Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Маркетинговий менеджмент» (ID:52191)

| Размер: 1124 кб. | Объем: 36 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеВступ 3
1. Еволюція концепції маркетингового менеджменту 8
1.1. Концепція вдосконалення виробництва 8
1.2. Концепція вдосконалення товару 9
1.3. Концепція інтенсифікації комерційних зусиль 9
1.4. Концепція маркетингу 10
1.5. Концепція соціально-етичного маркетингу 12
2. Функції і напрямки маркетингового менеджменту 18
3. Шляхи розвитку маркетингового середовища 25
Висновки 32
Список використаної літератури 35
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература1. Абдулжанов А.Г., Баширов И.Х. Маркетинг. Исследования. Организация. Внедрение. - Донецк: КАССИОПЕЯ, 2003. – 321 с.
2. Академия рынка: Маркетинг / Пер. с фр. А. Дайан, Ф. Букерель, Р. Ланкар и др. Науч. ред. А.Г. Худокормов. - М.: Экономика, 2000. – 627 с.
3. Армстронг Г., Котлер Ф. Маркетинг: загальний курс. – М.: Видавничий дім «Вільямс», 2001. – 608 с.
4. Ассель Генри Маркетинг: принципы и стратегия: Учебник для вузов. – М.: ИНФРА-М, 1999. – 804 с.
5. Баззел Р., Кокс Д., Браун Р. Информация и риск в маркетинге: Пер. с англ. - М.: Финстатинформ. 2002. – 281 с.
6. Бернет, Джон Маркетинговые коммуникации: Интегрированный подход. – СПб.: Питер, 2001. – 418 с.
7. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент. Навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни. – К.: КНЕУ, 2000. - 100 с.
8. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник для вузів. – К.: Лібра, 2003. – 224 с.
9. Голиков А.В. Основы маркетинговых исследований. - М.: Дело, 2001. – 258c.
10. Дихтль Е., Хершген Х. Практический маркетинг: Учеб. Пособие / Пер. с нем. А.М. Макарова; Под ред. И. С. Минко. - М.: Высшая школа, 1999. - 255 с.
11. Інфраструктура товарного ринку: Навчальний посібник /Під ред. д-ра екон. наук, проф. І.В.Сороки. – К.: НМЦВО МоіН України, НВФ «Студцентр», 2002. – 608 с.
12. Кабушкин И.И. Менеджмент туризма. - Минск: БГЕУ, 1999.
13. Классика маркетинга: основные работы, которые оказали наибольшее влияние на развитие маркетинга. – СПб: Питер, 2001. – 674 с.
14. Ковалев А. И., Войленко В. В. Маркетинговый анализ. - М.: Дело, 2003. - 111 с.
15. Коноплев В.Т. Международный маркетинг. - Донецк: Юго-Восток, 2003. - 320 с.
16. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга: Пер. с анг. – 2-е европ. изд. – М.; СПб.; К.: Вильямс, 2000. – 944 с.
17. Крачило Н.П. Основы туризмоведения. – К: Вища школа, 1980.
18. Кретов И.И. Маркетинг на предприятии: Практическое пособие. М.: Финстатинформ, 2003. – 215 с.
19. Куценко В.М. Маркетинговий менеджмент: Навч. посіб. /В.М.Куценко. - К.: МАУП, 2003. - 183 c.
20. Маркетинг / Под ред. проф. Уткина Э.А. - М.: Ассоциация авторов и издателей «ТАНДЕМ». Издательство ЭКМОС, 1999. - 320 с.
21. Маркетинг: Учебник / Под редакцией А.Н. Романова. - М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 2002. – 560 с.
22. Маркетинг: Учебник для вузов / Н.Д. Эриашвили, К. Ховард, Ю.А. Цыпкин и др; Под ред. Н.Д. Эриашвили. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2000. – 623 с.
23. Основы маркетинга: Учеб. пособие / Р.А. Крыжановский, И.П. Продиус. - К.: УМК ВО, 2002.- 164 с.
24. Портер М. Стратегія конкуренції. - К.: Основи, 2001. – 390 с.
25. Прауде В.Р. Білий О.Б. Маркетинг. - К.: Вища школа, 2001.
26. Старостіна А.О., Черваньов Д.М., Зозульов О.В. Маркетинг: Навчальний посібник. - К.: Знання-Прес, 2002. — 191 с.
27. Хруцкий В.Е., Корнеева И.В., Автухова Е.Э.. Современный маркетинг. - М.: Финансы и статистика. 2003. – 364 с.
28. Худолей О.Г. Теоретические основы маркетинга. – Донецк: Екка, 2000. – 314 с.
29. Швальбе Х. Практика маркетинга для малых и средних предприятий. - М.: Изд-во “Республика”, 2000. – 394 с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Маркетинговий менеджмент»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Організація системи менеджменту
  • Менеджмент – как структура управления предприятием
  • Основные направления развития менеджмента в тсранах с рыночной экономикой
  • Стратегічні альтернативи фінансового менеджера
  • Маркетинговий підхід до управління організацією в сфері охорони здоров’я (Теорія)
  • Інструментарій менеджменту зовнішньоекономічної діяльності
  • Лекции по менеджменту
  • Производственный менеджмент и теория управления производством
  • Производственный менеджмент и теория управления производством
  • Сутність іноземних інвестицій та їх класифікація. Прямі і портфельні інвестиції
  • Склад власних, залучених та запозичених фінансових ресурсів інвесторів
Cгенерировано за 0.143111 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...