|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
Получить логин и пароль для предварительного просмотра материала можно одним из следующих способов:
Отправив SMS на короткий номер 7190 |
|
|
Инструкция по получению логина и пароля по SMS:
Шаг 1. Отправьте SMS на короткий номер 7190 с текстом сообщения 7522781
Шаг 2. В ответ Вам будет выслано сообщение, содержащее логин и пароль*.
Шаг 3. Для просмотра материала введите пришедшие в SMS-сообщении логин и пароль:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины (кроме Beeline) (абоненты других операторов мобильной связи в т.ч. абоненты росcийских и зарубежных операторов - для получения кода доступа воспользуйтесь этой ссылкой...
Тариф 10 грн. Тариф наведено у гривнях з урахуванням ПДВ без ПФ).
|
*Ознакомительная версия подразумевает только просмотр работы с целью дальнейшего ее приобретения в случае соответствия Вашим пожеланиям. Копирование и печать ознакомительной версии работы с сайта запрещена. За 1 SMS просмотреть можно не более 15 любых страниц работы.
См. также:
-
Стратегія широкої диверсифікації
ВСТУП 2
1. ПОНЯТТЯ СТРАТЕГІЇ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ ТА ЇЇ ВИДИ 3
2. ХАРАКТЕРИСТИКА СТРАТЕГІЇ ШИРОКОЇ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ 4
ВИСНОВКИ 8
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 9
-
Стратегія диверсифікації, фокусування, швидкого реагування, вичікування та можливість їх використання підприємствами України
Вступ 3
1. Стратегія диверсифікації 4
2. Стратегія фокусування 9
3. Стратегія вичікування і швидкого реагування 12
Висновок 14
Список використаної літератури 15
Список використаної літератури:
1.Боумен К. Основы стратегического менеджмента. – М., 1996.
2.Дуган Л. Розробка стратегії: минуле, сучасність та майбутнє. - Чернівці, 2001.
3.Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг. - К., 1998.
4.Мескон М., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента. – М., 1994.
5.Милнер Б. З. Теория организации. – М., 1999.
6.Нємцов В.Д., Довгань Л.Є. Стратегічний менеджмент. – К., 2001.
7.Покропивний С.Ф., Колот В.М. Підприємництво: стратегія, організація, ефективність. – К. – 1998.
8.Шершньова З.Е. Стратегічне управління. – К. – 2004.
-
Необхідність і розвиток диверсифікації виробництва
ВСТУП 3
1. АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА 4
1.1 Потенціал і виробнича функція підприємства 4
1.2. Необхідність і розвиток диверсифікації виробництва 6
Висновки 10
2. РОЗРАХУНКОВА ЧАСТИНА 11
Завдання 1: Визначити прогнозований обсяг валової, товарної, чистої реалізованої продукції за можливими варіантами в розрахунковому році. 11
Завдання 2: Розрахувати динаміку продуктивності праці й обсяги випуску продукції за рахунок зміни рівня використання робочого часу працівниками підприємства. 13
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 18
-
Економічне обґрунтування політики диверсифікації підприємства
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти диверсифікації виробництва в сучасних умовах 5
1.1. Сутність процесу диверсифікації на сучасних підприємствах 5
1.2. Передумови розробки політики диверсифікації як фактору розвитку підприємства 8
1.3. Розробка і реалізація економічної стратегії диверсифікації виробництва 12
Висновки до І розділу 19
Розділ 2. Аналіз результатів господарської діяльності ПП «Вінал» 20
2.1. Загальна характеристика підприємства ПП «Вінал» 20
2.2. Аналіз маркетигового середовища підприємства 26
2.3. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 44
2.4. Оцінка фінансово-економічних показників діяльності підприємства 47
Висновки до ІІ розділу 57
Розділ 3. Аналіз можливостей диверсифікації виробництва 58
3.1. Опис продукту диверсифікації 58
3.2. Маркетинг та організація збуту нової продукції 65
Висновки до ІІІ розділу 71
Розділ 4. Проект диверсифікації виробництва на ПП «Вінал» 72
4.1. Опис проекту диверсифікації виробництва 72
4.2. Економічне обгрунтування політики диверсифікації виробництва в напрямку випуску соєвих продуктів 75
Висновки до ІV розділу 93
Загальні висновки 94
Список літератури 96
ДОДАТКИ 101
-
Об’єктивна необхідність і тенденції розвитку диверсифікації виробництва
План:
Вступ 3
1. Теоретичні основи диверсифікації діяльності підприємств у ринковій економіці 6
1.1. Диверсифікація діяльності підприємства як елемент антикризового управління 6
1.2. Стратегія розвитку господарського портфеля фірми 9
2. Методичні основи формування диверсифікованого підприємства 13
2.1. Класифікація процесу диверсифікації 13
2.2. Методичні рекомендації щодо здійснення диверсифікації діяльності підприємств 18
3. Стабілізації фінансового стану підприємства шляхом диверсифікації виробництва 21
3.1. Загальна характеристика ВАТ “Дніпропетровський стрілочний завод 21
3.2. Диверсифікація виробництва на базі допоміжних цехів та служб 25
Висновки 31
Література 33
Метою роботи є розробка науково обґрунтованого організаційно-економічного механізму вибору ефективних варіантів диверсифікації виробництва і капіталу на промислових підприємствах за критерієм покращення їх фінансового стану, поліпшення й оптимізації структури джерел доходів і практичного застосування результатів дослідження при управлінні діяльністю підприємства в умовах розвитку в Україні економіки змішаного типу.
