|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
|
|
-
Рівновага фірми і макроекономічна рівновага
ПЛАН
Вступ……………………………………………………………………………………6
Розділ 1. Поняття рівноваги. Витоки методу рівноважного аналізу………………11
Розділ 2. Рівновага фірми…………………………………………………………….14
2.1. Рівновага фірми в умовах досконалої конкуренції…………………………….14
2.2. Рівновага фірми в умовах монополії……………………………………………17
2.3. Рівновага фірми в умовах монополістичної конкуренції……………………...21
Розділ 3. Рівновага національної економіки………………………………………...30
3.1. Класична модель рівноваги……………………………………………………...30
3.2. Кейнсіанський підхід…………………………………………………………….35
Використана література………………………………………………………………37
-
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЦІН ТА ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ КОНКУРЕНЦІЇ
Вступ 3
Розділ І. Загальноекономічний зміст та види конкуренції 5
1.1. Сутність конкуренції та її значення для економіки 5
1.2. Методи та форми конкуренції. 7
1.3. Види конкуренції 10
1.4. Державне регулювання конкуренції 14
Розділ II. Формування цін та доходів підприємств при різних видах конкуренції 25
2.1. Особливості формування цін та доходів підприємств в умовах досконалої конкуренції 25
2.2. Особливості формування цін та доходів підприємств в умовах монополії 28
Розділ III. Оцінка формування цін та доходів підприємств в умовах України 34
3.1. Аналіз конкурентного середовища в Україні 34
3.2. Аналіз формування цін та доходів підприємств в умовах досконалої конкуренції (на прикладі виробників взуття) 47
3.3. Аналіз формування цін та доходів підприємств в умовах монополії (на прикладі метрополітену) 57
Висновки 62
Список використаної літератури 66
-
Підприємство на ринку досконалої конкуренції
Вступ 3
1. Ринок досконалої конкуренції 6
2. Формування цін і доходу досконалої конкуренції 8
3. Максимізація прибутку фірми на ринку досконалої конкуренції 11
4. Механізм формування пропозиції в умовах досконалої конкуренції 22
Висновки 30
Список використаної літератури 34
-
Білети Політична економія
1. Позитивна та нормативна теорія, макро- і мікроекономіка.
2. Зміст трьох основних завдань господарського життя суспільства та їх вирішення в умовах ринкової економіки.
3. Поняття ринку та умови його функціонування.
4. Інфраструктура ринку: зміст та елементи.
5. Явище досконалої конкуренції.
6. Форми прояву недосконалої конкуренції.
7. Закон попиту. Функція попиту.
8. Закон пропозиції. Функція пропозиції.
9. Пояснення ціни рівновагії за Вальрасом та за Маршалом.
10. Можливості та наслідки неринкового ціноутворення.
11. Зміст "побічних" ("прихованих") ефектів та роль держави у їх регулюванні.
12. Держава як власник, виробник, споживач.
13. Модель AD-AS.
14. Суть та функції грошей.
15. Зміст грошових агрегатів Ml, M2, МЗ.
16. Явище еластичності. Коефіцієнти та показники. !7. Практичне застосування знань про еластичність.
18. Ринкові чинники змін у поведінці споживача.
19. Закон максимізації корисності споживача.
20. Витрати підприємства (фірми) та прибутковість.
21. Формування ціни та доходу в умовах досконалої конкуренції та монополії.
22. Закон максимізації прибутку фірми в умовах досконалої конкуренції та монополії.
23. Чинники монопольної влади. Диверсифікація цін як прояв монополії.
24. Ціни ринків факторів виробництва. Чинники, що впливають на диференціацію зарплати, проценту та ренти.
25. Зміст державного регулювання мікроекономічннх процесів.
26. Розподіл податкового тягаря в залежності від еластичності попиту та еластичності пропозиції.
27. Зміст та наслідки антимонопольного регулювання.
28. Світове господарство. Закрита і відкрита економіки.
29. Міжнародні валютні відносини.
30. Міжнародний кредит і міжнародні інвестиції
-
Стратегія поведінки підприємства в умовах досконалої конкуренції за певних витрат виробництва і зміні ціни на його продукт
ЗАВДАННЯ:
1. Стратегія поведінки підприємства в умовах досконалої конкуренції за певних витрат виробництва і зміні ціни на його продукт
2. Характеристика поведінки фірми, що функціонує на олігопольному ринку при зміні ціни на аналогічну продукцію конкурентами
Задача
-
Раціональна поведінка фірми в умовах досконалої конкуренції
Раціональна поведінка фірми в умовах досконалої конкуренції
Література 9
-
Фірма на ринку досконалої конкуренції
Вступ 3
Розділ I. Основні ознаки досконалої конкуренції 4
Розділ II. Діяльність фірми на ринку досконалої конкуренції 12
2.1. Ціна та дохід на ринку досконалої конкуренції 12
2.2. Прибуток фірми на ринку досконалої конкуренції 15
Розділ ІІІ. Захист конкуренції в Україні 25
Висновки 30
Список використаної літератури 31
-
План виробництва фірми в умовах чистої монополії
Вступ 3
1.Поняття категорії «фірма» 4
2.Монополістичні тенденції і монополії в ринковій економіці. 8
2.1.Виникнення і сутність монополій. 8
3.Ціна і випуск продукції фірми в умовах чистої монополії. 13
Висновок. 16
Список використаної літератури 17
-
Рівновага виробника
ВСТУП. 2
1. Рівновага виробника в умовах досконалої конкуренції. 3
2. Рівновага фірми при монополістичній конкуренції. 9
Список використаної літератури. 19
-
Рівновага виробника
ПЛАН.
ВСТУП. 1
1. Рівновага виробника в умовах досконалої конкуренції. 2
2. Рівновага фірми при монополістичній конкуренції. 8
Список використаної літератури. 18
Cгенерировано за 0.018633 секунд
|