|
-
Дипломна робота “Міфопоетичний аналіз казок А.С.Пушкіна
План.
І. Вступ.
ІІ. Міфопоетичний аналіз сказок А.С.Пушкіна.
1. Міфопоетична традиція в поясненні природи уяви.
2. Казкові образи Пушкіна - предмет для міфопоетичного аналізу.
3. Джерела казок Пушкина.
3.1. Походження, значення імен і назв в казках Пушкіна.
3.2. Вплив російського фольклору на формування уяви поета.
3.3. Сприйняття персонажів народного фольклору А.С. Пушкіним.
3.3.1. Персонаж Баби Ягі.
3.3.2. Образ Кащея.
3.3.3. Дуалізм персонажа Чорномора в «Сказке о царе Салтане» і в поемі «Руслан і Людмила».
3.4. Пушкінські казки в російській літературі - як привабливий і таємничий острів Буян в народних переказах.
4.. Погляд медиевиста на походження казок Пушкіна.
4.1. Використання в казках Пушкина методу «вкорінення» іноземного матеріалу в російський культурний грунт шляхом з'єднання фольклорних іноземних і національних форм на прикладі поеми «Руслан і Людмила».
4.2. Розробка Пушкіним методів творчої інтеграції у вітчизняну культуру іноземного матеріалу іншої епохи на прикладі казкової поеми «Русалка» (1829-1832 роки).
4.3. «Сказка о царе Салтане» (1831). Запозичення ідеї міфічного острова.
4.4. «Сказка о золотом петушке» (1834). Міфологічний образ чарівного птаха .
4.5. Оригінальність Пушкинських ідей.
5. Місце Пушкинського ідеалу зовнішньої краси жінки в міфологічній уяві поета..
6. Місце фінського фольклору в казкових поемах Пушкина.
ІІІ. Висновок.
-
Зображення життєвих ідеалів героїв роману Пушкіна "Євгеній Онєгін"
Зображення життєвих ідеалів героїв роману Пушкіна "Євгеній Онєгін"
-
Тема: «А щастя було поруч» за романом О. Пушкіна «Євгеній Онегин»
Тема: «А щастя було поруч» за романом О. Пушкіна «Євгеній Онегин»
Предмет: зарубіжна література
Вид: твір-роздум
-
"А щастя було поруч" за романом О. Пушкіна "Євгеній Онєгін"
Тема: "А щастя було поруч" за романом О. Пушкіна "Євгеній Онєгін"
Предмет: зарубіжна література
Вид: твір-роздум
-
Образи українських народних побутових казок, специфіка мовно-художніх засобів, їх виховна цінність
Образи українських народних побутових казок, специфіка мовно-художніх засобів, їх виховна цінність
Список використаної літератури
-
Трансформація образу Фауста у творчості Й.В.Гете та О. С. Пушкіна
1. Вступ 2
2. Трансформація образу Фауста у творчості Й.В.Гете та О. С. Пушкіна 8
3. "Я тої сили частка, що робить лише добро, бажаючи лише злого" (образ Мефістофеля в трагедії Йоганна Вольфганга Гете "Фауст") 17
4. Про почуття, i не тільки про це (за творами Йоганна Вольфганга Гете "Фауст" i Тараса Шевченка "Катерина") 22
Висновки 24
Список використаної літератури 26
-
Історична динаміка виховних функцій мистецтва
Зміст
Вступ……………………………………………………………….….……3
I. Мистецтво як форма художньо-образної інтерпретації
дійсного…………………………………………………………..….5
1.1. Функції мистецтва………………………………………...…5
1.2. Специфіка художнього образу………………………….…..8
II. Історична динаміка та виховні функції мистецтв…………….…13
2.1. Розвиток теорії та практики художньо-естетичного
виховання засобами хореографічного мистецтва…….…..13
2.2. Художньо-естетична інформація як засіб
виховання учнівської молоді………………………….……19
2.3. Індивідуальні стратегії формування естетичного
сприймання музики школярами…………………….….…..22
2.4. Створення в Україні дитячого театру казок……………....25
Висновок……………………………………………………………......…31
Література………………………………………………………….….…..33
-
Формування моральних якостей в учнів на уроках літератури
Вступ 2
Розділ І. Проблема духовності в соціо-культурному вимірі. 8
1.1. Пошуки змісту духовності. 8
1.2. Сучасна духовна криза. 10
Розділ ІІ. Література - як важливий засіб формування духовності у старшокласників. 13
Розділ ІІІ. Формування моральних якостей в учнів на уроках літератури. 17
3.1. Моральне виховання молодших школярів у процесі опрацювання казок на уроках читання. 17
3.2. Урок літератури як відродження свідомості та душі у старшокласників. 28
Висновки 37
Список використаної літератури 39
-
Ознайомлення дошкільників з вадами зору з дитячою художньою літературою
ВСТУП 2
Розділ 1. Психолого-педагогічні і літературознавчі засади роботи з дітьми дошкільного віку з вадами зору 5
1.1. Психологічні основи виховання і навчання сліпої дитини 5
1.2. Особливості побудови занять з дітьми із вадами зору 7
1.3. Методика роботи над художнім твором 10
1.4. Складання розповіді-роздуми як різновид роботи над художніми творами 12
Розділ 2. Методика ознайомлення дошкільників з вадами зору з дитячою художньою літературою 21
2.1. Особливості вивчення віршів та казок в роботі з дітьми з вадами зору 21
2.2. Тактильна книга як засіб знайомства з дитячою літературою 22
ВИСНОВОК 26
ЛІТЕРАТУРА 28
-
Аналіз банківської діяльності (практична робота)
Аналіз комісійних доходів та витрат комерційних банків України 3
1. Аналіз вітчизняного банку («Брокбізнесбанк») 11
2. Аналіз зобов'язань 12
3. Загальний аналіз активів 15
4. Аналіз власного капіталу 17
5. Аналіз кредитно-інвестиційної діяльності 19
6. Аналіз рейтингової позиції банку 22
7. Аналіз фінансових результатів 23
Список використаної літератури 26
Cгенерировано за 0.053595 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|