|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Міжнародний маркетинг
Вступ
Розділ 1. Інтернаціоналізація світового господарства та нові пріоритети маркетингу
1.1. Міжнародна торгівля товарами в умовах глобалізації
1.2. Суть та основні риси транс націоналізації
Розділ 2. Поняття та особливість міжнародного маркетингу
2.1. Поняття і сутність міжнародного маркетингу
2.2. Загальні риси і відмінності внутрішнього і міжнародного маркетингу
2.3. Організаційні форми міжнародного маркетингу в Україні
2.4. Управління міжнародним маркетингом
2.5. Стратегії проникнення на зовнішній ринок
Висновки
Список використаних джерел
-
Міжнародний маркетинг
Вступ
Розділ 1. Інтернаціоналізація світового господарства та нові пріоритети маркетингу
1.1. Міжнародна торгівля товарами в умовах глобалізації
1.2. Суть та основні риси транс націоналізації
Розділ 2. Поняття та особливість міжнародного маркетингу
2.1. Поняття і сутність міжнародного маркетингу
2.2. Загальні риси і відмінності внутрішнього і міжнародного маркетингу
2.3. Організаційні форми міжнародного маркетингу в Україні
2.4. Управління міжнародним маркетингом
2.5. Стратегії проникнення на зовнішній ринок
Розділ 3. Аналіз маркетингової діяльності ЗАТ „Ужгородська швейна фабрика”
Висновки
Список використаних джерел
Додатки
-
ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ
Вступ..........................................................................................................................3
1.Поняття та суть міжнародного маркетингу...................................................5
2. Особливості міжнародного маркетингу.........................................................7
3. Стратегія і тактика міжнародного маркетингу..........................................10
4.Маркетингова політика розподілу на прикладі «...» ............................................................................................................12
Висновки.................................................................................................................18
Список використаної літератури......................................................................20
-
Засади організації міжнародного маркетингу
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ 4
2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ (на прикладі холдингу «__» ) 17
ВИСНОВКИ 23
ЛІТЕРАТУРА 24
-
Вивчення середовища міжнародного маркетингу
План.
1. Вивчення середовища міжнародного маркетингу.
2. Рішення про доцільність виходу на зовнішній ринок.
3. Рішення про методи виходу на ринок.
4. Рішення про структуру комплексу міжнародного маркетингу.
5. Структура служб маркетингу за кордоном.
Практичне завдання.
-
Міжнародний маркетинг
1. Міжнародні аспекти маркетингу. Принципи й методи міжнародного маркетингу. 3
2. Сутність експортної товарної політики. Призначення ринкового потенціалу експортного товару. 12
3. Обмежувальна торгова практика та ставлення до монополій у різних країнах. Комерційні операції на міжнародних торгових біржах. 21
Список використаної літератури 32
-
Емоційний маркетинг (маркетинг вражень)
Вступ 3
Розділ І. Сутність маркетингу та його сучасна концепція 5
1.1 Сутність маркетингу 5
1.2 Еволюція концепцій маркетингу 7
Розділ ІІ. Особливості маркетингу вражень 10
2.1 Концепція маркетингу вражень 10
2.2 Основні стильові характеристики емоційного маркетингу 13
2.3 Основні завдання маркетингу вражань 15
Розділ ІІІ. Найуспішніші приклади маркетингової стратегії вражень 18
3.1 Реальні шоу та їх можливості 18
3.2 Нетрадиційні засоби реклами 20
3.2 Маркетинг вражень в рекламному бізнесі 22
Висновки 26
Список використаних джерел 28
-
Економічні аспекти міжнародного туризму
Вступ 3
Розділ І. Теоретичні аспекти міжнародного туризму 7
1.1. Поняття та сутність міжнародного туризму і його класифікація. 7
1.2. Чинники впливу на економічну ефективність туристичної діяльності. 13
Розділ ІІ. Економічні аспекти міжнародного туризму 18
2.1. Місце і роль міжнародного туризму у світовій економіці. 18
2.2. Економічне значення міжнародного туризму та його вплив на становлення і розвиток туристичної індустрії. 21
2.3. Особливості сучасного стану міжнародного туризму. 23
Розділ ІІІ. Умови та перспективи розвитку міжнародного туризму 26
3.1. Основні умови та напрямки розвитку міжнародного туризму. 26
3.2. Тенденції розвитку міжнародного туризму в окремих регіонах світу. 32
Висновки 39
Перелік використаної літератури та джерел 41
Додатки 43
-
Становище, розвиток та актуальність проблем науки міжнародного права.
1. СУТНІСТЬ НАУКИ МІЖНАРОДНОГО ПРАВА 5 1.1. СИСТЕМА, СТРУКТУРА ТА ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ МІЖНАРОДНОГО ПРАВА 5 1.2. ВИНИКНЕННЯ І РОЗВИТОК НАУКИ МІЖНАРОДНОГО ПРАВА 8 1.3. ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ МІЖНАРОДНОГО ПРАВА 12 2. РОЗМЕЖУВАННЯ МІЖНАРОДНОГО ПУБЛІЧНОГО ТА МІЖНАРОДНОГО ПРИВАТНОГО ПРАВА 14 ВИСНОВОК 20 ЛІТЕРАТУРА 21
-
Международний маркетинг
Вступ 3
1. Конкуренція і конкурентноздатність у системі міжнародного маркетингу 5
1.1. Конкуренція і її значення в маркетингу 5
1.2. Поняття конкурентноздатності країни на світовому ринку 8
2. Аналіз конкуренції в міжнародному маркетингу 14
2.1. Виявлення конкурентів, визначення їхніх цілей і стратегій на зовнішніх ринках 14
2.2. Оцінка конкурентів і їхньої лінії поведінки 17
3. Міжнародні маркетингові стратегії на зовнішніх ринках 23
3.1. Конкурентні позиції 23
3.2. Залежність вибору стратегії від місця, займаного компанією, на зовнішніх ринках 25
Висновок 36
Список літератури: 38
Cгенерировано за 0.015077 секунд
|