Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Емоційний маркетинг (маркетинг вражень)» (ID:29225)

| Размер: 35 кб. | Объем: 28 стр. | Стоимость: 125 грн. | Добавлена: 17.02.2010 | Код продавца: 3 |
СодержаниеВступ 3
Розділ І. Сутність маркетингу та його сучасна концепція 5
1.1 Сутність маркетингу 5
1.2 Еволюція концепцій маркетингу 7
Розділ ІІ. Особливості маркетингу вражень 10
2.1 Концепція маркетингу вражень 10
2.2 Основні стильові характеристики емоційного маркетингу 13
2.3 Основні завдання маркетингу вражань 15
Розділ ІІІ. Найуспішніші приклади маркетингової стратегії вражень 18
3.1 Реальні шоу та їх можливості 18
3.2 Нетрадиційні засоби реклами 20
3.2 Маркетинг вражень в рекламному бізнесі 22
Висновки 26
Список використаних джерел 28

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок використаних джерел
1. Балабанова Л.В. Маркетинг: Підручник. – 2-ге вид. перероб. І доп. – К.: Знання – Прес 2004. – 645с.
2. Куденко Н. В. Стратегічний маркетинг.- К. КНЕУ 2005. 264 с.
3. Казанжи Т. Любое эффективное маркетинговое сообщение является эмоциональным. М.: журнал «Маркетинг Медия» № 10. - 2006. – 15-18 с.
4. Котлер Ф. Маркетинг ХХI века. Харьков: «Основа» 2007. – 451 с.
5. Сторожук А. Эмоциональный подход к рациональному бизнесу. М.: журнал «Промышленный Маркетинг». №5 2007. – 9-19 с.
6. Томпсон А. А. Стрикленд А. Дж. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратегии. М.: Банки и биржи ЮНИТИ 2007. – 625 с.
7. Шеремета П. Тотальний маркетинг в економіці вражень. http://innovations.com.ua/ukr/innovations/134/0/61/
8. Шмитт Б. Роджерс Д. Вроцос К. Бизнес в стиле шоу. Маркетинг в культуре впечатлений. «Вільямс» 2007. - 400 с.
9. Marketing Goes Back to Its ‘Real’ Past” New York Times January 10 2006.



Дополнительная информация3369
Рік написання: 2008
Заказ Заказать Купить «Емоційний маркетинг (маркетинг вражень)»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Маркетинг у сфері некомерційної діяльності
  • Роль маркетингової діяльності у прийнятті рішень
  • Стратегії розподілу в маркетингу
  • Маркетинг в индустрии гостеприимства и туризма
  • Сегментирование рынка гостиничных услуг
  • Маркетинг в туризмі
  • Програма збуту продукції на зовнішньому ринку
  • Концепция маркетингових отношений
  • Процес управління маркетингом
  • Імідж-реклама
Cгенерировано за 0.159400 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...