Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Методичні основи використання нестандартних задач на уроках з математики в у початковій школі» (ID:56222)

| Размер: 57 кб. | Объем: 39 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗміст
Вступ 3
Розділ І.Теоретичні аспекти нестандартного підходу у навчанні та вихованні молодших школярів 5
1.1 . Характеристика інтегрованих занять 5
1.2 Міждисциплінарна інтеграція як засіб математичного розвитку молодших школярів 13
Розділ 2. Методичні основи використання нестандартних задач на уроках з математики в у початковій школі 23
2.1 Використання ігрової ситуації на уроках з математики 23
2.2 Елементи теорії ймовірностей і статистики на уроках з математики у початковій школі 26
Розділ 3. Експериментальна частина 31
3.1. Констатуючий експеримент з виявлення основних математичних уявлень у молодших школярів 31
3.2 Інтегрований підхід у формування математичних понять у молодших школярів 32
Висновки 34
Список використаної літератури 36
Додатки 39
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок використаної літератури

2. Белкин Е.Л. Теоретические предпосылки создания эффективных методик обучения // Начальная школа. - М., 2001. - № 4. - С. 11-20.
3. Беспалько В.П. Слагаемые педагогической технологии. М.: Высшая школа, 1989. - 141 с.
4. Блонский П.П. Избранные педагогические произведения. М.: Академия педаг. наук РСФСР, 1961. - 695 с.
5. Виленкин Н.Я., Петерсон Л.Г. Математика. 1 класс. Часть 3. Учебник для 1 класса. М.: Баллас. - 1996. - 96 с.
6. Воронцов А.Б. Практика развивающего обучения. М.: Знание, 1998. - 316 с.
7. Выготский Л.С. Педагогическая психология. М.: Педагогика, 1996. - 479 с.
8. Григорян Н.В., Жигулев Л.А., Лукичева Е.Ю., Смыкалова Е.В. О проблеме преемственности в обучении математике между начальной и основной школой // Начальная школа: плюс до и после. - М., 2002. - № 7. С. 17-21.
9. Гузеев В.В. К построению формализованной теории образовательной технологии: целевые группы и целевые установки // Школьные технологии. - 2002. - № 2. - С. 3-10.
10. Давыдов В.В. Научное обеспечение образования в свете нового педагогического мышления. М.: 1989.
11. Давыдов В.В. Теория развивающего обучения. М.: ИНТОР, 1996. - 542 с.
12. Давыдов В.В. Принципы обучения в школе будущего // Хрестоматия по возрастной и педагогической психологии. - М.: Педагогика, 1981. - 138 с.
13. Избранные психологические произведения: В 2-х т. Под ред. В.В. Давыдова и др. - М.: Педагогика, Т. 1. 1983. - 391 с. Т. 2. 1983. - 318 с.
14. Каптерев П.Ф. Избранные педагогические сочинения. М.: Педагогика, 1982. - 704 с.
15. Кашлев С.С. Современные технологии педагогического процесса. Мн.: Университетское. - 2001. - 95 с.
16. Кларин Н.В. Педагогическая технология в учебном процессе. - М.: Знание, 1989. - 75 с.
17. Коростелева О.А. Методика работы над уравнениями в начальной школе.// Начальная школа: плюс-минус. 2001. - № 2. - С. 36-42.
18. Костюкович Н.В., Подгорная В.В. Методика обучения решению простых задач. - Мн.: Бестпринт. - 2001. - 50 с.
19. Ксензова Г.Ю. Перспективные школьные технологии. - М.: Педагогическое общество России. - 2000. - 224 с.
20. Куревина О.А., Петерсон Л.Г. Концепция образования: современный взгляд. - М., 1999. - 22с.
21. Леонтьев А.А. Что такое деятельностный подход в образовании? // Начальная школа: плюс-минус. - 2001. - № 1. - С. 3-6.
22. Монахов В.Н. Аксиоматический подход к проектированию педагогической технологии // Педагогика. - 1997. - № 6.
23. Медведская В.Н. Методика преподавания математики в начальных классах. - Брест, 2001. - 106 с.
24. Методика начального обучения математике. Под ред. А.А. Столяра, В.Л. Дрозда. - Мн.: Вышэйшая школа. - 1989. - 254 с.
25. Обухова Л.Ф. Возрастная психология. - М.: Роспедагогика, 1996. - 372 с.
Петерсон Л.Г. Программа "Математика"// Начальная школа. - М. - 2001. -№ 8. С. 13-14.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Методичні основи використання нестандартних задач на уроках з математики в у початковій школі»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПОНЯТТЯ "НЕСТАНДАРТНИЙ УРОК" В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ
  • Особливості опанування іноземної мови в початковій школі
  • Дидактичні ігри на заняттях математики в початкових класах
  • РОЛЬ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ В АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ
  • ЛІПЛЕННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ: МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ ЛІПЛЕННЯ
  • Зміст, форми і методи роботи із трудового навчання в перших класах шестирічних дітей
  • Методика формування каліграфічного письма
  • Інтелектуальний розвиток молодших школярів у процесі навчання математики
  • Методичні основи використання задач на додавання в дошкільному закладі
  • Реалізація принципу доступності на уроках математики в початкових класах
Cгенерировано за 0.118908 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...