|
-
Особливості культури Стародавнього Сходу
План
1. Особливості культури Стародавнього Сходу 3
2. Літописання як літературний жанр у Київській Русі 9
3. Практичне завдання. Музеї світу. Що вам відомо про Лувр? 14
Використана література 17
-
Жанрова специфіка роману Ю. Андруховича “Перверзія”
План
I. Вступ
II. Жанрова специфіка роману Ю. Андруховича “Перверзія”.
1. Роман як основний епічний жанр літератури. Його жанрові особливості.
2. Ю. Андрухович – яскравий представник сучасної прози.
3. “Перверзія” – зразок сучасного українського роману.
III. Висновки
IV. Література
-
Розвиток жанру фентезі у творах Дж.Р.Р. Толкієна
Вступ 2 1. Жанр фентезі у світовій літературі 3 2. Джон Рональд Роуєл Толкієн: життєвий шлях та основи творчості у стилі фентезі 11 3. Жанр фентезі та його розвиток у творах Дж.Р.Р. Толкієна 18 Висновки 26 Список використаної літератури 27
-
Описати три жанри народної творчості
ЗМІСТ
1. Українська народна музика, як жанр усної народної творчості 3
2. Роль обрядових пісень та билин в усній народній творчості України 7
3. Казки – жанр усної народної творчості 11
ЛІТЕРАТУРА 14
-
Цінність казки як літературного жанру для розвитку творчості і уявлення молодших школярів
Вступ. 4
1.Казка як особливий літературний жанр. 6
2.1.Казка –ціннісна спадщина минулих поколінь. 6
2.2.Казка у шкільній програмі. 7
2.Розвиток уяви та творчих здібностей у мол. школярів за допомогою казки. 9
2.1.Характеристика мол. шкільного віку. 9
2.2.Характеристика уяви та прийомів та методів її розвинення. 10
2.3.Розвиток творчості та уявлення за допомогою слова («Граматика фантазій» Дж. Радарі). 13
2.4.Різноманітні завдання та ігри для розвинення уяви. 15
3.Методика проведення урока вивчення казки. 22
Висновки. 26
Список використаної літератури. 28
-
Роман Шухевич – Провідник і командир національно-визвольної боротьби УПА
Зміст
ВСТУП 3
1. Роман Шухевич: становлення особистості 5
1.1. Бойова діяльність (1926 – 1934 р.р.) проти польської окупаційної влади 6
1.2. У Карпатській Україні 8
2. Від політичної маніфестації - до збройної боротьби 10
2.1. Розкол націоналістичного руху 10
2.2. Український легіон (квітень 1941 р. – грудень 1942 р.) 12
3. Акт про відновлення Української Державності 14
4. Роман Шухевич – Провідник і командир національно-визвольної боротьби УПА 17
4.1. Ідейно-політична основа УПА 17
4.2. Програмні засади УПА 19
4.3. І Конференція поневолених народів східної Європи і Азії. 20
5. Створення підпільно-революційного уряду – Української Головної Визвольної Ради (УГВР) 22
6. Роман Шухевич на чолі боротьби УПА в повоєнний час. 24
Висновки 29
Список використаної літератури 31
-
Роман Шухевич – Провідник і командир національно-визвольної боротьби УПА
Зміст
ВСТУП 3
1. Роман Шухевич: становлення особистості 5
1.1. Бойова діяльність (1926 – 1934 р.р.) проти польської окупаційної влади 6
1.2. У Карпатській Україні 8
2. Від політичної маніфестації - до збройної боротьби 10
2.1. Розкол націоналістичного руху 10
2.2. Український легіон (квітень 1941 р. – грудень 1942 р.) 12
3. Акт про відновлення Української Державності 14
4. Роман Шухевич – Провідник і командир національно-визвольної боротьби УПА 17
4.1. Ідейно-політична основа УПА 17
4.2. Програмні засади УПА 19
4.3. І Конференція поневолених народів східної Європи і Азії. 20
5. Створення підпільно-революційного уряду – Української Головної Визвольної Ради (УГВР) 22
6. Роман Шухевич на чолі боротьби УПА в повоєнний час. 24
Висновки 29
Список використаної літератури 31
-
„Прощавай, зброє!” Ернеста Хемінгуея як взірець „літератури втраченого покоління”
Зміст
Вступ……………………………………………………………………………… 3
1. Ернест Хемінгуей: герой і його час ………………………………………...5
2. Антивоєнна тематика у творах Ернеста Хемінгуея………………………. 10
3. „Прощавай, зброє!” – роман про „втрачене покоління”…………………... 14
3.1. Сюжетна лінія та головні герої роману………………………………... 14
3.2. Тема війни і „втрачене покоління” …………………………………...17
3.3. „Прощавай зброє!” – кращий антивоєнний роман……………………. 19
3.4. Військова та лірична лінія в романі …………………………………….22
Висновки ………………………………………………………………………...27
Список використаних джерел ………………………………………………….29
-
Художні засоби створення історичного і місцевого колориту в романі В.Скотта „Айвенго”
Зміст
Вступ 2
1. Історичні романи Вальтера Скотта 4
2. Роман „Айвенго” – втілення історії Англії 10
3. Створення історичного і місцевого колориту в романі В. Скотта „Айвенго” 11
3.1. Історичний колорит в романі 11
3.2. Національний колорит 14
3.2. „Антикварний роман” Вальтера Скотта 16
4. Вальтер Скотт – історичний романіст 20
Висновки 26
Список використаних джерел 27
-
Контрольна робота з української літератури 5
1.Валер'ян Підмогильний. 3
