-
Стратегія і тактика маркетингової діяльності
Зміст
Вступ…………………………………………………………………………...
РОЗДІЛ 1. Особливості міжнародного фармацевтичного маркетингу........
1.1. Характеристика середовища міжнародного маркетингу.....
1.2. Практика маркетингової діяльності міжнародних
фармацевтичних фірм...............................................................
РОЗДІЛ 2. Стратегія і тактика маркетингової діяльності
фармацевтичного підприємства з іноземним капіталом..............................
2.1. Стратегії виходу на міжнародний ринок.................................
2.2. Тактика маркетингової діяльності фармацевтичного
підприємства...............................................................................
РОЗДІЛ 3. Політика фармацевтичних фірм по розподілу продукції…….
3.1. Роль каналів розподілу……………………………………….
3.2. розподілу продукції фармацевтичних фірм..........................
Висновок.........................................................................................................
Використані джерела.....................................................................................
-
Аналіз діяльності підприємства
Вступ / 1. Поняття організації виробництва / 2. Класифікація продукції. Вимірники обсягу продукції / 3. Стратегія та тактика маркетингової діяльності підприємтсва. / Складання плану виробництва продукції підприємства / Висновки / Список використаної літератури
-
План рекламної кампанії (на прикладі підприємства горілчаного виробництва)
1. Резюме для керівництва 3
2. Огляд маркетингової ситуації у цільовому сегменті ринку 4
3. Стратегія і тактика рекламної кампанії 7
4. Рекламний менеджмент у засобах масової інформації 8
Список літератури 9
-
СТАН МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ТОВ „КОМПАНІЯ „ІНТЕР-ПОЛІГРАФ”
ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………………………....3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ…………………………………………………………………...5
1.1. Сутність, принципи, методи, концепції маркетингової
діяльності на підприємстві……………………………………………....5
1.2. Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності…………….….9
РОЗДІЛ 2. СТАН МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА
ТОВ „КОМПАНІЯ „ІНТЕР-ПОЛІГРАФ”………………………………………...13
2.1. Характеристика підприємства і показники діяльності………….……13
2.2. Загальна характеристика діяльності маркетингової служби……..…..18
2.3. Показники маркетингової діяльності і їх оцінка на підприємстві..….21
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ
ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ……………………………………………..30
ВИСНОВКИ………………………………………………………………………...36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………………...…38
ДОДАТКИ
-
Організація маркетингової діяльності підприємства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5
1.1. Сутність маркетингової діяльності 5
1.2. Оргінізіція маркетингової діяльності на підприємстві 10
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 16
2.1. Стисла характеристика підприємства 16
2.2. Організація маркетингової діяльності підприємства 18
2.2. Аналіз маркетингового комплексу підприємства 19
РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 31
3.1. Розробка заходів по покращенню маркетингової діяльності підприємства 31
3.2. Оцінка економічної ефективності підвищення маркетингового потенціалу підприємства 41
3.3. Економічна ефективність реорганізації відділу маркетингу 44
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 47
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50
ДОДАТКИ 54
-
АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
ЗМІСТ
ВСТУП..................................................................................................................... 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ПІДПРИЕМСТВА................................................................... 5
1.1. Значення та місце маркетингової системи в діяльності підприємства............................................................................................................ 5
1.2. Основні елементи маркетингової спрямованості........................... 19
1.3. Нормативно-правова база маркетингової діяльності в Україні.... 25
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ
ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА........................................................................... 30
2.1. Загальна характеристика підприємства........................................... 30
2.2. Аналіз товарообороту підприємства................................................ 43
2.3. Аналіз маркетингової діяльності підприємства.............................. 49 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ..................................................................... 65
3.1. Оцінка оптимізації маркетингових витрат підприємства............. 65
3.2. Формування алгоритму розробки маркетингової стратегії на підприємстві............................................................................................................. 75
ВИСНОВКИ............................................................................................................. 89
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ......................................................... 91
-
Місія організація як складова стратегічного планування
ЗМІСТ
Вступ 3
1.Місія організація як складова стратегічного планування 4
2. Стратегія організації 5
3. Стратегія і тактика організації 8
Висновок 11
Список використаної літератури 13
-
Розвиток творчих здібностей спеціаліста
1. Психологічна характеристика творчості, як форми самореалізації 2 2. Стратегія та тактика продуктивного мислення 5 3. Ефективне використання творчих ресурсів в діяльності 9 Список використаної літератури 13
-
Удосконалення організації маркетингової діяльності на підприємстві (на прикладі підприємства)
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5
1.1. Маркетинг як вид діяльності та функція управління 5
1.2. Управління маркетинговою діяльністю на підприємстві 10
1.3. Організація маркетингової служби на підприємстві 16
2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «//» 21
2.1. Загальна характеристика підприємства та організації маркетингової діяльності 21
2.2. Структура управління маркетинговою діяльністю на підприємстві 25
З. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 31
3.1. Пропозиції по вдосконаленню організації маркетингової діяльності підприємства 31
3.2. Побудова моделі управління маркетинговою діяльністю підприємства 38
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 47
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 50
-
Завдання №1
ВСТУП 3
1. Характеристика об'єкту дослідження 4
2. Конкуренція 6
3. Визначення базової маркетингової стратегії розвитку підприємства 11
4. Визначення стратегії обхвату ринку 12
5. Конкурентна стратегія 17
6. Стратегія зростання 17
7. Стратегія фірми по управлінню маркетинговим середовищем 18
ВИСНОВКИ 19
ЛІТЕРАТУРА 20
Додаток 1 21