Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Концепції виробничого і соціального маркетингу в сучасних умовах» (ID:53931)

| Размер: 19 кб. | Объем: 17 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеПлан

Концепції виробничого і соціального маркетингу в сучасних умовах 3
1. Функції, принципи і концепції маркетингу 3
2. Стратегія і тактика маркетингу 5
3. Складання виробничої програми підприємства 11
4. Ресурсне обґрунтування виробничої програми 12
5. Основні проблеми розвитку маркетингу на підприємствах України 14
Список використаної літератури 17
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок використаної літератури

1. Бойчик I.М., Харів П. С., Хопчан М.І. Економіка підприємств. Навч. посібник- Львів: "Сподом", 2000.
2. Бойчик I.М., Хопчан M.І., Харів П.С., Піча Ю.В. Економіка підприємства: Навч. посібник для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів І - IV рівнів акредитації. Друге видання, виправлене і доповнене - К.: "Каравела"; Львів: "Новий світ - 2000", 2001.
3. Войчак А.В., Павленко А.Ф. Маркетинг: Підручник. - К.: КНЕУ, 2003.
4. Гаврилюк Л.І. Економіка підприємства: Навч. посібник для самостійного вивчення дисципліни. - Житомир: ЖІТІ, 2000
5. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник. - К.: Лібра, 2002.
6. Грызунов В. Экономика предприятия. Учеб. пoc. - M.: Финансы и статистика, 1999.
7. Економіка підприємства: Навч. посіб. / За ред. А. В. Шегди. - К.: Знання-Прес, 2001.
8. Котлер Ф. Маркетинг в третьем тысячелетии: как создавать и удержать рынок. - М.: АСТ, 2000.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Концепції виробничого і соціального маркетингу в сучасних умовах»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Розробка концепції маркетингу на підприємстві
  • Ринок праці та можливості використання маркетингу ринку праці в умовах України
  • Еволюція концепції маркетингу
  • Маркетинг у практичній діяльності фірм, організацій та в суспільстві.
  • ПІДВИЩЕННЯ ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УМОВАХ СТАНОВЛЕННЯ РИНКОВИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ
  • ПІДВИЩЕННЯ ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УМОВАХ СТАНОВЛЕННЯ РИНКОВИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ
  • Розвиток маркетингу в Україні
  • Соціально-етичний маркетинг та основні вимоги до нього
  • Основні сучасні концепції права
  • Маркетинг у практичній діяльності фірм, організацій та в суспільстві.
Cгенерировано за 0.118432 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...