1) Зразок урбаністичної прози "Місто": провідні проблеми, художні ідеї, складність і неоднозначність образу головного героя. 3
2) Теорія літератури. Екзистенціалізм. 3
2. Юрій Яновський: 4
1) Жанрова своєрідність роману у новелах «Вершники», особливості сюжету, композиції, центральні персонажі, ідейний зміст, художня мова. 4
2) "Майстер корабля" - новаторський характер твору; сюжетна інтрига, символічність образів, умовність зображення АБО (твір на вибір) «Чотири шаблі» художнє новаторство роману, романтичний характер творчості. 5
3.Микола Куліш: 5
1) «Мина Мазайло» - жанр, тема, проблематика, сюжет, композиція, персонажі, ідейний зміст; засоби творення комічного. 5
2) «Патетична соната» - жанр, тема, проблематика, сюжет, композиція, персонажі, ідейний зміст. 6
3) Теорія літератури: жанрові різновиди драми: трагедія, комедія, власне драма, трагікомедія. 6
4. Іван Кочерга: 7
1) «Свіччине весілля» - жанр, тема, сюжет; історична основа і художній домисел; групування персонажів, засоби створення історичного колориту; особливості композиції. 7
2) «Ярослав Мудрий» - жанр, тема, сюжет, образ Ярослава, його роль у композиції та ідейно-художньому змісті твору. Образи Журейка, Милуші, Микити. 8
3) Теорія літератури: драматична поема як жанр ліро-драми. 8
5. Олександр Довженко: 8
1) «Зачарована Десна» - жанр, сюжет, образ оповідача; автобіографічність; романтизм оповіді та реалізм побутових деталей. 8
2) «Україна в огні» - жанр, тема, особливості сюжетно-композиційних вирішень, ідейно-художній зміст. Образ-символ долі України (Христя). Політичні звинувачення автора. 9
3) «Щоденник» - характер записів, їх роль як матеріалу для творів і як документа доби. 9
6. Юрій Клен: 10
1) «Сковорода» - жанр, образ мандрівного поета і філософа, художня ідея, мова твору. 10
2) «Беатріче» - велич кохання, духовної краси та чистоти. 11
3) «Терцини» - Осуд злочинств тоталітарного режиму в Україні. 11
7. Євген Маланюк: 12
1) «Невичерпальність» - образи України і «малоросійства», трагізм обставин і віра в непереможність народного духу, провідні мотиви; 12
2) «Біографія» - формування характеру і переконань митця-патріота. 12
3) «Шевченко» - своєрідне бачення центрального образу у вірші; роль антитези. 13
8. Улас Самчук: 13
1) «Марія» - жанр, тематика, проблематика, сюжет і композиція, центральні персонажі та їх характеристика; Біблійні образи і мотиви, їх роль; індивідуальне й типове, національне, конкретно-історичне та загальнолюдське у творі. 13
2) Роман-трилогія "Волинь" - епопея життя українського народу XX ст.; риси роману-хроніки (оглядове). 14
9. Микола Бажан: 15
1) "Політ крізь бурю" - сюжет, проблематика, ідеологічна клішованість; ідеї патріотизму та засудження "культу особи"; образ головної героїні; морально-етичні колізії. 15
2) "Данило Галицький" (оглядове). 15
3) Теорія літератури. Необароко. 16
10. Іван Багряний: 16
1)«Сад Гетсиманський» - жанр, тематика і проблематика, автобіографічна основа, центральні персонажі, засоби психологізму, індивідуалізації і типізації, ідейний зміст. 16
2) "Тигролови" своєрідність романної форми; жанрові особливості, тематика і проблематика, характеристика образів; своєрідність романтичної форми. 16
3) Роман "Людина біжить над прірвою" - доля людини в антисвіті війни (оглядово). 18
4) Теорія літератури. Пригодницький роман 18
11. Василь Барка: 19
«Жовтий князь» - відтворення картин голодомору 1933 p., геноциду щодо українців; життєва основа (особистий досвід автора, його рідних і земляків); Сюжет, центральні персонажі, їх групування, засоби психологізму, контрастування, типізації та індивідуалізації, роль художніх деталей, ідейний зміст. 19
12. Олег Ольжич: 20
1) Аналіз поетичних творів «Воно зросло з шукання і розпуки...», «Гали» - образ ліричного героя; висока культура та самобутність образного мислення. 20
2) Огляд поетичних збірок «Рінь», «Вежі», «Підзамча». 20
13.Олена Теліга. 21
Романтичне звучання поезії; продовження традицій Лесі Українки; поєднання ліричної ніжності й твердості переконань у віршах: «Чоловікові» «Літо», «Мужчинам», «Вечірня пісня». 21
Список літератури 22
-
Художественное начало и действенность фельетона
План
1. Введение
1) Фельетон, как жанр публицистики и его место на страницах печати
2) Цель дипломной работы и методы исследования
2. Глава 1. Эволюция жанра (от статьи до сатирического произведения)
3. Глава 2. Художественное начало и действенность фельетона
1) Фельетон как художественно-публицистический жанр
2) Сходство фельетона с сатирическим рассказом и их различия
3) Художественно-публицистические средства в фельетоне
4) Процесс работы над фельетоном
5) Композиция фельетона
6) Действенность фельетона
4. Заключение
5. Библиография
Cгенерировано за 0.140557 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|