-
Контрольна робота маркетинг
Вступ 3
1. Поняття маркетингу та історія розвитку маркетингу 4
2. Сучасна концепція маркетингу в українському готельному бізнесі 9
Висновки 17
Література 18
-
Теоретичні та методологічні аспекти маркетингової діяльності підприємств туристичного спрямування
Вступ 3
1.Сучасний комплекс маркетингу в туристичних підприємствах 4
2.Просування к елемент комплексу маркетингу 16
3.Організація просування послуг на туристичному підприємстві 20
Висновки 24
Список літератури 25
-
Об’єднання підприємств, їх види в Україні та за кордоном
ПИТАННЯ:
17. Об’єднання підприємств, їх види в Україні та за кордоном
38. Визначення маркетингу. Суть і значення концепції маркетингу
39. Суть, значення та завдання бухгалтерського обліку
-
ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ
Вступ..........................................................................................................................3
1.Поняття та суть міжнародного маркетингу...................................................5
2. Особливості міжнародного маркетингу.........................................................7
3. Стратегія і тактика міжнародного маркетингу..........................................10
4.Маркетингова політика розподілу на прикладі «...» ............................................................................................................12
Висновки.................................................................................................................18
Список використаної літератури......................................................................20
-
Міжнародний маркетинг
Вступ
Розділ 1. Інтернаціоналізація світового господарства та нові пріоритети маркетингу
1.1. Міжнародна торгівля товарами в умовах глобалізації
1.2. Суть та основні риси транс націоналізації
Розділ 2. Поняття та особливість міжнародного маркетингу
2.1. Поняття і сутність міжнародного маркетингу
2.2. Загальні риси і відмінності внутрішнього і міжнародного маркетингу
2.3. Організаційні форми міжнародного маркетингу в Україні
2.4. Управління міжнародним маркетингом
2.5. Стратегії проникнення на зовнішній ринок
Висновки
Список використаних джерел
-
Процеси глобалізації в готельному бізнесі:суспільно-географічний аспект
Вступ 3
Розділ І. Теоретико-методичні засади суспільно-географічного вивчення глобалізаційних процесів в готельному господарстві. 7
1.1.Передумови та етапи глобалізації в індустрії туризму. 7
1.2. Фактори глобалізаційних процесів в готельній індустрії. 14
Розділ 2. Вплив глобалізації на готельний бізнес. 22
2.1. Види ТНК в готельній індустрії. 22
2.2. Форми володіння і управління в сучасному готельному господарстві 24
2.3. Основні тенденції глобалізаційних процесів в готельному бізнесі. 26
2.3.1. Зміна моделей організації транснаціональної діяльності. 27
2.3.2. Класифікація готелів. 28
2.4. Вплив ТНК в готельній індустрії на економіку приймаючих країн та країн базування. 31
Розділ 3. Тенденції розвитку міжнародних готельних ланцюгів в Україні. 33
3.1. Діяльність міжнародних готельних ланцюгів на українському туристичному ринку. 33
3.2. Проблеми та перспективи розвитку готельного господарства в Україні в умовах глобалізації. 35
Висновки 45
Використана література 48
-
Процеси глобалізації в готельному бізнесі:суспільно-географічний аспект
Вступ 3
Розділ І. Теоретико-методичні засади суспільно-географічного вивчення глобалізаційних процесів в готельному господарстві. 7
1.1.Передумови та етапи глобалізації в індустрії туризму. 7
1.2. Фактори глобалізаційних процесів в готельній індустрії. 14
Розділ 2. Вплив глобалізації на готельний бізнес. 22
2.1. Види ТНК в готельній індустрії. 22
2.2. Форми володіння і управління в сучасному готельному господарстві 24
2.3. Основні тенденції глобалізаційних процесів в готельному бізнесі. 26
2.3.1. Зміна моделей організації транснаціональної діяльності. 27
2.3.2. Класифікація готелів. 28
2.4. Вплив ТНК в готельній індустрії на економіку приймаючих країн та країн базування. 31
Розділ 3. Тенденції розвитку міжнародних готельних ланцюгів в Україні. 33
3.1. Діяльність міжнародних готельних ланцюгів на українському туристичному ринку. 33
3.2. Проблеми та перспективи розвитку готельного господарства в Україні в умовах глобалізації. 35
Висновки 45
Використана література 48
-
Банківський маркетинг
ВСТУП 3
1.ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БАНКІВСЬКОГО МАРКЕТИНГУ 4
1.1.Суть, принципи, завдання і функції маркетингу банку 4
1.2. Основні концепції маркетингу 15
2.ВИЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ БАНКУ 17
2.1. Поняття маркетингової стратегії 17
2.2. Основні стадії розробки маркетингових стратегій 18
2.3. Стратегія комерційного банку та складові його діяльності 21
3. УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 23
3.1. Удосконалення комплексу банківського маркетингу 23
3.2. Пропозиції щодо цілей та стратегій маркетингу 25
ВИСНОВОК 28
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30
-
Механізм формування маркетингового комплексу туристичного підприємства
Курсова бакалаврська
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГУ В ТУРИЗМІ 6
1.1. Маркетинг в туризмі: поняття, зміст і концепція 6
1.2. Маркетинговий комплекс туристичного підприємства 9
1.3. Управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства 16
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ « » 20
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 20
2.2. Аналіз маркетингового середовища підприємства 29
2.3. Особливості маркетингової діяльності в туристському підприємстві 43
РОЗДІЛ 3. ОПТИМІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОГО КОМПЛЕКСУ ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ « » 47
3.1. Обгрунтування необхідності удосконалення маркетингового комплексу туристичного підприємства 47
3.2. План заходів щодо удосконалення маркетингового комплексу туристичному підприємства 59
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 69
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 74
ДОДАТКИ 79
-
Міжнародний маркетинг
Вступ
Розділ 1. Інтернаціоналізація світового господарства та нові пріоритети маркетингу
1.1. Міжнародна торгівля товарами в умовах глобалізації
1.2. Суть та основні риси транс націоналізації
Розділ 2. Поняття та особливість міжнародного маркетингу
2.1. Поняття і сутність міжнародного маркетингу
2.2. Загальні риси і відмінності внутрішнього і міжнародного маркетингу
2.3. Організаційні форми міжнародного маркетингу в Україні
2.4. Управління міжнародним маркетингом
2.5. Стратегії проникнення на зовнішній ринок
Розділ 3. Аналіз маркетингової діяльності ЗАТ „Ужгородська швейна фабрика”
Висновки
Список використаних джерел
Додатки
-
Сучасні тенденції розвитку маркетингу туристського підприємства
Вступ 3
1. Суть і зміст маркетингу в туризмі 4
2. Організація і проведення маркетингових досліджень 7
3. Організація і контроль маркетингу туристичного підприємства 10
Висновок 12
Література 13