Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Процеси глобалізації в готельному бізнесі:суспільно-географічний аспект» (ID:19894)

| Размер: 68 кб. | Объем: 50 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 07.12.2007 | Код продавца: 1 |
СодержаниеВступ 3
Розділ І. Теоретико-методичні засади суспільно-географічного вивчення глобалізаційних процесів в готельному господарстві. 7
1.1.Передумови та етапи глобалізації в індустрії туризму. 7
1.2. Фактори глобалізаційних процесів в готельній індустрії. 14
Розділ 2. Вплив глобалізації на готельний бізнес. 22
2.1. Види ТНК в готельній індустрії. 22
2.2. Форми володіння і управління в сучасному готельному господарстві 24
2.3. Основні тенденції глобалізаційних процесів в готельному бізнесі. 26
2.3.1. Зміна моделей організації транснаціональної діяльності. 27
2.3.2. Класифікація готелів. 28
2.4. Вплив ТНК в готельній індустрії на економіку приймаючих країн та країн базування. 31
Розділ 3. Тенденції розвитку міжнародних готельних ланцюгів в Україні. 33
3.1. Діяльність міжнародних готельних ланцюгів на українському туристичному ринку. 33
3.2. Проблеми та перспективи розвитку готельного господарства в Україні в умовах глобалізації. 35
Висновки 45
Використана література 48

Литература1. Закон України “Про туризм”
2. Агафонова Л.Г, Агафонова О.Є. Туризм, готельний та ресторанний бізнес: ціноутворення, конкуренція, державне регулювання: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Київський ун-т туризму, економіки і права. — К. : Знання України, 2002. — 352с.
3. Александрова А.Ю. Международный туризм. Москва: Аспект Пресс, 2001, 464 с.
4. Биржаков М.Б. Введение в туризм / Балтийский международный ин-т туризма (БМИТ); Санкт- Петербургский гос. ун-т культуры и искусств. — М., 1999. — 192с.
5. Будько Є. Ланцюжок української гостинності: [У вересні 2003р. створена перша в Україні готельна мережа "Premier Hotels". Її членами стали відомі готелі: київський "Прем'єр Палац", "Ореанда" в Ялті та "Дністер" у Львові]/ Є.Будько //Міжнародний туризм. - 2003. - N6. - С. 114.
6. Внутрішній туризм в Україні: окремі аспекти / Інститут туризму Федерації профспілок України / О.І. Лугова (ред.). — К., 2002. — 162с.
7. Грачева А. Ассог - курс на инновации: [Стратегия бизнеса процветающей французской гостиничной сети АССОR.]/ А. Грачева //Туристический бизнес. - 2003. - N13. - С. 46-47.
8. Даннинг Джон. “ТНК укрепляют свои позиции” М., Наука, 1990.
9. Жолдак В.И., Квартальнов В.А. Менеджмент спорта и туризма / Российская международная академия туризма. — М. : Советский спорт, 2001. — 416с.
10. Зверєва Є. Ргеmier Hotels - перша готельна мережа в Україні/ Є Звєрєва //Український туристичний вісник: інформаційно-аналітичний бюлетень. - 2004.-1Ч1.-С. 12-13.
11. Звєрєва Є. Суніл Кансагра: "Досвід Radisson SAS в Україні стане індикатором для відомих світових готельних мереж"/ Є Звєрєва //Український туристичний вісник: інформаційно-аналітичний бюлетень. -2004.-N1.-С. 14-15.
12. Кабушкин Н.И. Менеджмент туризма: Учеб. пособие для студ. спец. "Экономика и управление социально-культурной сферы" вузов. — 2. изд., перераб. — Минск : ООО "Новое знание", 2001. — 430с.
13. Квартальнов В.А. Иностранный туризм / Российская международная академия туризма. — М. : Финансы и статистика, 1999. — 312с.
14. Котлер Ф., Боуэн Д., Мейкенз Д. Маркетинг. Гостеприимство. Туризм: Учебник для студ. вузов / Р.Б. Ноздрева (ред.пер.с англ.). — М. : ЮНИТИ, 1998. — 787с.
15. Краєзнавство і туризм: освіта, виховання, стиль життя: Матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (1-3 жовтня 1998 р., м.Херсон) / Інститут змісту і методів навчання; Херсонський держ. педагогічний ун-т / В.М. Бойко (ред.). — К. : Реформа, 1998. — 264с.
16. Ковалева В. Трудный путь инвестора: [Об инвестициях в гостиничную отрасль Украины]/ В. Ковалева//Гостиничный и ресторанный бизнес. - 2002. - N5.-0.28-31.
17. Крупнейшие гостиничные цепи стран различных регионов в списке корпоративного рейтинга //Гостиничный и ресторанный бизнес. - 2003. - N3. - С. 38-40.
18. Лебедько С.Україні необхідно створити сучасну інфраструктуру. «Дзеркало тижня», №29 (302), 2000.
19. Рут, Френклін Р., Філіпенко А. Міжнародна торгівля та інвестиції / Пер. з англ. – К.: Основи, 1998.
20. Самофалов В. Транснаціональні корпорації: данина моді чи вимога часу
"Урядовий кур'єр", 13.06.02 р.
21. Семенов К.А. Международные экономические отношения: Курс лекций. – М.: Гардарика, 1998.
22. Снигурский А. Столицу оплетут сетями. В ближайшее время киевские гостиницы ожидают прихода мультинациональных компаний. «Деловая столица» №105 от 26.05.03.
23. Сколотяний Ю. Єдина азіатська з китайською «начинкою» «Дзеркало тижня» № 35 (410), 14 - 21 Вересня 2002 року
24. Спецпроект: бизнес в Украине глазами инстранцев. Комп&ньон, №6, 2002 г. С.39-56.
25. Столяр З. Якщо “зірки” не запалюють у нас, вони загоряються у інших. Дзеркало тижня. № 32 (507) Субота, 14 - 20 Серпня 2004 року
26. Чернина И.В. Социально-экономическое значение совместных предприятий в системе международного туризма // Бизнес Информ. - 1999.- № 13-14. - С. 101-105.
Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Процеси глобалізації в готельному бізнесі суспільно-географічний аспект
  • Процеси глобалізації в готельному бізнесі: суспільно-географічний аспект
  • Процеси глобалізації в готельному бізнесі:суспільно-географічний аспект
  • Економічні методи управління в готельному бізнесі
  • Суспільно-географічний аспект діяльності ТНК в готельному бізнесі
  • УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДІВ ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ (3 розділ дипломної роботи)
  • Мережний маркетинг на прикладі готельного або туристичного підприємства
  • Суспільно-географічний аспект діяльності ТНК в готельному бізнесі
  • Процеси глобалізації в готельному бізнесі:суспільно-географічний аспект
  • Процеси глобалізації в готельному бізнесі:суспільно-географічний аспект
Cгенерировано за 0.052530 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів