-
Зміст і завдання товарної політики
ПЛАН
1. Зміст і завдання товарної політики.
2. Інтеграція споживчого і торговельного маркетингу в товарній політиці підприємства.
3. Диверсифікація товарної політики.
4. Приклад
-
Міжнародна диверсифікація, хеджування
Вступ 3
1. Принципи формування портфеля цінних паперів 4
2. Диверсифікація як основа портфельного інвестування. Міжнародна диверсифікація портфелів 7
3. Хеджування ризиків інвестицій у цінні папери 17
Практика: Розрахувати випуск акцій за регіонами України (промисловість) 29
Висновки 32
Література 35
-
Еволюція концепції маркетингу
План
1. Різні версії визначення маркетингу.
2. Роль маркетингу в ринковій економіці.
3. Концепції маркетингу.
4. Основні принципи маркетингу.
-
Поняття і сутність міжнародного маркетингу
План.
1. Поняття і сутність міжнародного маркетингу. Концепція міжнародного маркетингу. Мета міжнародного маркетингу. Задачі міжнародного маркетингу. Структура міжнародного маркетингу.
2. Загальні і попередні дослідження, спеціальні дослідження, тести. Види дослідницьких маркетингових фірм. Національні особливості та їх вплив на методи збору маркетингової інформації в конкретній країні.
3. Життєвий цикл товару в міжнародному маркетингу. Рішення щодо асортиментної політики в міжнародному маркетингу.
4. Практичне завдання.
-
Емоційний маркетинг (маркетинг вражень)
Вступ 3
Розділ І. Сутність маркетингу та його сучасна концепція 5
1.1 Сутність маркетингу 5
1.2 Еволюція концепцій маркетингу 7
Розділ ІІ. Особливості маркетингу вражень 10
2.1 Концепція маркетингу вражень 10
2.2 Основні стильові характеристики емоційного маркетингу 13
2.3 Основні завдання маркетингу вражань 15
Розділ ІІІ. Найуспішніші приклади маркетингової стратегії вражень 18
3.1 Реальні шоу та їх можливості 18
3.2 Нетрадиційні засоби реклами 20
3.2 Маркетинг вражень в рекламному бізнесі 22
Висновки 26
Список використаних джерел 28
-
СУТЬ МАРКЕТИНГУ В ГОТЕЛЬНОМУ, КУРОРТНОМУ ТА ТУРИСТИЧНОМУ СЕРВІСІ
1. Сутність та зміст маркетингу в туризмі
2. Становлення та розвиток туристичного маркетингу
3. Функції маркетингу в туризмі
4. Основні умови та принципи застосування маркетингу в туризмі
-
Розвиток маркетингу в Україні
Вступ 3
1. Роль маркетингу в ринковій економіці 4
2. Особливості впровадження концепції маркетингу в Україні 8
3. Особливості формування служби маркетингу на українських підприємствах 11
4. Проблеми та перспективи розвитку маркетингу в Україні 15
Висновки 21
Література 22
-
Контрольна робота маркетинг
Вступ 3
1. Поняття маркетингу та історія розвитку маркетингу 4
2. Сучасна концепція маркетингу в українському готельному бізнесі 9
Висновки 17
Література 18
-
Контрольна робота маркетинговий менеджмент
ВСТУП 3
1. РОЗВИТОК МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4
1.1. Етапи розвитку маркетингу як науки 4
1.2. Зародження та розвиток маркетингу на підприємстві 5
1.3. Функціональний зв'язок маркетингу з іншими підрозділами підприємства 6
2. МАРКЕТИНГОВІ ОРГАНІЗАЦІЙНІ СТРУКТУРИ ПІДПРИЄМСТВА 10
2.1. Фактори, що впливають на організацію маркетингової структури на підприємстві 10
2.2. Основні форми організації відділу маркетингу на підприємстві та їх особливості 12
2.3. Організаційна структура управління, функції та критерії оцінки діяльності відділів маркетингу на підприємстві 13
2.4. Вимоги до працівників відділів маркетингу на підприємстві та критерії оцінки їх діяльності 15
3. ПРОПОЗИЦІЇ ПО УДОСКОНАЛЕННЮ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ФФ «__» 17
3.1. Структурні та функціональні зміни 17
3.2. Вплив на бюджет маркетингу 22
3.3. Очікуваний вплив на показники роботи підприємства 26
ВИСНОВКИ 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33
-
Маркетингова діяльність
Вступ 3
1. Сутність маркетингу 5
2. Економічні передумови становлення маркетингу 16
3. Організація маркетингу на підприємстві 23
4. Проблеми та недоліки маркетингової діяльності на українських підприємствах 32
Висновки 42
Література 45
-
Соціально-етичний маркетинг та основні вимоги до нього
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Історичні аспекти виникнення соціально-етичного маркетингу 4
2. Принципи взаємодії суспільства та маркетингу 8
3. Особливості проведення кампаній соціального маркетингу 13
Висновок 16
Література 17