|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Поняття і сутність міжнародного маркетингу
План.
1. Поняття і сутність міжнародного маркетингу. Концепція міжнародного маркетингу. Мета міжнародного маркетингу. Задачі міжнародного маркетингу. Структура міжнародного маркетингу.
2. Загальні і попередні дослідження, спеціальні дослідження, тести. Види дослідницьких маркетингових фірм. Національні особливості та їх вплив на методи збору маркетингової інформації в конкретній країні.
3. Життєвий цикл товару в міжнародному маркетингу. Рішення щодо асортиментної політики в міжнародному маркетингу.
4. Практичне завдання.
-
ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ
Вступ..........................................................................................................................3
1.Поняття та суть міжнародного маркетингу...................................................5
2. Особливості міжнародного маркетингу.........................................................7
3. Стратегія і тактика міжнародного маркетингу..........................................10
4.Маркетингова політика розподілу на прикладі «...» ............................................................................................................12
Висновки.................................................................................................................18
Список використаної літератури......................................................................20
-
Міжнародний маркетинг
Вступ
Розділ 1. Інтернаціоналізація світового господарства та нові пріоритети маркетингу
1.1. Міжнародна торгівля товарами в умовах глобалізації
1.2. Суть та основні риси транс націоналізації
Розділ 2. Поняття та особливість міжнародного маркетингу
2.1. Поняття і сутність міжнародного маркетингу
2.2. Загальні риси і відмінності внутрішнього і міжнародного маркетингу
2.3. Організаційні форми міжнародного маркетингу в Україні
2.4. Управління міжнародним маркетингом
2.5. Стратегії проникнення на зовнішній ринок
Висновки
Список використаних джерел
-
Міжнародний маркетинг
Вступ
Розділ 1. Інтернаціоналізація світового господарства та нові пріоритети маркетингу
1.1. Міжнародна торгівля товарами в умовах глобалізації
1.2. Суть та основні риси транс націоналізації
Розділ 2. Поняття та особливість міжнародного маркетингу
2.1. Поняття і сутність міжнародного маркетингу
2.2. Загальні риси і відмінності внутрішнього і міжнародного маркетингу
2.3. Організаційні форми міжнародного маркетингу в Україні
2.4. Управління міжнародним маркетингом
2.5. Стратегії проникнення на зовнішній ринок
Розділ 3. Аналіз маркетингової діяльності ЗАТ „Ужгородська швейна фабрика”
Висновки
Список використаних джерел
Додатки
-
Засади організації міжнародного маркетингу
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ 4
2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ (на прикладі холдингу «__» ) 17
ВИСНОВКИ 23
ЛІТЕРАТУРА 24
-
Інформаційне забезпечення маркетинга на підприємстві
Вступ ……………………………………………………………...
1. Інформаційні системи і їх розвиток ………………………….
1.1. Поняття, структура і склад інформаційних систем ………….
1.2. Тенденції розвитку інформаційних систем …………………..
2. Комплексне вивчення ринку методами маркетингового
дослідження ……………………………………………………..
2.1. Концепція системи маркетигової інформації ………………….
2.2. Техніко економічна характеристика
ВАТ “Чернігівавтодеталь” ……………………………………………..
2.3. Зміст функцій відділу миркетингу з аналізу
зовнішнього середовища ……………………………………………….
3. Удосконалення інформаційного забезпечення
маркетингу на підприємстві …………………………………...
3.1. Вибір і обгрунтування засобів керування базами даних ……..
3.2. Проектування інформаційної бази даних маркетингу
(аналізу зовнішнього середовища) ……………………………………
3.3. Економічне обгрунтування ефективності
інформатизації маркетингу ……………………………………………
Висновки………………………………………………………...
Бібліографія …………………………………………………….
-
Інформаційне забезпечення маркетинга на підприємстві
Вступ ……………………………………………………………...
1. Інформаційні системи і їх розвиток ………………………….
1.1. Поняття, структура і склад інформаційних систем ………….
1.2. Тенденції розвитку інформаційних систем …………………..
2. Комплексне вивчення ринку методами маркетингового
дослідження ……………………………………………………..
2.1. Концепція системи маркетигової інформації ………………….
2.2. Техніко економічна характеристика
ВАТ “Чернігівавтодеталь” ……………………………………………..
2.3. Зміст функцій відділу миркетингу з аналізу
зовнішнього середовища ……………………………………………….
3. Удосконалення інформаційного забезпечення
маркетингу на підприємстві …………………………………...
3.1. Вибір і обгрунтування засобів керування базами даних ……..
3.2. Проектування інформаційної бази даних маркетингу
(аналізу зовнішнього середовища) ……………………………………
3.3. Економічне обгрунтування ефективності
інформатизації маркетингу ……………………………………………
Висновки………………………………………………………...
Бібліографія …………………………………………………….
-
Стратегія і тактика маркетингової діяльності
Зміст
Вступ…………………………………………………………………………...
РОЗДІЛ 1. Особливості міжнародного фармацевтичного маркетингу........
1.1. Характеристика середовища міжнародного маркетингу.....
1.2. Практика маркетингової діяльності міжнародних
фармацевтичних фірм...............................................................
РОЗДІЛ 2. Стратегія і тактика маркетингової діяльності
фармацевтичного підприємства з іноземним капіталом..............................
2.1. Стратегії виходу на міжнародний ринок.................................
2.2. Тактика маркетингової діяльності фармацевтичного
підприємства...............................................................................
РОЗДІЛ 3. Політика фармацевтичних фірм по розподілу продукції…….
3.1. Роль каналів розподілу……………………………………….
3.2. розподілу продукції фармацевтичних фірм..........................
Висновок.........................................................................................................
Використані джерела.....................................................................................
-
Стратегія і тактика маркетингової діяльності
Зміст
Вступ…………………………………………………………………………... 3
РОЗДІЛ 1. Особливості міжнародного фармацевтичного маркетингу........ 4
1.1. Характеристика середовища міжнародного маркетингу..... 4
1.2. Практика маркетингової діяльності міжнародних
фармацевтичних фірм............................................................... 8
РОЗДІЛ 2. Стратегія і тактика маркетингової діяльності
фармацевтичного підприємства з іноземним капіталом.............................. 12
2.1. Стратегії виходу на міжнародний ринок................................. 12
2.2. Тактика маркетингової діяльності фармацевтичного
підприємства............................................................................... 18
РОЗДІЛ 3. Політика фармацевтичних фірм по розподілу продукції……. 27
3.1. Роль каналів розподілу………………………………………. 27
3.2. Розподілу продукції фармацевтичних фірм.......................... 34
Висновок......................................................................................................... 45
Використані джерела..................................................................................... 42
-
Контрольна робота маркетинг
Зміст
Вступ 4
1 Аналіз конкурентного середовища шляхом вивчення дій його п’яти сил (за М. Портером) 5
2 Вплив складу та обсягів комплексу просування товарів на кінцевий результат маркетингу 13
Висновок 23
Використана література 24
Cгенерировано за 0.009110 секунд
|