Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
3

Тема: «Механізм формування маркетингового комплексу туристичного підприємства » (ID:27170)

| Размер: 805 кб. | Объем: 81 стр. | Стоимость: 225 грн. | Добавлена: 01.04.2009 | Код продавца: 2 |
Содержание Курсова бакалаврська

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГУ В ТУРИЗМІ 6
1.1. Маркетинг в туризмі: поняття, зміст і концепція 6
1.2. Маркетинговий комплекс туристичного підприємства 9
1.3. Управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства 16
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ « » 20
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 20
2.2. Аналіз маркетингового середовища підприємства 29
2.3. Особливості маркетингової діяльності в туристському підприємстві 43
РОЗДІЛ 3. ОПТИМІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОГО КОМПЛЕКСУ ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ « » 47
3.1. Обгрунтування необхідності удосконалення маркетингового комплексу туристичного підприємства 47
3.2. План заходів щодо удосконалення маркетингового комплексу туристичному підприємства 59
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 69
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 74
ДОДАТКИ 79

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Механізм формування маркетингового комплексу туристичного підприємства »
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ЗАТ ЛІКУВАЛЬНО-ОЗДОРОВЧИХ ЗАКЛАДІВ «Назва»)

  • Організація та проведення маркетингового дослідження напрямків вдосконалення асортименту туристичного підприємства (бакалавр)

  • Організація та проведення маркетингового дослідження туристичного підприємства

  • МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ

  • КУРОРТНО-ТУРИСТИЧНИЙ КОМПЛЕКС УКРАЇНИ. ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ

  • Організація та проведення маркетингових досліджень ринку туристичного підприємства

  • Організація та проведення маркетингового дослідження ефективності збутової політики туристичного підприємства (бакалавр)

  • Розвиток і розміщення рекреаційно-туристичного комплексу Криму

  • Розвиток і розміщення рекреаційно-туристичного комплексу Індії

  • Розвиток і розміщення туристичного комплексу в Україні


Cгенерировано за 0.017205 секунд

загрузка...