Досягнення поставленої мети потребує вирішення таких задач:
аналіз використання диверсифікації виробництва і капіталу у світовій практиці господарювання та існуючих теоретичних підходів до вибору ефективних напрямків і методів диверсифікації;
обґрунтування приоритетних напрямків забезпечення сталого розвитку підприємств в умовах відкритої економіки, обґрунтування та уточнення поняття „диверсифікація виробництва і капіталу”;
визначення чинників та результативних показників, на підставі дослідження яких можна рекомендувати найбільш прийнятні для підприємства напрями і методи диверсифікації;
розробка та наукове обґрунтування моделі визначення оптимальної структури доходів підприємства для різних напрямів диверсифікації виробництва і капіталу;
розробка практичних рекомендацій щодо вибору ефективних варіантів диверсифікації виробництва і капіталу підприємства та апробація розроблених у ході дослідження положень, висновків і рекомендацій, щодо диверсифікації виробництва і капіталу на промисловому підприємстві.
Об’єкт дослідження - процес диверсифікації виробництва і капіталу підприємства та його вплив на формування ефективності функціонування підприємства.
Предмет дослідження – організаційно-економічний механізм формування найбільш прийнятних та доцільних для підприємства напрямів і методів диверсифікації виробництва і капіталу на прикладі ВАТ “Дніпропетровський стрілочний завод”
-
Оцінка ефективності диверсифікації активів. Теорія оптимального портфеля інвестицій
Вступ 3
1. Сутність диверсифікації активів 5
2. Оцінка ефективності диверсифікації активів 11
3. Теорія оптимального портфеля інвестицій 20
Висновки 24
Список використаних джерел 25
-
Оцінка прогнозованого розвитку окремих галузей при визначенні галузевої диверсифікації інвестиційної стратегії
Зміст
1. Оцінка прогнозованого розвитку окремих галузей при визначенні галузевої диверсифікації інвестиційної стратегії 3
2. Система стимулювання іноземних інвесторів в Україні 9
Література 15
Словник 16
-
Оцінка прогнозованого розвитку окремих галузей при визначенні галузевої диверсифікації інвестиційної стратегії
Зміст
1. Оцінка прогнозованого розвитку окремих галузей при визначенні галузевої диверсифікації інвестиційної стратегії 3
2. Система стимулювання іноземних інвесторів в Україні 9
Література 15
Словник 16
-
Фірма, стратегія фірми (стратегія фірми в умовах досконалої конкуренції, в умовах монополії, у умовах сучасної економіки України)
Вступ 3
Розділ 1. Стратегія фірми в умовах досконалої конкуренції 5
1.1. Характерні ознаки ринку досконалої конкуренції 5
1.2. Поведінка фірми на ринку досконалої конкуренції 8
Розділ 2. Стратегія фірми в умовах монополії 15
2.1. Монополія – як форма недосконалої конкуренції 15
2.2. Максимізація прибутку. Коротко – та довгострокова рівновага монополії 18
Розділ 3. Стратегія фірми в умовах сучасної економіки України 24
3.1. Стратегія діяльності підприємства в сучасних економічних умовах господарювання 24
Висновок 35
Список використаної літератури 37-38
Об’єкт дослідження. Ринок досконалої конкуренції, монополістичний ринок, та сучасні умови господарювання.
Мета дослідження. Охарактеризувати стратегію підприємства яке діє на ринку досконалої конкуренції.
Розкрити принципи роботи підприємства-монополіста, його стратегію, а також представити засади діяльності підприємства, що функціонує в сучасних умовах господарювання.
-
Антикризова стратегія
Резюме 4
Розділ І. Діагностика сучасного стану підприємства 5
1.1. Фінансово-економічний аналіз підприємства 5
1.2. Аналіз середовища функціонування об’єкта дослідження 21
1.3. Оцінка ймовірності банкрутства досліджуваного підриємства 26
2. Обгрунтування проекту виходу з кризи 31
2.1 Аналіз ризиків впровадження заходів стабілізації діяльності малого підприємства 31
2.2 Кадрова політика у векторі антикризового управління підприємством 36
Список використаних джерел 44
Додатки 47
-
Стратегія планування
Вступ
Розділ 1. Зміст і роль стратегічного планування в діяльності підприємства
1.1. Сутність стратегії планування
1.2. Характеристика основних етапів стратегічного планування
1.3. Планування реалізації стратегії підприємства
Розділ 2. Порядок та основні процеси при розробці стратегічного плану на ТОВ “Стос”
2.1. Розроблення стратегічного плану на ТОВ “Стос”
2.2. Інформація, її види як складова стратегічного плану
2.3. Роль маркетингу в формуванні стратегічного плану на ТОВ “Стос”
Розділ 3. Недоліки та шляхи покращення стратегічного планування на ТОВ “Стос”
Висновки
Список використаної літератури
Додатки
Cгенерировано за 0.115140 секунд
|