Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
Универсальная

Тема: «Стратегія і тактика маркетингової діяльності» (ID:55128)

| Размер: 50 кб. | Объем: 43 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Содержание Зміст


Вступ…………………………………………………………………………...
РОЗДІЛ 1. Особливості міжнародного фармацевтичного маркетингу........
1.1. Характеристика середовища міжнародного маркетингу.....
1.2. Практика маркетингової діяльності міжнародних
фармацевтичних фірм...............................................................

РОЗДІЛ 2. Стратегія і тактика маркетингової діяльності
фармацевтичного підприємства з іноземним капіталом..............................
2.1. Стратегії виходу на міжнародний ринок.................................
2.2. Тактика маркетингової діяльності фармацевтичного
підприємства...............................................................................

РОЗДІЛ 3. Політика фармацевтичних фірм по розподілу продукції…….
3.1. Роль каналів розподілу……………………………………….
3.2. розподілу продукції фармацевтичних фірм..........................

Висновок.........................................................................................................
Використані джерела.....................................................................................
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература 10. Лицензирование в Европейском Союзе: фармацевтический сектор / Редакторы-составители В. А. Усенко, А. Л. Спасокукоцкий.- К.: МОРИОН Лтд, 1998.- 384 с.
11. Мнушко З. М., Діхтярова Н. М. Менеджмент та маркетинг у фармації. Ч. II. Маркетинг у фармації: Підручник для фарм. вузів і факультетів / За ред. З. М. Мнушко.- Харків: Основа; Вид-во УкрФА, 1999.- 288 с.
12. Основы маркетинга / Ф. Котлер, Г. Амстронг, Д. Сондерс, В. Вонг // Пер. с англ.- К.; СПб.: издат. дом "Вильямс", 1998.- 1056 с.
13. Скибінський С. В. Маркетинг: Навч. посібник.- К.: ІЗМН, 1997.- 328 с.
14. Современные тенденции и проблемы внешнеторговой деятельности в фармации / Н. М. Дихтярева, В. А. Страшный, З. Н. Мнушко, Л. А. Кудайкулова // Провизор.- 1998.- № 15.- С. 28-30.
15. Сятиня М. Л., Гром О. Л., Громовик Б. П. Організаційно-правове забезпечення роботи підприємств з іноземними інвестиціями в галузі фармації // Провизор.- 1997.- № 3.- С. 8-10.
16. Усенко В. А. Мировой фармацевтический рынок // Еженедельник "Аптека".- 1998.- № 42.- С. 6-8.
17. Усенко В. А. Фармацевтический маркетинг // Провизор.- 1999.- № 17, 19, 22.- С. 32-34, 27-30, 19-22. 2000.- № 2, 3.- С. 15-19, 4-6.
Дополнительная информация Год написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Стратегія і тактика маркетингової діяльності»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Стратегія і тактика маркетингової діяльності

  • Аналіз діяльності підприємства

  • План рекламної кампанії (на прикладі підприємства горілчаного виробництва)

  • СТАН МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ТОВ „КОМПАНІЯ „ІНТЕР-ПОЛІГРАФ”

  • Організація маркетингової діяльності підприємства

  • АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

  • Місія організація як складова стратегічного планування

  • Розвиток творчих здібностей спеціаліста

  • Удосконалення організації маркетингової діяльності на підприємстві (на прикладі підприємства)

  • Завдання №1


Cгенерировано за 0.011477 секунд

загрузка...