-
Розробка концепції маркетингу на підприємстві
Вступ 3 1. Розробка концепції маркетингу на підприємстві 5 1.1 Характеристика концепцій маркетингу. 5 Орієнтація на виробництво. 5 Орієнтація на збут. 6 Орієнтація на споживача. 7 1.2 Рекламна концепція як складова маркетингової концепції 11 1.3 Розповсюдження концепції маркетингу 14 2.Практична частина 17 2.1 Дослідження ринку 17 2.2 Маркетингова концепція і стратегія 20 Висновок 23 Література 24
-
Концепції виробничого і соціального маркетингу в сучасних умовах
План
Концепції виробничого і соціального маркетингу в сучасних умовах 3
1. Функції, принципи і концепції маркетингу 3
2. Стратегія і тактика маркетингу 5
3. Складання виробничої програми підприємства 11
4. Ресурсне обґрунтування виробничої програми 12
5. Основні проблеми розвитку маркетингу на підприємствах України 14
Список використаної літератури 17
-
Маркетинг у практичній діяльності фірм, організацій та в суспільстві.
ПЛАН
1. Сфери застосування маркетингу та специфіка товару, послуг, маркетинг яких належить здійснювати.
2. Аналіз умови ефективного застосування маркетингу та доцільність застосування концепції маркетингу або його окремих функцій на підприємстві.
3. Характеристика типів маркетингу, які застосовуються в практичній діяльності фірм, залежно від стану попиту на товар, завдань маркетингу та інших чинників.
4. Необхідність запровадження маркетингової концепції на підприємстві з урахуванням його фактичних і бажаних позицій на ринку та показників діяльності.
Висновки
-
Маркетинговий менеджмент
Вступ 3
1. Еволюція концепції маркетингового менеджменту 8
1.1. Концепція вдосконалення виробництва 8
1.2. Концепція вдосконалення товару 9
1.3. Концепція інтенсифікації комерційних зусиль 9
1.4. Концепція маркетингу 10
1.5. Концепція соціально-етичного маркетингу 12
2. Функції і напрямки маркетингового менеджменту 18
3. Шляхи розвитку маркетингового середовища 25
Висновки 32
Список використаної літератури 35
-
Розвиток маркетингу в Україні
Вступ 3
1. Роль маркетингу в ринковій економіці 4
2. Особливості впровадження концепції маркетингу в Україні 8
3. Особливості формування служби маркетингу на українських підприємствах 11
4. Проблеми та перспективи розвитку маркетингу в Україні 15
Висновки 21
Література 22
-
Основні сучасні концепції права
Вступ 3
1. Загальні уявлення про основні сучасні концепції права 4
1.1. Поняття концепції права 4
1.2. Еволюція концепцій права наприкінці ХІХ – початку ХХІ ст.ст. 6
2. Головні різновиди концепцій сучасного права 10
2.1. Нормативістські концепції 10
2.2. Соціологічні концепції 14
2.3. Елітарні концепції 20
2.4. Подальший розвиток моральної або природно-правової концепції 24
3. Значення вивчення сучасних концепцій права 30
Висновки 32
Перелік використаних джерел 33-34
-
Емоційний маркетинг (маркетинг вражень)
Вступ 3
Розділ І. Сутність маркетингу та його сучасна концепція 5
1.1 Сутність маркетингу 5
1.2 Еволюція концепцій маркетингу 7
Розділ ІІ. Особливості маркетингу вражень 10
2.1 Концепція маркетингу вражень 10
2.2 Основні стильові характеристики емоційного маркетингу 13
2.3 Основні завдання маркетингу вражань 15
Розділ ІІІ. Найуспішніші приклади маркетингової стратегії вражень 18
3.1 Реальні шоу та їх можливості 18
3.2 Нетрадиційні засоби реклами 20
3.2 Маркетинг вражень в рекламному бізнесі 22
Висновки 26
Список використаних джерел 28
-
Природничонаукові концепції еволюції Всесвіту, біосфери, людини
Вступ 3
1. Будова Всесвіту та його еволюція 4
2. Концепції еволюції біосфери 8
3. Еволюція людини 13
Висновки 19
Список використаної літератури 20
-
Концепція як спосіб дії. Види концепції
Вступ 2
1. Поняття маркетингової концепції та її розвиток 3
2. Концепції маркетингу 10
Список використаної літератури 19
-
Концепції маркетингу
ЗМІСТ
Вступ 2
1. Історія формування основних концепцій маркетингу 3
2. Складові концепції маркетингу 7
Висновок 13
Література 14