|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Види диверсификації
Ст.групи ЕП-07М1
Вступ3
1 Поняття диверсифікації.3
2 Види диверсифікації.6
3 Похідні стратегії диверсифікації.9
4. Керування диверсифікованими підприємствами14
5. Характеристика стратегії диверсифікації підприємств в Україні18
Висновок20
Список літератури21
-
Стратегія інвестиційної діяльності фірми
Вступ 2
1. Поняття інвестиції. 4
2. Стратегії управління інвестиціями. 6
2.1. Загальна стратегія компанії. 6
2.2. Маркетингова стратегія компанії. 9
2.3. Стратегія ефективного власника. 11
2.4. Стратегія спекулятивного злиття або поглинання. 13
2.5. Стратегія вертикальної інтеграції. 14
2.6. Стратегія зв’язаної диверсифікації. 17
2.7. Міжнародні конкурентні стратегії. 18
3. Вибір стратегії інвестування або основний аналіз зрілості галузі. 21
Висновок. 26
Список використаної літератури: 27
-
Характеристика базових конкурентних стратегій: переваги, недоліки, умови застосування
Вступ - 3 -
1. Сутність та загальна характеристика конкурентної стратегії підприємства - 4 -
2. Класифікація конкурентних стратегій підприємства - 6 -
3. Стратегія диверсифікації - 13 -
4. Стратегія фокусування - 16 -
5. Стратегія вичікування і швидкого реагування - 18 -
Висновок - 19 -
Список використаної літератури - 20 -
-
Економічне обґрунтування політики диверсифікації підприємства
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти диверсифікації виробництва в сучасних умовах 5
1.1. Сутність процесу диверсифікації на сучасних підприємствах 5
1.2. Передумови розробки політики диверсифікації як фактору розвитку підприємства 8
1.3. Розробка і реалізація економічної стратегії диверсифікації виробництва 12
Висновки до І розділу 19
Розділ 2. Аналіз результатів господарської діяльності ПП «Вінал» 20
2.1. Загальна характеристика підприємства ПП «Вінал» 20
2.2. Аналіз маркетигового середовища підприємства 26
2.3. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 44
2.4. Оцінка фінансово-економічних показників діяльності підприємства 47
Висновки до ІІ розділу 57
Розділ 3. Аналіз можливостей диверсифікації виробництва 58
3.1. Опис продукту диверсифікації 58
3.2. Маркетинг та організація збуту нової продукції 65
Висновки до ІІІ розділу 71
Розділ 4. Проект диверсифікації виробництва на ПП «Вінал» 72
4.1. Опис проекту диверсифікації виробництва 72
4.2. Економічне обгрунтування політики диверсифікації виробництва в напрямку випуску соєвих продуктів 75
Висновки до ІV розділу 93
Загальні висновки 94
Список літератури 96
ДОДАТКИ 101
-
Диверсифікація в маркетингу
Вступ. 3
1. Вибір диверсифікації як маркетингової стратегії розвитку підприємства 4
2.Особливості сучасної маркетинової диверсифікації 6
Висновок. 9
Література. 10
-
Стратеоычний маркетинг стратегія підприємства
Вступ 3
1. Побудова “дерева цілей” підприємства 4
2. Стратегія неспорідненої диверсифікації 9
Висновок 15
Список використаної літератури 16
-
Стратегія диверсифікації, фокусування, швидкого реагування, вичікування та можливість їх використання підприємствами України
Вступ 3
1. Стратегія диверсифікації 4
2. Стратегія фокусування 9
3. Стратегія вичікування і швидкого реагування 12
Висновок 14
Список використаної літератури 15
Список використаної літератури:
1.Боумен К. Основы стратегического менеджмента. – М., 1996.
2.Дуган Л. Розробка стратегії: минуле, сучасність та майбутнє. - Чернівці, 2001.
3.Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг. - К., 1998.
4.Мескон М., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента. – М., 1994.
5.Милнер Б. З. Теория организации. – М., 1999.
6.Нємцов В.Д., Довгань Л.Є. Стратегічний менеджмент. – К., 2001.
7.Покропивний С.Ф., Колот В.М. Підприємництво: стратегія, організація, ефективність. – К. – 1998.
8.Шершньова З.Е. Стратегічне управління. – К. – 2004.
-
Стратегія широкої диверсифікації
ВСТУП 2
1. ПОНЯТТЯ СТРАТЕГІЇ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ ТА ЇЇ ВИДИ 3
2. ХАРАКТЕРИСТИКА СТРАТЕГІЇ ШИРОКОЇ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ 4
ВИСНОВКИ 8
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 9
-
Оцінка ефективності диверсифікації активів. Теорія оптимального портфеля інвестицій
Вступ 3
1. Сутність диверсифікації активів 5
2. Оцінка ефективності диверсифікації активів 11
3. Теорія оптимального портфеля інвестицій 20
Висновки 24
Список використаних джерел 25
-
Контрольна робота стратегічний менеджмент
1. Розробка та реалізація маркетингової стратегії підприємства 3
2. Стратегія диверсифікації 9
3. Проведення SWOT-аналізу середовища підприємства (на конкретному прикладі) 12
Література 18
-
Стратегія підприємств
Вступ 3
1. Теоретична частина 4
1. Побудова «дерева цілей» підприємства 4
2. Стратегія неспорідненої диверсифікації 8
2. Практична частина 14
Висновки 23
Перелік літератури 26
Cгенерировано за 0.008127 секунд
|