|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Характеристика базових конкурентних стратегій: переваги, недоліки, умови застосування
Вступ - 3 -
1. Сутність та загальна характеристика конкурентної стратегії підприємства - 4 -
2. Класифікація конкурентних стратегій підприємства - 6 -
3. Стратегія диверсифікації - 13 -
4. Стратегія фокусування - 16 -
5. Стратегія вичікування і швидкого реагування - 18 -
Висновок - 19 -
Список використаної літератури - 20 -
-
Глобальні стратегії: мінімізація витрат, диференціації, фокусування, інновацій, оперативного реагування
Вступ. 3
1. Фактори, що впливають на визначення глобальної стратегії 3
2. Глобальні конкурентні стратегії 6
2.1. Стратегія «лідирування на основі зниження витрат цін» 7
2.2.Стратегія диференціації 9
2.3.Стратегія фокусування 12
2.4. Стратегія інновацій. 14
2.5. Стратегія оперативного реагування. 17
Висновки. 18
Література. 20
-
Стратегічний менеджмент
1. Глобальні стратегії: мінімізація витрат, диференціації, фокусування, інновацій, оперативного реагування 3
2. Резерви раціонального використання трудових ресурсів 8
3. Проектування організаційної структури фірми 14
Література 21
-
Види диверсификації
Ст.групи ЕП-07М1
Вступ3
1 Поняття диверсифікації.3
2 Види диверсифікації.6
3 Похідні стратегії диверсифікації.9
4. Керування диверсифікованими підприємствами14
5. Характеристика стратегії диверсифікації підприємств в Україні18
Висновок20
Список літератури21
-
Стратегії конкуренції в міжнародному бізнесі
Предмет: міжнародний менеджмент
Зміст
Вступ 3
Визначення стратегії підприємства. 4
Фактори, що впливають на визначення загальної стратегії 5
Загальні конкурентні стратегії (за М. Портером) 8
Стратегія «лідирування на основі зниження витрат цін» 9
Стратегія диференціації 11
Стратегія фокусування 13
Стратегія концентрації 17
Висновок 18
-
Стратегія інвестиційної діяльності фірми
Вступ 2
1. Поняття інвестиції. 4
2. Стратегії управління інвестиціями. 6
2.1. Загальна стратегія компанії. 6
2.2. Маркетингова стратегія компанії. 9
2.3. Стратегія ефективного власника. 11
2.4. Стратегія спекулятивного злиття або поглинання. 13
2.5. Стратегія вертикальної інтеграції. 14
2.6. Стратегія зв’язаної диверсифікації. 17
2.7. Міжнародні конкурентні стратегії. 18
3. Вибір стратегії інвестування або основний аналіз зрілості галузі. 21
Висновок. 26
Список використаної літератури: 27
-
Економічне обґрунтування політики диверсифікації підприємства
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти диверсифікації виробництва в сучасних умовах 5
1.1. Сутність процесу диверсифікації на сучасних підприємствах 5
1.2. Передумови розробки політики диверсифікації як фактору розвитку підприємства 8
1.3. Розробка і реалізація економічної стратегії диверсифікації виробництва 12
Висновки до І розділу 19
Розділ 2. Аналіз результатів господарської діяльності ПП «Вінал» 20
2.1. Загальна характеристика підприємства ПП «Вінал» 20
2.2. Аналіз маркетигового середовища підприємства 26
2.3. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 44
2.4. Оцінка фінансово-економічних показників діяльності підприємства 47
Висновки до ІІ розділу 57
Розділ 3. Аналіз можливостей диверсифікації виробництва 58
3.1. Опис продукту диверсифікації 58
3.2. Маркетинг та організація збуту нової продукції 65
Висновки до ІІІ розділу 71
Розділ 4. Проект диверсифікації виробництва на ПП «Вінал» 72
4.1. Опис проекту диверсифікації виробництва 72
4.2. Економічне обгрунтування політики диверсифікації виробництва в напрямку випуску соєвих продуктів 75
Висновки до ІV розділу 93
Загальні висновки 94
Список літератури 96
ДОДАТКИ 101
-
Стратегічний менеджмент (Варіант ІХ)
1. Основні методи стратегічного аналізу на підприємстві 3
2. Суть і завдання стратегічного контролю 8
3. Стратегія фокусування (за М. Портером) 11
Список літератури 13
-
Монополістичні тенденції і монополії в ринковій економіці
Зміст
Вступ 3
1. Монополістичні тенденції і монополії в ринковій економіці 5
1.1 Виникнення і суть монополій 5
1.2 Форми і види монополій 6
1.3 Монопольна ціна. Монополія і конкуренція 11
2. Монополії в ринковій економіці Заходу, можливість використання їх досвіду в умовах України 20
2.1 Антимонопольне законодавство закордоном 20
2.2 Аналіз використання антимонопольної політики і антимонопольного законодавства США і країн Західної Європи і можливість їх використання на Україні 25
Висновок 28
Список літератури 30
-
Монополістичні тенденції і монополії в ринковій економіці
ПЛАН
Вступ 2
1 Монополістичні тенденції і монополії в ринковій економіці 4
1.1 Виникнення і суть монополій 4
1.2 Форми і види монополій 5
1.3 Монопольна ціна. Монополія і конкуренція 10
2 Монополії в ринковій економіці Заходу, можливість використання їх досвіду в умовах України 21
2.1 Антимонопольне законодавство закордоном 21
2.2 Аналіз використання антимонопольної політики і антимонопольного законодавства США і країн Західної Європи і можливість їх використання на Україні 27
Висновок 31
Список літератури 33
Cгенерировано за 0.012315 секунд
|