|
-
Дидактичні ігри на уроках математики
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Дидактичні ігри на уроках математики в початкових класах 5
1.1. Дидактична гра як основний елемент навчання молодших школярів 5
1.2. Уроки математики з елементами гри 8
Розділ 2. Роль дидактичної гри в активізації діяльності учнів на уроках математики в початкових класах 13
2.1. Економічні ігри як різновид математичних дидактичних ігор 13
2.2. Методика проведення математичних ранків 20
Висновки 30
Список використаної літератури 32
-
Психолого-педагогічні основи використання гри на уроках в початкових класах
1. Вступ 2. Основна частина 2.1 Гра та її значення на уроках в початкових класах 2.2 Активізація навчальної діяльності в процесі використання гри в початкових класах 2.3 Психолого-педагогічні основи використання ігор та ігрової діяльності на уроках в молодших класах 2.4 Диференціація ігор для молодших школярів та їх педагогічно-психологічні аспекти 3. Висновки 4. Список використаної літератури 5. Додатки
-
Інтелектуальний розвиток молодших школярів у процесі навчання математики
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Інтелектуальний розвиток молодших школярів у процесі навчання математики 4
1.1. Комплексний розвиток особистості учнів засобами математики 4
1.2. Прийоми розвитку інтелекту молодших школярів на уроках математики 13
Розділ 2. Практичні завдання на формування світогляду учнів в початкових класах на уроках математики 18
2.1. Цікаві задачі з природничим змістом 18
2.2. Уроки математики з елементами гри 25
Висновки 30
Список використаної літератури 32
-
Реалізація принципу доступності на уроках математики в початкових класах
Вступ 3
Розділ І. Місце принципу доступності в системі принципів навчання 5
1.1 Поняття «принципу навчання» та коротка характеристика основних принципів навчального процесу 5
1.2 Сутнісні характеристики принципу доступності викладання 9
1.3 Роль та місце вчителя у реалізації принципу доступності на уроках математики 11
Розділ ІІ. Методичні особливості поєднання найраціональніших методів і прийомів викладання, спрямованих на доступне засвоєння учнями 1-4-х класів математичного матеріалу 16
2.1 Реалізація принципу доступності при блочній системі викладення математики в початкових класах 16
2.2 Система використання вправ на уроках математики при реалізації принципу доступності 30
Висновки 37
Список використаної літератури 38
-
Дидактичні ігри на заняттях математики в початкових класах
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Навчання математики в початковій школі 7
1.1. Предмет і завдання методики початкового навчання математики 7
1.2. Методика початкового навчання математики та інші науки 11
1.3. Організаційні форми, що використовуються вчителями молодших класів загальноосвітньої школи 14
Розділ 2. Дидактичні ігри на заняттях математики в початкових класах 26
2.1. Дидактична гра як основний елемент навчання дітей 26
2.2. Заняття мовлення і математики з елементами гри 28
Висновки 34
Список використаної літератури 36
-
Дидактична гра – засіб розвитку пізнавальної діяльності молодших школярів
План
Вступ 3
1. Дидактичні ігри і їх характерні особливості 4
2. Роль і місце дидактичної гри у навчанні молодших школярів 11
3. Використання дидактичної гри на уроках та в позаурочний час 16
Висновки 20
Література 22
-
Вивчення української мови
План.
I. Вивчення української мови на сучасному етапі.
II. Ознайомлення з частинами мови в початкових класах.
1. Система вивчення іменника в молодших класах.
2. Опрацювання прикметника. Розвиток мовлення при вивченні теми "Прикметник".
3. Робота над дієсловом в початкових класах.
4. Формування граматичного поняття про знаменник.
5. Методи і прийоми при вивченні прислівника.
6. Ознайомлення молодших школярів з прийменником.
III. Знання граматичного матеріалу у вивченні рідної мови в молодших класах.
-
Особливості організації позакласної роботи з математики
План
Вступ
1. Особливості організації позакласної роботи з математики
2. Види позакласної роботи з математики
2.1. Цікава математики у хвилини відпочинку й на групових заняттях після уроків
2.2. Математична газета і математичний куточок в газеті
2.3. Математичні куточки в класах
2.4. Гурткова робота з математики
2.5. Клубна форма позакласної роботи з математики
2.6. Математика на екскурсіях
2.7. Математичні вікторини, олімпіади
Висновки
Література
-
Вивчення морфології в 5-7 класах на уроках української мови
Вступ 3
Розділ І. Теоретико-методогічні засади вивчення морфології у середній школі на уроках української мови в умовах розвиваючого навчання 6
1.1. Теоретичні аспекти розвиваючого навчання 6
1.2. Методологія розвиваючого навчання 10
1.3. Модель особистісно-орієнтованого навчання на уроках української мови 16
Розділ 2. Практичні апекти вивчення морфології в 5-7 класах на уроках української мови в умовах розвиваючого навчання 20
2.1. Основні підходи у вивченні морфології на уроках української мови в 5-7 класах в рамках розвиваючого навчання 20
2.2. Структура уроку української мови в 5-7 класах за темою „Морфологія” в умовах розвиваючого навчання 24
2.3. Критерії вибору вправ та завдань на уроках української мови в 5-7 класах під час вивчення морфології 35
Висновки 58
Список використаної літератури 61
-
Внутрішній світ дитини у початковій школі
Вступ 3
1. Розкриття внутрішнього світу дитини 4
2. Естетичне виховання на уроках української мови в початкових класах 6
3. Гармонізація внутрішнього світу дітей молодшого шкільного віку засобами арт-терапії 8
Висновок 9
Література 10
Cгенерировано за 0.162687 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|