-
ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ЗАТ ЛІКУВАЛЬНО-ОЗДОРОВЧИХ ЗАКЛАДІВ «Назва»)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Місце збутової політики в структурі маркетингового комплексу туристичного підприємства 5
1.2. Методи і канали збуту в туризмі 7
1.3. Управління збутовими каналами туристичного підприємства 16
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЗАТ «Назва» 20
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ЗАТ «Назва» 20
2.2. Аналіз зовнішнього маркетингового середовища ЗАТ «Назва» 28
2.3. Аналіз внутрішнього маркетингового середовища ЗАТ «Назва» 34
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ОСНОВІ ПРОВЕДЕНОГО МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 41
3.1. Маркетингові дослідження ефективної збутової політики туристичного підприємства 41
3.2. Напрямки вдосконалення збутової політики 45
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 49
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 50
Додатки 52-58
бакалавр
-
Організація та проведення маркетингового дослідження напрямків вдосконалення асортименту туристичного підприємства (бакалавр)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОГО АСОРТИМЕНТУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1 Місце товарної політики в структурі маркетингового комплексу туристичного підприємства 6
1.2 Сутність асортиментної політики туристичного підприємства 12
1.3 Методологія маркетингового дослідження напрямків вдосконалення асортименту 15
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «назва» 27
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства «назва» 27
2.2 Аналіз зовнішнього середовища ЗАТ «назва» 31
2.3 Аналіз внутрішнього середовища ЗАТ «назва» 37
3. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ЗАТ «назва» НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 55
3.1 Аналіз туристичної пропозиції 55
3.2 План вдосконалення асортиментної політики ЗАТ «назва» 62
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 70
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 73
ДОДАТКИ 77-81
-
Організація та проведення маркетингового дослідження туристичного підприємства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ В ТУРИЗМІ 5
1.1. Сутність та структура ринку туристичних послуг 5
1.2. Напрямки досліджень ринку туристичних послуг 7
1.3. Методика проведення маркетингового дослідження ринку 12
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „Назва” 16
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 16
2.2. Аналіз зовнішнього середовища туристичного підприємства 22
2.3. Аналіз внутрішнього середовища туристичного підприємства 27
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „Назва” НА ОСНОВІ РЕЗУЛЬТАТІВ ПРОВЕДЕНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 33
3.1. Аналіз розвитку туристичного підприємства ТОВ „Назва” 33
3.2. План оптимізації маркетингового комплексу підприємства ТОВ „Назва” за результатами дослідження 39
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 46
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 50
ДОДАТКИ 55
Звітність
-
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Сутність та особливості маркетингової діяльності в туризмі 5
1.2. Стратегічне планування маркетингової діяльності туристичного підприємства 10
1.3. Організація та контроль маркетингової діяльності 16
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 20
2.1. Загальна характеристика туристичної фірми «Назва» 20
2.2. Аналіз маркетингового середовища туристичної фірми «Назва» 29
2.3. Аналіз маркетингової діяльності туристичної фірми «Назва» 35
РОЗДІЛ 3. МЕХАНІЗМ ЗАПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ НА ТУРИСТИЧНІЙ ФІРМІ «Назва» 39
3.1. Стратегічний план маркетингової діяльності туристичної фірми «Назва» 39
3.2. Удосконалення організаційного механізму маркетингового менеджменту туристичної фірми «Назва» 42
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 46
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ 48
Додаток А 50
Додаток Б 55
-
КУРОРТНО-ТУРИСТИЧНИЙ КОМПЛЕКС УКРАЇНИ. ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
ЗМІСТ
Вступ.....................................................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. ХАРАКТЕРИСТИКА КУРОРТНО-ТУРИСТИЧНОГО КОМПЛЕКСУ УКРАЇНИ.............................................................................................................................5
1.1. Роль та значення курортно-туристичного комплексу в економіці України.................................................................................................................................5
1.2. Основні фактори та принципи розміщення курортно-туристичного комплексу............................................................................................................................8
РОЗДІЛ 2. ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ ТА СУЧАСНИЙ СТАН КУРОРТНО-ТУРИСТИЧНОГО КОМПЛЕКСУ УКРАЇНИ..............................................................12
2.1. Передумови розвитку курортно-туристичного комплексу України.......12
2.2. Сучасний стан курортно-туристичного комплексу...................................15
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ КУРОРТНО-ТУРИСТИЧНОГО КОМПЛЕКСУ УКРАЇНИ..............................................................25
3.1. Проблеми функціонування курортно-туристичного комплексу України сьогодні...............................................................................................................................25
3.2. Перспективи розвитку курортно-туристичного комплексу......................29
Висновки та пропозиції....................................................................................................32
Список використаної літератури....................................................................................35
