-
Особливості формування цін та доходів підприємства в умовах конкуренції
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРІЯ РИНКОВИХ СТРУКТУР 5
1.1. Досконала конкуренція 5
1.2 Монополія 7
1.3 Олігополія 10
1.4 Монополістична конкуренція 12
РОЗДІЛ 2. КОНКУРЕНТНА СИСТЕМА: ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЦІН ТА ДОХОДІВ 15
2.1 Поняття та принципи функціонування конкурентної ринкової системи 15
2.2 Особливості формування цін та доходів підприємств 18
РОЗДІЛ 3. ЕФЕКТИВНІСТЬ ЧИСТОЇ КОНКУРЕНЦІЇ 23
Висновок 26
Список використаної літератури 28
-
Особливості формування цін та доходів підприємства в умовах монополії
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. МОНОПОЛІЯ ТА РИНКОВА ВЛАДА 5
1.1. Сутність та види монополій 5
1.2 Ознаки монополії 8
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ ЦІН ТА ВИЗНАЧЕННЯ ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ МОНОПОЛІЇ 11
2.1 Ціноутворення в умовах монополії 11
2.2 Формування доходів підприємств в умовах монополії 14
РОЗДІЛ 3. РЕГУЛЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ-МОНОПОЛІСТІВ В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ 20
ВИСНОВОК 26
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 28-30
-
Підприємство на ринку досконалої конкуренції
Вступ 3
1. Ринок досконалої конкуренції 6
2. Формування цін і доходу досконалої конкуренції 8
3. Максимізація прибутку фірми на ринку досконалої конкуренції 11
4. Механізм формування пропозиції в умовах досконалої конкуренції 22
Висновки 30
Список використаної літератури 34
-
Ціноутворення в умовах недосконалої конкуренції
ЗМІСТ
ВСТУП......................................................................................................................4
РОЗДІЛ 1. ЦІНА ТА ЇЇ ВИДИ................................................................................6
РОЗДІЛ 2. ЦІНИ В КОНКУРЕНТНОМУ СЕРЕДОВИЩІ................................12
РОЗДІЛ 3. МЕХАНІЗМ ЦІНОУТВОРЕННЯ І РЕГУЛЮВАННЯ ЦІН В
УМОВАХ НЕДОСКОНАЛОЇ КОНКУРЕНЦІЇ........................................17
3.1. Цінова стратегія....................................................................................17
3.2. Цінові методики в умовах недосконалої конкуренції......................19
РОЗДІЛ 4. ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЦІН.................................................29
ВИСНОВКИ...........................................................................................................35
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ.......................................................................................38
-
Суть ціни і аналіз її формування
ЗМІСТ
Вступ……………………………………………………………………………… 4
Розділ 1. Суть ціни і аналіз її формування……………………………………... 5
1.1. Функції і поняття цін………………………………………………………... 5
1.2. Економічні концепції ціни та ціноутворення……………………………… 8
Розділ 2. Види цін………………………………………………………………… 13
2.1. Види цін залежно від сфер торгівлі………………………………………… 13
2.2. Види цін, що розрізняються ступенем і способами регулювання……….. 14
2.3. Інші види цін………………………………………………………………… 18
Розділ 3. Особливості ціноутворення на різних типах ринку…………………. 21
3.1. Витратний механізм ціноутворення………………………………………... 21
3.2. Ринковий механізм ціноутворення…………………………………………. 27
3.3. Ціноутворення на ринку досконалої конкуренції…………………………. 28
3.4. Ціноутворення на ринку недосконалої конкуренції………………………. 30
4. Ціна і етапи ціноутворення……………………………………………………. 35
4.1. Визначення попиту і оцінка витрат………………………………………… 35
4.2. Аналіз цін і товарів конкурентів……………………………………………. 37
4.3. Особливості встановлення остаточної ціни, і ціни на нові товари……….. 38
4.4. Цінова стратегія підприємства. ……………………………………………... 40
Висновки………………………………….……………………………………….. 47
Список використаної літератури………………………………………………… 48
Додатки……………………………………………………………………………. 49
-
Теоретичні основи взаємовідносин фінансової діяльності підприємств з бюджетною системою
Вступ 3
1. Теоретичний розділ 4
1.1. Теоретичні основи взаємовідносин фінансової діяльності підприємств з бюджетною системою 4
