Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
2

Тема: «Емоційний маркетинг (маркетинг вражень)» (ID:29225)

| Размер: 35 кб. | Объем: 28 стр. | Стоимость: 125 грн. | Добавлена: 16.02.2010 | Код продавца: 3 |
Содержание Вступ 3
Розділ І. Сутність маркетингу та його сучасна концепція 5
1.1 Сутність маркетингу 5
1.2 Еволюція концепцій маркетингу 7
Розділ ІІ. Особливості маркетингу вражень 10
2.1 Концепція маркетингу вражень 10
2.2 Основні стильові характеристики емоційного маркетингу 13
2.3 Основні завдання маркетингу вражань 15
Розділ ІІІ. Найуспішніші приклади маркетингової стратегії вражень 18
3.1 Реальні шоу та їх можливості 18
3.2 Нетрадиційні засоби реклами 20
3.2 Маркетинг вражень в рекламному бізнесі 22
Висновки 26
Список використаних джерел 28

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература Список використаних джерел
1. Балабанова Л.В. Маркетинг: Підручник. – 2-ге вид. перероб. І доп. – К.: Знання – Прес 2004. – 645с.
2. Куденко Н. В. Стратегічний маркетинг.- К. КНЕУ 2005. 264 с.
3. Казанжи Т. Любое эффективное маркетинговое сообщение является эмоциональным. М.: журнал «Маркетинг Медия» № 10. - 2006. – 15-18 с.
4. Котлер Ф. Маркетинг ХХI века. Харьков: «Основа» 2007. – 451 с.
5. Сторожук А. Эмоциональный подход к рациональному бизнесу. М.: журнал «Промышленный Маркетинг». №5 2007. – 9-19 с.
6. Томпсон А. А. Стрикленд А. Дж. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратегии. М.: Банки и биржи ЮНИТИ 2007. – 625 с.
7. Шеремета П. Тотальний маркетинг в економіці вражень. http://innovations.com.ua/ukr/innovations/134/0/61/
8. Шмитт Б. Роджерс Д. Вроцос К. Бизнес в стиле шоу. Маркетинг в культуре впечатлений. «Вільямс» 2007. - 400 с.
9. Marketing Goes Back to Its ‘Real’ Past” New York Times January 10 2006.



Дополнительная информация 3369
Рік написання: 2008
Заказ Заказать Купить «Емоційний маркетинг (маркетинг вражень)»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Маркетинг у сфері некомерційної діяльності

  • Роль маркетингової діяльності у прийнятті рішень

  • Маркетинг в индустрии гостеприимства и туризма

  • Сегментирование рынка гостиничных услуг

  • Стратегії розподілу в маркетингу

  • Концепция маркетингових отношений

  • Програма збуту продукції на зовнішньому ринку

  • Елементи маркетингової політики на ринку комп’ютерів фірми “Корифей +”.

  • Маркетинг в туризмі

  • Імідж-реклама


Cгенерировано за 0.008780 секунд

загрузка...