|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ ТА ЇЇ ОЦІНКА
Зміст
Вступ ............................................................................................................4
1. Якість і її оцінка .....................................................................................6
1.1. Фактори, що обумовлюють якість продукції ..............................6
1.2. Показники і методи оцінки ............................................................7
1.3. Ефективність і шляхи підвищення ...............................…............9
2. Методи забезпечення якості ................................................................12
2.1. Стандартизація продукції ............................................................12
2.2. Сертифікація продукції ................................................................13
2.3. Державний нагляд за якістю ........................................................16
2.4. Внутрішньовиробничий технічний контроль .............................17
3. Загальні відомості про розвиток і сучасний стан сертифікації в
Україні …………………………………………………………………. 18
Висновок ................................................................................................23
Список використаної літератури ............................................................24
-
Якість продукції та фактори, що її обумовлюють
ЗМІСТ
1. Загальні відомості про систему стандартизації, її мету і основні принципи………………………………………………………………….5
2. Якість продукції та фактори, що її обумовлюють……………………...8
3. Сертифікація якості продукції…………………………………………..13
4. Література………………………………………………………………....21
-
Контрольна робота з стандартизації
1. Фактори, що обумовлюють якість продукції 4
2. Визначте головні завдання стандартизації 6
3. Категорії та види стандартів 14
Список використаної літератури 18
-
Якість продукції як об’єкт управління
Зміст:
Вступ ..........................................................................................................3
1. Якість продукції як об’єкт управління ..........................................5
1.1. Якість продукції і фактори, що її обумовлюють……………..5
1.2. Управління якістю.......................... ……………………………...11
1.3. Підвищення якості як передумова підвищення ефективності суспільного виробництва …………………………………………………....14
2. Зарубіжний досвід управління якістю .............................................18
2.1. Управління якістю в США ................................................................18
3.2. Управління якістю в Японії .............................................................23
3.3. Управління якістю в Європі ............................................................28
3. Світові тенденції і перспективи менеджменту якості ......... ...33
Висновок ……………………………………………………………....41
Список використаної літератури ……………………………………43
-
Якість продукції як передумова її конкурентоспроможності
ЗМІСТ
Вступ ……………………………………………………………………..3
Розділ 1. Якість продукції як передумова її конкурентоспроможності .....................................................................................5
1.1. Якість продукції і фактори, що її обумовлюють……………..5
1.2. Показники і методи оцінки якості ………………………………7
1.3. Підвищення якості як передумова підвищення ефективності суспільного виробництва..............................................................................11
Розділ 2. Оцінка системи управління якістю продукції в ТОВ „Криггер” ..............................................................................................................16
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства..........16
2.2. Процес структурно-технологічних перетворень на підприємстві ..........................................................................................................24
2.3. Аналіз системи управління якістю на підприємстві ................28
Розділ 3. Управління процесом підвищення якості продукції в ТОВ „Криггер”................................................................................................................35
Висновки і пропозиції .............................................................................40
Список використаної літератури ...........................................................41
Додатки
-
Комплексні системи управління якістю продукції на підприємстві
Зміст:
Вступ ……………………………………………………………………..3
Розділ 1. Якість продукції як передумова її конкурентоспроможності
1.1. Якість продукції і фактори, що її обумовлюють……………..5
1.2. Показники і методи оцінки якості ………………………………7
1.3. Підвищення якості як передумова підвищення ефективності суспільного виробництва …………………………………………………....11
Розділ 2. Комплексні системи управління якістю продукції на підприємстві
2.1. Системний підхід до управління якістю продукції виробництва ……………………………………………………………………..15
2.2. Стандарти підприємства у підвищенні якості продукції ...…21
2.3. Інжиніринг у забезпеченні якості виробничих систем ………..24
2.4. Вітчизняні комплексні системи управління якістю продукції ………………………………………………………………………..26
2.5. Система контролю якості продукції (на прикладі ROSHEN)…28
Розділ 3. Управління процесом підвищення якості продукції
3.1. Планування процесу підвищення якості…………………………29
3.2. Інформаційні аспекти управління процесами підвищення якості…………………………………………………………………………….29
3.3. Головні принципи успіху функціонування системи управління процесами підвищення якості……………………………………………….…31
Висновки ……………………………………………………………....33
Список використаної літератури ……………………………………34
-
Оцінка системи управління якістю продукції в ТОВ „Візаж”
ЗМІСТ
Вступ ……………………………………………………………………...3
Розділ 1. Теоретичні аспекти забезпечення якості продукції ............5
1.1. Якість продукції і фактори, що її обумовлюють ......................5
1.2. Показники і методи оцінки якості …………………………….…7
1.3. Нормативно-правове регулювання якості продукції .................11
Розділ 2. Оцінка системи управління якістю продукції в ТОВ „Візаж” ...................................................................................................................15
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства..........15
2.2. Процес структурно-технологічних перетворень на підприємстві ..........................................................................................................23
2.3. Аналіз системи управління якістю на підприємстві ................27
Розділ 3. Управління процесом підвищення якості продукції в ТОВ „Візаж”....................................................................................................................31
Висновки і пропозиції .............................................................................36
Список використаної літератури ............................................................37
Додатки
-
Підвищення якості продукції
Вступ 3
1. Якість продукції як найважливіший фактор підвищення конкурентноздатності товару 4
1.1. Якість і конкурентноздатність товару 4
1.2. Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції 5
1.3 Закордонний досвід управління якістю 8
2. Ефективність і шляхи підвищення якості продукції 13
3. Методи забезпечення якості 16
3.1. Стандартизація продукції 16
3.2. Сертифікація продукції. 19
3.3.Державний нагляд за якістю 22
3.4. Основні методи забезпечення якості продукції 24
Висновки 28
Література 30
Розрахункова частина 31
-
Ефективність і шляхи підвищення якості продукції
Вступ 3
1. Якість продукції як найважливіший фактор підвищення конкурентноздатності товару 4
1.1. Якість і конкурентноздатність товару 4
1.2. Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції 5
1.3 Закордонний досвід управління якістю 8
2. Ефективність і шляхи підвищення якості продукції 13
3. Методи забезпечення якості 16
3.1. Стандартизація продукції 16
3.2. Сертифікація продукції. 19
3.3.Державний нагляд за якістю 22
3.4. Основні методи забезпечення якості продукції 24
Висновки 28
Література 30
Розрахункова частина 31
-
Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції
Вступ 3
1. Якість і конкурентноздатність товару 3
2. Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції 4
3. Ефективність і шляхи підвищення якості продукції 6
4. Стандартизація продукції 8
5. Сертифікація продукції. 10
Висновки 12
Література 14
Cгенерировано за 0.010123 секунд
|