Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Фірма, стратегія фірми (стратегія фірми в умовах досконалої конкуренції, в умовах монополії, у умовах сучасної економіки України)» (ID:16688)

| Размер: 123 кб. | Объем: 38 стр. | Стоимость: 90 грн. | Добавлена: 08.08.2007 | Код продавца: 2 |
СодержаниеВступ 3
Розділ 1. Стратегія фірми в умовах досконалої конкуренції 5
1.1. Характерні ознаки ринку досконалої конкуренції 5
1.2. Поведінка фірми на ринку досконалої конкуренції 8
Розділ 2. Стратегія фірми в умовах монополії 15
2.1. Монополія – як форма недосконалої конкуренції 15
2.2. Максимізація прибутку. Коротко – та довгострокова рівновага монополії 18
Розділ 3. Стратегія фірми в умовах сучасної економіки України 24
3.1. Стратегія діяльності підприємства в сучасних економічних умовах господарювання 24
Висновок 35
Список використаної літератури 37-38

Об’єкт дослідження. Ринок досконалої конкуренції, монополістичний ринок, та сучасні умови господарювання.
Мета дослідження. Охарактеризувати стратегію підприємства яке діє на ринку досконалої конкуренції.
Розкрити принципи роботи підприємства-монополіста, його стратегію, а також представити засади діяльності підприємства, що функціонує в сучасних умовах господарювання.
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Фірма, стратегія фірми (стратегія фірми в умовах досконалої конкуренції, в умовах монополії, у умовах сучасної економіки України)»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Рівновага фірми і макроекономічна рівновага
  • ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЦІН ТА ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ КОНКУРЕНЦІЇ
  • Підприємство на ринку досконалої конкуренції
  • Білети Політична економія
  • Стратегія поведінки підприємства в умовах досконалої конкуренції за певних витрат виробництва і зміні ціни на його продукт
  • Раціональна поведінка фірми в умовах досконалої конкуренції
  • Фірма на ринку досконалої конкуренції
  • План виробництва фірми в умовах чистої монополії
  • Основні напрямки цінової стратегії підприємств на сучасному етапі розвитку ринкових відносин в Україні
  • "Особливості монополістичної конкуренції та олігополії"
Cгенерировано за 0.137561 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...