Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Організація та проведення маркетингових досліджень ринку туристичного підприємства » (ID:31774)

| Размер: 302 кб. | Объем: 89 стр. | Стоимость: 250 грн. | Добавлена: 21.08.2009 | Код продавца: 2 |
Содержаниекурсова - бакалавр

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕНЬ РИНКУ У ТУРИСТИЧНІЙ СФЕРІ 6
1.1. Економічна сутність туристичного ринку і його складові 6
1.2. Чинники формування попиту та пропозиції в туризмі 11
1.3. Методологія досліджень ринкової кон’юнктури 23
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 29
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ТОВ «Назва» 29
2.2. Аналіз зовнішнього середовища туристичного підприємства ТОВ «Назва» 33
2.3. Аналіз внутрішнього середовища ТОВ «Назва» 43
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» З УРАХУВАННЯМ РЕЗУЛЬТАТІВ РИНКОВОЇ ДОСЛІДЖЕННЯ 53
3.1. Аналіз ринку туристичного підприємства ТОВ «Назва» 53
3.2. Напрямки вдосконалення маркетингового комплексу туристичного підприємства ТОВ «Назва» 61
Усі вищенаведені пропозиції здатні покращити проведення маркетингових досліджень на підприємстві ТОВ «Назва». 69
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 71
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 74
ДОДАТКИ 79-89 звітність
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Організація та проведення маркетингових досліджень ринку туристичного підприємства »
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Організація та проведення маркетингового дослідження напрямків вдосконалення асортименту туристичного підприємства
  • Маркетинговий аналіз ринку нерухомості в м. Івано-Франківську
  • Маркетингові дослідження при розробці нових товарів
  • Маркетингові дослідження цінової стратегії підприємства
  • Маркетингові дослідження ринку фінансових послуг країни
  • Маркетингове дослідження споживачів
  • Організація та проведення маркетингових досліджень підприємством
  • Аналіз проведення маркетингових досліджень споживачів
  • Сучасні тенденції розвитку маркетингу туристського підприємства
  • Специфіка маркетингових досліджень на споживчому та промислових ринках
Cгенерировано за 0.158268 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...