаної літератури 21 ∞ См. работу «Банкет-Кава»
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|