|
-
Етапи роботи над історичним твором
Зміст 2
Вступ 3
Теоретична частина 5
Історичний твір та історичний образ-персонаж 5
Практична частина. Твір Пантелеймона Куліша “Чорна Рада”. 9
План-конспект уроку №1 9
План-конспект уроку №2 16
План-конспект уроку №3 27
Висновки 31
Список використаної літератури 32
-
Жанр комедії у творчості М.Куліша
Вступ 3 Розділ І. Микола Куліш – видатний драматург та майстер комедії 5 1.1 Розвиток жанру комедії в Україні 5 1.2 Життєвий шлях Миколи Куліша 7 1.3 Значення комедії у творчості М.Куліша 9 Розділ ІІ. Розвиток комедії. Творчість Куліша 11 2.1 „Отак загинув Гуска” 11 2.2 Трагікомедія М.Куліша – “Народний Малахій” 13 Розділ ІІІ. Жанрові особливості комедій 15 3.1 “Мина Мазайло” – найвидатніша комедія драматурга 15 3.2 Інтермедія “Хулій Хурина” 19 Висновки 22 Література 24
-
Чорна рада у Ніжині (1663 р.) Жовтнева революція в Петрограді і динаміка політичних змін в Україні
Зміст
1. Чорна рада у Ніжині (1663 р.) 3
2. Жовтнева революція в Петрограді і динаміка політичних змін в Україні 4
3. Україна напередодні Другої світової війни 7
Список літератури 14
-
Чорна рада у Ніжині (1663 р.) Жовтнева революція в Петрограді і динаміка політичних змін в Україні
Зміст
1. Чорна рада у Ніжині (1663 р.) 3
2. Жовтнева революція в Петрограді і динаміка політичних змін в Україні 4
3. Україна напередодні Другої світової війни 7
Список літератури 14
-
Шляхи розвитку історичного роману
1. Зародження жанру історичного роману на початку ХІХ сторіччя 3
2. Вальтер Скот – основоположник історичного роману 5
3. Історичний роман В. Гюго 10
4. Особливості історичних романів А. Дюма 14
Література 17
-
Зарубіжна література
1. Основні напрями європейського модернізму, їх естетичні програми і представники 3
2. Філософсько-естетична думка кінця XIX - початку XX ст. і художня практика модернізму. 4
3.Творчість Ш.Бодлера – предтечі французького символізму 5
4. Криза культури і французька поезія символізму 6
У Франції найвідомішими предствниками символізму були П.Верлен, А.Рембо, С.Малларме 5. Творчість Поля Верлена 6
5. Творчість Поля Верлена 7
6. Трагедія життя і творчості А.Рембо 8
7.Аналіз поезій А.Рембо «П‘яний корабель», «Голосні» 9
8. Символістська драма, її ознаки і художні знахідки (Г.Гауптман, М.Метерлінк) 10
9. Натуралізм як літературний напрям і творчий метод 11
10. Творчість Е.Золя у контектсі натуралізму 12
11. Проблематика і художні особливості роману Е.Золя «Жерміналь» 13
12. Новаторство Е.Золя в жанрі роману 14
13.Роман Мопассана «Милий друг» («Життя»): проблематика, художні особливості 15
14.Новелістика Мопассана. Тематичні групи новел 16
15. Характерні риси «нової драми» 17
16. Художній метод драматургії Г.Ібсена 18
17. Поєднання неоромантичної і реалістичної естетики в драмі Г.Ібсена «Пер Гюнт». Особливості інтерпретації фаустіанівських мотивів у драмі. 19
17. Поєднання неоромантичної і реалістичної естетики в драмі Г.Ібсена «Пер Гюнт». Особливості інтерпретації фаустіанівських мотивів у драмі. 19
18.Проблематика і художні особливості драми Г.Ібсена «Ляльковий дім» 20
18.Проблематика і художні особливості драми Г.Ібсена «Ляльковий дім» 20
19. М.Метерлінк: від «драми мовчання» до симолістської драми. Драма-феєрія «Синій птах»: проблематика, поетика, особливості жанру 21
20. Драматургія Г.Гауптмана 22
21. Проблематика новелістики Т.Манна 23
22. «Смерть у Венеції» Т.Манна як модереністська новела 24
23. Американський неоромантизм та його види 25
24. Неоромантичні тенденції роману «Пригоди Тома Соєра..» М.Твена 26
25. Автобіагрофічні риси роману Джека Лондона «Мартін Іден». Розкриття в романі теми митця і містецтва в сучасному суспільстві 27
26.Проблематикк та поетика роману Джека Лондона «Морський вовк» 28
