|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Види диверсификації
Ст.групи ЕП-07М1
Вступ3
1 Поняття диверсифікації.3
2 Види диверсифікації.6
3 Похідні стратегії диверсифікації.9
4. Керування диверсифікованими підприємствами14
5. Характеристика стратегії диверсифікації підприємств в Україні18
Висновок20
Список літератури21
-
Диверсифікація в маркетингу
Вступ. 3
1. Вибір диверсифікації як маркетингової стратегії розвитку підприємства 4
2.Особливості сучасної маркетинової диверсифікації 6
Висновок. 9
Література. 10
-
Стратегічний менеджмент. Варіант № 12
1. Корпоративні (портфельні) стратегії: зв'язаної та незв'язаної диверсифікації, відтоку капіталу та ліквідації, зміни курсу та реструктуризації, міжнародної диверсифікації. 3
2. Інформаційні та організаційні ресурси, можливості їх вдосконалення. 8
3. Основи формування технічної та соціальної політики фірми. 16
Література 20
-
Стратегічний менеджмент
1. Корпоративні (портфельні) стратегії, зв’язаної та незв’язаної диверсифікації, відтоку капіталу та ліквідації, зміни курсу та реструктуризації, міжнародної диверсифікації 3
2. Інформаційні та організаційні ресурси можливості їх вдосконалення 6
3. Основи формування технічної та соціальної політики фірми 8
Список використаної літератури 10
-
Стратегічний менеджмент
1. Корпоративні (портфельні) стратегії, зв’язаної та незв’язаної диверсифікації, відтоку капіталу та ліквідації, зміни курсу та реструктуризації, міжнародної диверсифікації 3
2. Інформаційні та організаційні ресурси можливості їх вдосконалення 12
3. Основи формування технічної та соціальної політики фірми 18
Список використаної літератури 22
-
Економічне обґрунтування товарної та цінової політики фірми за умови сильної конкуренції на ринку
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи товарної та цінової політики підприємства 5
1.1 Економічне визначення сильної конкуренції на ринку 5
1.2 Сутність та значення цінової політики підприємства 7
1.3 Товарна політика підприємства: цілі та складники 11
Розділ 2. Дослідження товарної та цінової 14
політики фірми за умови сильної конкуренції на ринку 14
2.1 Характеристика підприємства туристичної галузі ТОВ «...» 14
2.2 Характеристика ринку та визначення місця ТОВ «...» на ринку сильної конкуренції 16
2.3 Оцінка товарної політики ТОВ «...» 21
2.4 Оцінка цінової політики ТОВ «...» 24
Розділ 3. Обґрунтування вибору цінової та товарної політики підприємства 27
3.1 Механізм розробки цінової та товарної політики підприємства 27
3.2 Пропозиції щодо вдосконалення цінової та товарної політики підприємства 31
Висновки 32
Список використаної літератури 34
Додатки 37
-
Стратегія широкої диверсифікації
ВСТУП 2
1. ПОНЯТТЯ СТРАТЕГІЇ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ ТА ЇЇ ВИДИ 3
2. ХАРАКТЕРИСТИКА СТРАТЕГІЇ ШИРОКОЇ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ 4
ВИСНОВКИ 8
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 9
-
Оцінка ефективності диверсифікації активів. Теорія оптимального портфеля інвестицій
Вступ 3
1. Сутність диверсифікації активів 5
2. Оцінка ефективності диверсифікації активів 11
3. Теорія оптимального портфеля інвестицій 20
Висновки 24
Список використаних джерел 25
-
Об’єктивна необхідність і тенденції розвитку диверсифікації виробництва
План:
Вступ 3
1. Теоретичні основи диверсифікації діяльності підприємств у ринковій економіці 6
1.1. Диверсифікація діяльності підприємства як елемент антикризового управління 6
1.2. Стратегія розвитку господарського портфеля фірми 9
2. Методичні основи формування диверсифікованого підприємства 13
2.1. Класифікація процесу диверсифікації 13
2.2. Методичні рекомендації щодо здійснення диверсифікації діяльності підприємств 18
3. Стабілізації фінансового стану підприємства шляхом диверсифікації виробництва 21
3.1. Загальна характеристика ВАТ “Дніпропетровський стрілочний завод 21
3.2. Диверсифікація виробництва на базі допоміжних цехів та служб 25
Висновки 31
Література 33
Метою роботи є розробка науково обґрунтованого організаційно-економічного механізму вибору ефективних варіантів диверсифікації виробництва і капіталу на промислових підприємствах за критерієм покращення їх фінансового стану, поліпшення й оптимізації структури джерел доходів і практичного застосування результатів дослідження при управлінні діяльністю підприємства в умовах розвитку в Україні економіки змішаного типу.
Досягнення поставленої мети потребує вирішення таких задач:
аналіз використання диверсифікації виробництва і капіталу у світовій практиці господарювання та існуючих теоретичних підходів до вибору ефективних напрямків і методів диверсифікації;
обґрунтування приоритетних напрямків забезпечення сталого розвитку підприємств в умовах відкритої економіки, обґрунтування та уточнення поняття „диверсифікація виробництва і капіталу”;
визначення чинників та результативних показників, на підставі дослідження яких можна рекомендувати найбільш прийнятні для підприємства напрями і методи диверсифікації;
розробка та наукове обґрунтування моделі визначення оптимальної структури доходів підприємства для різних напрямів диверсифікації виробництва і капіталу;
розробка практичних рекомендацій щодо вибору ефективних варіантів диверсифікації виробництва і капіталу підприємства та апробація розроблених у ході дослідження положень, висновків і рекомендацій, щодо диверсифікації виробництва і капіталу на промисловому підприємстві.
Об’єкт дослідження - процес диверсифікації виробництва і капіталу підприємства та його вплив на формування ефективності функціонування підприємства.
Предмет дослідження – організаційно-економічний механізм формування найбільш прийнятних та доцільних для підприємства напрямів і методів диверсифікації виробництва і капіталу на прикладі ВАТ “Дніпропетровський стрілочний завод”
-
Контрольна робота стратегічний менеджмент
1. Розробка та реалізація маркетингової стратегії підприємства 3
2. Стратегія диверсифікації 9
3. Проведення SWOT-аналізу середовища підприємства (на конкретному прикладі) 12
Література 18
Cгенерировано за 0.012227 секунд
|