1.2. Формування доходів Державного і місцевих бюджетів 7
1.3.Особливості формування видатків бюджету в сучасних умовах 13
2. Аналітичний розділ 17
2.1. Аналіз структури доходів Державного бюджету 17
2.2. Основні тенденції формування і виконання видаткової частини Державного бюджету 20
2.3 Фінансова діяльність підприємств з позабюджетними фондами 26
3. Проектний розділ 31
3.1. Напрямки вдосконалення фінансової діяльності підприємств з бюджетною системою 31
3.2. Джерела фінансової підтримки суб’єктів господарювання 37
Висновки 47
Список використаної літератури 50
-
Теоретичні основи взаємовідносин фінансової діяльності підприємств з бюджетною системою
Вступ 3
1. Теоретичний розділ 4
1.1. Теоретичні основи взаємовідносин фінансової діяльності підприємств з бюджетною системою 4
1.2. Формування доходів Державного і місцевих бюджетів 7
1.3.Особливості формування видатків бюджету в сучасних умовах 13
2. Аналітичний розділ 17
2.1. Аналіз структури доходів Державного бюджету 17
2.2. Основні тенденції формування і виконання видаткової частини Державного бюджету 20
2.3 Фінансова діяльність підприємств з позабюджетними фондами 26
3. Проектний розділ 31
3.1. Напрямки вдосконалення фінансової діяльності підприємств з бюджетною системою 31
3.2. Джерела фінансової підтримки суб’єктів господарювання 37
Висновки 47
Список використаної літератури 50
-
Організація обліку, аналізу аудиту доходів торгівельного підприємства
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Нормативно-законодавча база та теоретичні основи аналізу доходів торговельних підприємств 7
1.1. Наукові основи та нормативно-законодавча база аналізу доходів торговельних підприємств 7
1.2. Теоретичні основи обліку доходів торговельних підприємств 13
1.3. Методика проведення аналізу доходів торговельних підприємств 25
Розділ 2. Організація обліку, аналізу аудиту доходів торгівельного підприємства ТП "Зоряні корали" 29
2.1. Організаційно-економічна характеристика діяльності ТП "Зоряні корали" 29
2.2. Аналіз доходів та фінансових результатів на підприємстві 41
2.3. Аналіз прибутку підприємств та шляхи його максимізації на ТП "Зоряні корали" 44
Розділ 3. Шляхи максимізації доходу і мінімізації витрат в умовах перехідного стану економіки України 51
3.1. Аналіз прибутковості як головний чинник в удосконаленні механізму формування і розподілу прибутків ТП "Зоряні корали" 51
3.2. Удосконалення управлінням прибутком на підприємстві в умовах ринкової економіки 52
Висновки 62
Список використаної літератури 64
Додатки 66
-
Ринкове ціноутворення. Види цін і їх характеристика
Вступ 3
1. Ринкове ціноутворення як поєднання вільного ціноутворення і конкуренції 3
2. Види цін і їх характеристика 7
3. Порядок формування конкурентних цін в сфері виробництва 13
Висновки 18
Література 20
-
Організація обліку, аналізу аудиту доходів торгівельного підприємства
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Нормативно-законодавча база та теоретичні основи обліку та аналізу доходів підприємств 7
1.1. Наукові основи та нормативно-законодавча база обліку та аналізу доходів за видами діяльності підприємств 7
1.2. Теоретичні основи обліку доходів за видами діяльності 13
1.3. Методика проведення аналізу доходів підприємств 25
Розділ 2. Організація обліку, аналізу аудиту доходів торгівельного підприємства ТП "Зоряні корали" 29
2.1. Організаційно-економічна характеристика діяльності ТП "Зоряні корали" 29
2.2. Синтетичний облік доходів за видами діяльності на ТП "Зоряні корали" 41
2.3. Облік доходів від реалізації та облік іншого операційного доходу 49
Розділ 3. Шляхи максимізації доходу і мінімізації витрат в умовах перехідного стану економіки України 52
3.1. Аналіз прибутку підприємств та шляхи його максимізації на ТП "Зоряні корали" 52
3.2.Аналіз прибутковості як головний чинник в удосконаленні механізму формування і розподілу прибутків ТП "Зоряні корали" 58
3.3. Удосконалення управлінням прибутком на підприємстві в умовах ринкової економіки 59
Висновки 69
Список використаної літератури 71
Додатки 73