27.Американський імпресіонізм. особливості творчості Г.Джеймса 29
28. Тематичний діапазон новел О‘Генрі 30
29. «Нова драма» Б.Шоу 31
30. Зміст та проблематика драми Б.Шоу «Дім, де розбиваються сердця» 32
31. Інтерпретація античного міфу в драмі Б.Шоу «Пігмаліон» 33
32. Трансформація традицій реалізму в прозі Т.Харді 34
33. Англійський неоромантизм, його особливості 35
34.Пошуки нового героя в пригодницько-психологічній англійській прозі порубіжжя (Стівенсон, Конан Дойль, Конрад) 36
35. Тема двійництва у творі Л.Стівенсона «Дивна історія доктора Джекіля і містера Хайда» 37
36. Розвиток традицій детективної новели у творчості К.Дойля 38
36. Розвиток традицій детективної новели у творчості К.Дойля 38
37. Синтез психологічного аналізу та пригодницького сюжету в прозі Д.Конрада 39
38. Специфіка розкриття теми науково-технічного прогресу і долі вченого в буржуазному суспільстві у творчості Г.Уельса 40
39. Аналіз роману «Коли сплячий прокинеться» Г.Уелса 41
39. Аналіз роману «Коли сплячий прокинеться» Г.Уелса 41
40. Естетизм О.Уальда 42
41.Роман О,Уайльда «Портрет Доріана Грея». Проблемати та поетика твору 43
42. Поезія Р.Кіплінга: проблематика, поетика, специфіка ліричного героя 44
43. Творчість С.Лагерльоф: загальний огляд 45
44.Анімалістична тема в творчості Р.Кіплінга 46
45. Імпресіонізм. Його характерні риси 47
46. Роман К.Гамсуна «Голод» з позиції імпресіонізму 48
46. Роман К.Гамсуна «Голод» з позиції імпресіонізму 48
47. Творчість Дж.Джойса 49
48. Роман Дж.Джойса «Уілісс» як зразок модерністичного роману 50
49. Російська поезія «срібного віку» 51
50. Провідні мотиви поезії російських символістів 52
-
Концепції розвитку української культури(І.Франко, П.Куліш.) Сучасні погляди українських науковців
Вступ.
1. Пантелеймон Куліш - найвизначніший український письменник.
1.1. Хронологія життєвого шляху.
1.2. Вплив діяльності Куліша на пробудження літературного руху як поштовх подальшого розвитку української культури.
1.3. Творчий шлях П. Куліша - великий вклад в укр. к -ру.
2. Іван Франко - велика сторінка культурного життя України.
2.1 Сила оригінального творчого таланту в оповіданнях та повістях Франко.
2.2 Поезія Франко - переживання народу.
3. Сучасні погляди українських науковців
-
Жанрова специфіка роману Ю. Андруховича “Перверзія”
План
I. Вступ
II. Жанрова специфіка роману Ю. Андруховича “Перверзія”.
1. Роман як основний епічний жанр літератури. Його жанрові особливості.
2. Ю. Андрухович – яскравий представник сучасної прози.
3. “Перверзія” – зразок сучасного українського роману.
III. Висновки
IV. Література
-
Відображення революції в романі Ю. Яновського "Вершники"
1. Ю. Яновський - яскравий представник неоромантичної течії в українській літературі.
2. Жанрова своєрідність роману "Вершники".
3. Народні традиції і новаторство Ю. Яновського.
4. Неповторність образів роману "Вершники".
5. Ю. Яновський - блискучий майстер словесного правопису.
6. Література.
-
Актуальність роману Фредеріка Стендаля "Червоне і чорне" сьогодні. Жульєн Сорель - герой нашого часу?!
Зміст
Вступ 2
Розділ 1. Традиції і новаторство Стендаля в літературі 5
1.1. Декілька слів про автора роману "Червоне і Чорне" - Ф.Стендаля 5
1.2. Соціально-психологічний роман "Червоне і Чорне" 6
1.3. Традиційні образи героїв у "Червоному і чорному" 9
1.4. Типологічний ряд образів в романі "Червоне і чорне" 11
Розділ 2. Актуальність створення "Червоного і чорного" у творчості Стендаля та в історії французької літератури 13
2.1. Історія твору 13
2.2. Атмосфера і реальність роману. Символічне значення 15
Розділ 3. Потенціал традиційності в образі Жульєна Сореля. Наполеонівський дух роману 18
Висновки 25
Список використаної літератури 28
Cгенерировано за 0.115650 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|