Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
Универсальная

Тема: «СУТЬ МАРКЕТИНГУ В ГОТЕЛЬНОМУ, КУРОРТНОМУ ТА ТУРИСТИЧНОМУ СЕРВІСІ» (ID:57397)

| Размер: 134 кб. | Объем: 82 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Содержание 1. Сутність та зміст маркетингу в туризмі
2. Становлення та розвиток туристичного маркетингу
3. Функції маркетингу в туризмі
4. Основні умови та принципи застосування маркетингу в туризмі
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература Інтернет-ресурси:

30. www.world-tourism.org/ruso/ - російська версія сервера Всесвітньої туристичної організації (ВТО).
31. www.itravel.ru/biblio/ - бібліотека літератури по туризму.
32. www.tut-i-tam.lviv.net - українська туристична газета "Тут і там"
33. www.infocity.ru - новини туристичної індустрії
34. www.tourism-carpathian.com.ua - про туризм в Карпатському регіоні
35. www.tourism.ru - журнал "Туризм: практика, проблемы, перспективы".
Дополнительная информация Год написания: 2009
Заказ Заказать Купить «СУТЬ МАРКЕТИНГУ В ГОТЕЛЬНОМУ, КУРОРТНОМУ ТА ТУРИСТИЧНОМУ СЕРВІСІ»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Контрольна робота маркетинг

  • Теоретичні та методологічні аспекти маркетингової діяльності підприємств туристичного спрямування

  • Об’єднання підприємств, їх види в Україні та за кордоном

  • ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ

  • Міжнародний маркетинг

  • Процеси глобалізації в готельному бізнесі:суспільно-географічний аспект

  • Процеси глобалізації в готельному бізнесі:суспільно-географічний аспект

  • Банківський маркетинг

  • Механізм формування маркетингового комплексу туристичного підприємства

  • Міжнародний маркетинг

  • Сучасні тенденції розвитку маркетингу туристського підприємства


Cгенерировано за 0.025401 секунд

загрузка...