Додатки
-
Організація та проведення маркетингових досліджень ринку туристичного підприємства
курсова - бакалавр
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕНЬ РИНКУ У ТУРИСТИЧНІЙ СФЕРІ 6
1.1. Економічна сутність туристичного ринку і його складові 6
1.2. Чинники формування попиту та пропозиції в туризмі 11
1.3. Методологія досліджень ринкової кон’юнктури 23
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 29
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ТОВ «Назва» 29
2.2. Аналіз зовнішнього середовища туристичного підприємства ТОВ «Назва» 33
2.3. Аналіз внутрішнього середовища ТОВ «Назва» 43
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» З УРАХУВАННЯМ РЕЗУЛЬТАТІВ РИНКОВОЇ ДОСЛІДЖЕННЯ 53
3.1. Аналіз ринку туристичного підприємства ТОВ «Назва» 53
3.2. Напрямки вдосконалення маркетингового комплексу туристичного підприємства ТОВ «Назва» 61
Усі вищенаведені пропозиції здатні покращити проведення маркетингових досліджень на підприємстві ТОВ «Назва». 69
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 71
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 74
ДОДАТКИ 79-89 звітність
-
Організація та проведення маркетингового дослідження ефективності збутової політики туристичного підприємства (бакалавр)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1. Поняття, сутність та еволюція концепції збуту в діяльності підприємства 7
1.2. Стратегія просування та збуту 10
1.3. Принципи формування системи й методів просування та збуту в комплексі маркетингу туристичного підприємства 16
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ ЗБУТУ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ ТУРОПЕРАТОРА „ХХХ" 26
2.1. Загальна характеристика підприємства „ХХХ" 26
2.2. Дослідження впливу факторів внутрішнього та зовнішнього середовища на формування системи збуту туристичного продукту підприємства 30
2.3. Дослідження етапів формування збутової політики туроператора та визначення елементів його взаємодії з іноземними контрагентами 43
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ТУРОПЕРАТОРА „ХХХ" НА ОСНОВІ ПРОВЕДЕНОГО МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 57
3.1. Шляхи розширення збутової мережі туристичного підприємства та залучення нових контрагентів 57
3.2. Напрямки вдосконалення збутової політики 68
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 73
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 77
ДОДАТКИ 82-89
-
Розвиток і розміщення рекреаційно-туристичного комплексу Криму
Вступ 3
1. Сутність, значення і місце рекреаційно-туристичного комплекту в господарстві 6
2. Передумови розвитку і розміщення рекреаційно-туристичного комплексу Криму: природні, демографічні, соціально-економічні, історичні 12
3. Сучасний рівень розвитку і структура рекреаційно-туристичного комплексу Криму 19
4. Розміщення і регіональні відмінності розвитку рекреаційно-туристичного комплексу 23
5. Проблеми та напрями подальшого розвитку рекреаційно-туристичного комплексу 26
Висновки 28
Список використаних джерел 30
Додатки 32
Туркарти
Метою курсової роботи є всебічне дослідження розміщення рекреаційно-туристичного комплексу півострова Крим.
-
Розвиток і розміщення рекреаційно-туристичного комплексу Індії
Вступ 3
1. Сутність, значення і місце рекреаційно-туристичного комплекту в господарстві 5
2. Передумови розвитку і розміщення рекреаційно-туристичного комплексу Індії: природні, демографічні, соціально-економічні, історичні 11
3. Сучасний рівень розвитку і структура рекреаційно-туристичного комплексу Індії 17
4. Розміщення і регіональні відмінності розвитку рекреаційно-туристичного комплексу 21
5. Проблеми та напрями подальшого розвитку рекреаційно-туристичного комплексу 26
Висновки 29
Список використаних джерел 31
Додатки 33-34
Основною метою курсової роботи є дослідження рекреаційно-туристичного комплексу Індії та особливостей його розміщення і розвитку.
-
Розвиток і розміщення туристичного комплексу в Україні
Зміст
Вступ 3
1. Значення і місце туристичного комплексу в господарстві Україні 5
2. Природо-економічні та історичні умови формування туристичного комплексу України 8
2.1. Природні 8
2.2. Демографічні 9
2.3. Соціально-економічні 11
2.4. Історичні 12
3. Сучасний стан розвитку та характер розміщення галузей туристичного комплексу України 15
4. Розміщення і регіональні відмінності розвитку туристичного комплексу України 24
5. Проблеми та основні напрями розвитку туристичного комплексу України 35
Висновки 37
Список літератури 39
Метою роботи є дослідження і всебічний аналіз розвитку і розміщення туристичного комплексу в Україні. Виходячи з цього, були поставлені та вирішувалися такі задачі:
- дослідження значення і місця туристичного комплексу в господарстві Україні;
- визначення природо-економічних та історичних умов формування туристичного комплексу України;
- аналіз сучасного стану розвитку та характеру розміщення галузей туристичного комплексу України;
- аналіз розміщення і регіональних відмінностей розвитку туристичного комплексу України;
- визначення проблем та основних напрямків розвитку туристичного комплексу України.
Об’єкт дослідження - туристичного комплексу в Україні, як невід’ємна складова продуктивних сил.
Предмет дослідження - розвиток і розміщення туристичного комплексу в Україні.
Методи дослідження. Методологічною основою роботи стали наукові положення сучасної економічної теорії, праці вітчизняних вчених з питань раціонального природокористування і туристичного господарства, законодавчі та нормативні акти, якими врегульовані правовідносини в цій сфері. Вивчення комплексу, його місткості, комфортності та економічної ефективності проводилося шляхом збору та аналізу статистичного матеріалу.
Структурно робота складається зі вступу, п’яти розділів, висновку, списку використаних джерел та додатку.