|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Урочисті прийоми та бенкети
Вступ....................................................................................................................3
1. Банкет за столом з повним обслуговуванням офіціантами........................4
2. Дипломатичні прийоми..................................................................................8
3. Банкет за столом з частковим обслуговуванням офіціантами.................10
Висновок............................................................................................................12
Використана література....................................................................................14
-
Контрольная работа по ресторанному сервису
Вступление 3
1. Порядок составления заявки на производство, в буфет, в сервизную при подготовке к обслуживанию банкета 5
2. Расчет-заявка на производство, в буфет, в сервизную для банкета ужина с полным обслуживанием 10
3. Банкет-фуршет 14
4. Банкет-чай 17
Использованая литература: 20
-
Кава в житті людини з точки зору хімії і медицини
ПЛАН
1. Загальні відомості про каву.
2. Історія кави.
3. Кава і медицина
-
Маркетинг варіант 7
ТОВАРОРУХ ТА ЗБУТ 2
ПРОГРАМА ДОСЛІДЖЕННЯ 16
Метою дослідження є визначення потреб споживачів кави та кавових виробів на вітчизняному ринку кави з метою просування на ринок нового виду кави. 16
Об’єктом дослідження виступає поведінка і вимоги споживача відносно якості, ціни та асортименту кави та кавових виробів. 16
Методологія дослідження – опитування методом проведення інтерв’ю населення віком від 18 до 65 років під час робочого дня та в години проведення виставок і презентацій. 16
НАПРЯМКИ ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ НА РИНОК (кава) 18
1. Провести детальний опис товару (кава) 18
2. Класифікувати товар по основним видам призначення 19
3. Обгрунтувати можливість переходу товару у розряд марочних 20
4. Запропонувати вид упаковки товару та зміст його маркування 21
5. Описати тип (сегмент) цільового ринку 24
6. Обгрунтувати вибір каналів розподілу та маркетингових посередників 27
7. Описати прийнятну систему товароруху 31
8. Визначити основні підходи до ціноутворення 34
Література 36
-
"Изучение мировых традиций чаепития и организация банкет-чая"
СОДЕРЖАНИЕ
Введение
Традиции чаепития: Англия
Традиции чаепития: Германия
Традиции чаепития: Индия
Традиции чаепития: Китай
Традиции чаепития: Россия
Традиции чаепития: Япония
Организация Банкет-чая
Список использованной литературы
-
"Изучение мировых традиций чаепития и организация банкет-чая"
СОДЕРЖАНИЕ
Введение
Традиции чаепития: Англия
Традиции чаепития: Германия
Традиции чаепития: Индия
Традиции чаепития: Китай
Традиции чаепития: Россия
Традиции чаепития: Япония
Организация Банкет-чая
Список использованной литературы
-
Економіка сільського господарства Мексики
Вступ 3
Розділ 1. Характеристика господарства Мексики 5
Розділ 2. Аспекти розвитку сільського господарства Мексики 15
Розділ 3. Спеціалізація сільського господарства Мексики 25
3.1 Фрукти 25
3.2 Сільгосппродукція 29
3.3 Виробництво текіли 30
3.4. Кава 31
3.5 Цукор 33
3.6 Виробництво м’яса 35
Розділ 4. Зовнішньоекономічні відносини 41
Висновки 48
Список використаної літератури 50
Cгенерировано за 0.007445 секунд
|