|
-
Дидактичні ігри на уроках математики
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Дидактичні ігри на уроках математики в початкових класах 5
1.1. Дидактична гра як основний елемент навчання молодших школярів 5
1.2. Уроки математики з елементами гри 8
Розділ 2. Роль дидактичної гри в активізації діяльності учнів на уроках математики в початкових класах 13
2.1. Економічні ігри як різновид математичних дидактичних ігор 13
2.2. Методика проведення математичних ранків 20
Висновки 30
Список використаної літератури 32
-
РОЛЬ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ В АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Дидактичні ігри на уроках математики в початкових класах 7
1.1. Особливості активізації навчальної діяльності молодших школярів 7
1.2. Гра - одна з найважливіших сфер у життєдіяльності дитини, засіб її повноцінного розумового розвитку 12
1.3. Гра - один із шляхів виховання та підтримання інтересу молодших школярів до математичних знань 13
1.4. Роль і місце дидактичних ігор на уроках математики 14
1.5. Завдання вчителя при підготовці і проведенні ігор 15
1.6. Вимоги до ігрової діяльності учнів на уроках 16
1.7. Дидактичні принципи організації ігор 16
1.8. Ігрові ситуації на нестандартних уроках 18
Розділ 2. Роль дидактичної гри в активізації діяльності учнів на уроках математики в початкових класах 20
2.1. Уроки математики з елементами гри 20
2.2. Економічні ігри як різновид математичних дидактичних ігор 24
Висновки 32
Список використаної літератури 34
-
Особливості організації позакласної роботи з математики
План
Вступ
1. Особливості організації позакласної роботи з математики
2. Види позакласної роботи з математики
2.1. Цікава математики у хвилини відпочинку й на групових заняттях після уроків
2.2. Математична газета і математичний куточок в газеті
2.3. Математичні куточки в класах
2.4. Гурткова робота з математики
2.5. Клубна форма позакласної роботи з математики
2.6. Математика на екскурсіях
2.7. Математичні вікторини, олімпіади
Висновки
Література
-
Інтелектуальний розвиток молодших школярів у процесі навчання математики
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Інтелектуальний розвиток молодших школярів у процесі навчання математики 4
1.1. Комплексний розвиток особистості учнів засобами математики 4
1.2. Прийоми розвитку інтелекту молодших школярів на уроках математики 13
Розділ 2. Практичні завдання на формування світогляду учнів в початкових класах на уроках математики 18
2.1. Цікаві задачі з природничим змістом 18
2.2. Уроки математики з елементами гри 25
Висновки 30
Список використаної літератури 32
-
МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ СЕНСОРНИХ ІГОР НА ЗАНЯТТЯХ З МАТЕМАТИКИ В ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І.ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПЕДАГОГІЧНОГО ПІДХОДУ У СЕНСОРНОМУ ВИХОВАННІ ДОШКІЛЬНИКІВ 6
1.1 Поняття сенсорний розвиток і сенсорне виховання. 6
1.2 Зміст і методика сенсорного виховання на заняттях з математики 9
1.3 . Роль занять з математики як одна з провідних проблем навчання дошкільників 14
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ СЕНСОРНИХ ІГОР НА ЗАНЯТТЯХ З МАТЕМАТИКИ В ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 22
2.1 Використання ігрової ситуації на заняттях з математики 22
2.2. КОНСТАТУЮЧИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ З ВИЯВЛЕННЯ ОСНОВНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ У ДОШКІЛЬНИКІВ 30
ВИСНОВКИ 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34
ДОДАТКИ 37
-
Психолого-педагогічні основи використання гри на уроках в початкових класах
1. Вступ 2. Основна частина 2.1 Гра та її значення на уроках в початкових класах 2.2 Активізація навчальної діяльності в процесі використання гри в початкових класах 2.3 Психолого-педагогічні основи використання ігор та ігрової діяльності на уроках в молодших класах 2.4 Диференціація ігор для молодших школярів та їх педагогічно-психологічні аспекти 3. Висновки 4. Список використаної літератури 5. Додатки
-
Вивчення української мови
План.
I. Вивчення української мови на сучасному етапі.
II. Ознайомлення з частинами мови в початкових класах.
1. Система вивчення іменника в молодших класах.
2. Опрацювання прикметника. Розвиток мовлення при вивченні теми "Прикметник".
3. Робота над дієсловом в початкових класах.
4. Формування граматичного поняття про знаменник.
5. Методи і прийоми при вивченні прислівника.
6. Ознайомлення молодших школярів з прийменником.
III. Знання граматичного матеріалу у вивченні рідної мови в молодших класах.
-
Реалізація принципу доступності на уроках математики в початкових класах
Вступ 3
Розділ І. Місце принципу доступності в системі принципів навчання 5
1.1 Поняття «принципу навчання» та коротка характеристика основних принципів навчального процесу 5
1.2 Сутнісні характеристики принципу доступності викладання 9
1.3 Роль та місце вчителя у реалізації принципу доступності на уроках математики 11
Розділ ІІ. Методичні особливості поєднання найраціональніших методів і прийомів викладання, спрямованих на доступне засвоєння учнями 1-4-х класів математичного матеріалу 16
2.1 Реалізація принципу доступності при блочній системі викладення математики в початкових класах 16
2.2 Система використання вправ на уроках математики при реалізації принципу доступності 30
Висновки 37
Список використаної літератури 38
-
Закріплювання та систематизація знань дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор
Вступ 3
1. Дидактичні ігри, як засіб систематизації знань. 6
1.1 Дидактичні ігри в педагогіці. 6
1. 2 Особливості впливу дидактичних ігор на дошкільників. 11
2. Особисте дослідження в сфері впливу дидактичних ігор на дітей старшого дошкільного віку. 20
2.1. Практичнее дослідження впливу дидактичних ігор на старших дошкільників. 20
2.2. Висновки дослідження. 26
Висновок 29
Перелік використаної літератури 31
-
Використання ігор у навчальній діяльності
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ДИДАКТИЧНІ ІГРИ ЯК СПОСІБ РОЗУМОВОГО І ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ 8
1.1 Поняття і місце ігор для навчання і виховання дітей 8
1.2 Класифікація дидактичних ігор на уроках біології 12
1.3 Виховне і освітнє значення ігор 15
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВИКОРИСТАННЯ ІГОР У НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 18
2.1 Методичні прийоми організації і проведення дидактичних ігор на уроках біології 18
2.2 Результати аналізу експериментальної роботи та їх інтерпретація 25
ВИСНОВОК 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32
ДОДАТКИ 34-40
Мета роботи розробити навчальні ігри і вивчити ефективність їх використання на уроках біології.
Об'єкт – дидактичні ігри в навчальному процесі.
Предмет - ігри як засіб підвищення якості знань, рівня розвитку мислення та згуртованості шкільного колективу дітей.
Гіпотеза - якщо включити до уроків з біології навчальні ігри, то це підвищить активність молодших школярів у вивченні біології та згуртує шкільний колектив.
Cгенерировано за 0.155305 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|