-
Шляхи підвищення якості та конкурентоспроможності вітчизняної харчової продукції молокопереробної промисловості
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ ЯК ЧИННИКА ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Поняття якості, стандартизація і сертифікація продукції 6
1.2. Чинники, що впливають на якість продукції 13
1.3. Показники та методи оцінки якості продукції 20
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДОСЯГНУТОГО РІВНЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «Назва» 26
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства ВАТ «Назва» 26
2.2. Досягнутий рівень якості продукції та вплив її рівня на результати виробництва 35
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ТА РЕЗЕРВИ ПОЛІПШЕННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НА РИНКУ 41
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 51
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 54
ДОДАТКИ 59
-
БАГАТОСПРЯМОВАНИЙ ВПЛИВ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ВАТ „...”
ВСТУП 1
Загальна характеристика підприємства. 3
Аналіз якості продукції ВАТ „ПівдГЗК”. 4
Оцінка конкурентоспроможності ВАТ „ПівдГЗК”. 9
Шляхи підвищення якості продукції ВАТ „ПівдГЗК”. 12
Оцінка запропонованих заходів щодо підвищення конкурентоспроможності ВАТ „ПівдГЗК”. 15
ВИСНОВКИ 18
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 20
-
Розробка механізму управління якістю продукції ВАТ “...”
Вступ 2
Аналітична оцінка стану ВАТ “Електрозавод” 3
Загальна характеристика ВАТ „Електрозавод” 3
Оцінка ефективності діяльності підприємства “Електрозавод” 7
Розробка механізму управління якістю продукції ВАТ “Електрозавод” 10
Аналіз показників якості у ВАТ “Електрозавод” 10
Система якості на ВАТ «Електрозавод» 13
Розробка організаційно-економічного механізму підвищення якості продукції на ВАТ „Електрозавод” 16
ВИСНОВКИ 22
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ. 23
-
Розробка механізму управління якістю продукції ВАТ “...”
Вступ 2
Аналітична оцінка стану ВАТ “Електрозавод” 3
Загальна характеристика ВАТ „Електрозавод” 3
Оцінка ефективності діяльності підприємства “Електрозавод” 7
Розробка механізму управління якістю продукції ВАТ “Електрозавод” 10
Аналіз показників якості у ВАТ “Електрозавод” 10
Система якості на ВАТ «Електрозавод» 13
Розробка організаційно-економічного механізму підвищення якості продукції на ВАТ „Електрозавод” 16
ВИСНОВКИ 22
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ. 23
-
Комплексні системи управління якістю продукції на підприємстві
Зміст:
Вступ ……………………………………………………………………..3
Розділ 1. Якість продукції як передумова її конкурентоспроможності
1.1. Якість продукції і фактори, що її обумовлюють……………..5
1.2. Показники і методи оцінки якості ………………………………7
1.3. Підвищення якості як передумова підвищення ефективності суспільного виробництва …………………………………………………....11
Розділ 2. Комплексні системи управління якістю продукції на підприємстві
2.1. Системний підхід до управління якістю продукції виробництва ……………………………………………………………………..15
2.2. Стандарти підприємства у підвищенні якості продукції ...…21
2.3. Інжиніринг у забезпеченні якості виробничих систем ………..24
2.4. Вітчизняні комплексні системи управління якістю продукції ………………………………………………………………………..26
2.5. Система контролю якості продукції (на прикладі ROSHEN)…28
Розділ 3. Управління процесом підвищення якості продукції
3.1. Планування процесу підвищення якості…………………………29
3.2. Інформаційні аспекти управління процесами підвищення якості…………………………………………………………………………….29
3.3. Головні принципи успіху функціонування системи управління процесами підвищення якості……………………………………………….…31
Висновки ……………………………………………………………....33
Список використаної літератури ……………………………………34
-
Управління якістю продукції на підприємстві
ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Сутність та показники якості продукції 5 1.1. Якість продукції як економічна категорія. Фактори, що впливають на якість продукції 5 1.2. Показники якості продукції. 9 1.3. Система управління якістю продукції 13 2. Рівень якості продукції на ККЗ «Росинка». 19 2.1. Загальна характеристика об’єкту дослідження. 19 2.2. Аналіз умов формування якості продукції ККЗ „Росинка” 22 3. Напрямки підвищення якості продукції ККЗ „Росинка”. 27 3.1. Основні напрямки удосконалення системи управління якістю. 27 3.2. Економічний ефект від впровадження заходів щодо підвищення якості 31 Висновки 33 Список використаної літератури 35 ДОДАТКИ 38
-
Підвищення якості продукції
Вступ 3
1. Якість продукції як найважливіший фактор підвищення конкурентноздатності товару 4
1.1. Якість і конкурентноздатність товару 4
1.2. Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції 5
1.3 Закордонний досвід управління якістю 8
2. Ефективність і шляхи підвищення якості продукції 13
3. Методи забезпечення якості 16
3.1. Стандартизація продукції 16
3.2. Сертифікація продукції. 19
3.3.Державний нагляд за якістю 22
3.4. Основні методи забезпечення якості продукції 24
Висновки 28
Література 30
Розрахункова частина 31
-
Ефективність і шляхи підвищення якості продукції
Вступ 3
1. Якість продукції як найважливіший фактор підвищення конкурентноздатності товару 4
1.1. Якість і конкурентноздатність товару 4
1.2. Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції 5
1.3 Закордонний досвід управління якістю 8
2. Ефективність і шляхи підвищення якості продукції 13
3. Методи забезпечення якості 16
3.1. Стандартизація продукції 16
3.2. Сертифікація продукції. 19
3.3.Державний нагляд за якістю 22
3.4. Основні методи забезпечення якості продукції 24
Висновки 28
Література 30
Розрахункова частина 31
-
Контроль якості продукції та його значення в загальній системі управління якістю
ВСТУП 3 1. ВНУТРІШНЬОВИРОБНИЧИЙ ТЕХНІЧНИЙ КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ 4 1.1. Суть та показники оцінювання якості продукції 4 1.2. Методи оцінювання якості продукції 9 1.3. Конкурентоспроможність продукції. 10 1.4. Категорії управління якістю продукції 14 2. АНАЛІЗ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ PROCTER&GAMBLE . 18 2.1. Контроль якості та вимоги нормативних документів 18 2.2. Характеристика продукції Procter&Gamble на ринку України. Основні об’єкти. 18 2.3. Класифікація засобів для прання та миття 25 2.4. Товарознавча характеристика асортименту та якості відповідних груп товарів 28 3. ЕФЕКТИВНІСТЬ І СПОСОБИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ І КОНКУРЕНТОЗДАТНСТІ ПРОДУКЦІЇ. 34 ВИСНОВОК 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 40
-
„Аналіз якості випущеної продукції” на матеріалах ВАТ "Вінницький хлібзавод №2"
План
Вступ....................................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні основи якості випущеної продукції..............................5
1.1. Поняття та оцінка рівнів якості продукції.......................................5
1.2. Теорія та фактори управління якістю продукції............................10
Розділ 2. Практичне застосування оцінки якості продукції на
підприємстві ВАТ "Вінницький хлібзавод №2"..............................................15
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства.............15
2.2. Аналіз якості та конкурентоспроможності продукції
підприємства.............................................................................................20
Розділ 3. Шляхи вдосконалення якості і конкурентноздатності
продукції підприємства......................................................................................28
Висновки..............................................................................................................32
Список використаної літератури......................................................................34
Додатки