|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Розробка стратегії підприємства
Зміст
Вступ 3
1 Стратегія і її роль у діяльності підприємства 5
2 Діагностика зовнішнього середовища підприємства 7
3 Діагностика підприємства 14
4 SWOT —аналіз підприємства 18
5 Конкурентоспроможність підприємства 22
6 Портфельний аналіз підприємства – матриця БКГ 25
7 Розробка стратегії підприємства 32
7.1 Корпоративна стратегія – стратегія скорочення 32
7.2 Конкурентна стратегія – стратегія упередження 34
7.3 Функціональна стратегія – фінансова 35
Висновки 41
Використана література 43
-
Розробка стратегії підприємства
Зміст
Вступ 3
1 Стратегія і її роль у діяльності підприємства 5
2 Діагностика зовнішнього середовища підприємства 7
3 Діагностика підприємства 14
4 SWOT —аналіз підприємства 18
5 Конкурентоспроможність підприємства 22
6 Портфельний аналіз підприємства – матриця БКГ 25
7 Розробка стратегії підприємства 32
7.1 Корпоративна стратегія – стратегія скорочення 32
7.2 Конкурентна стратегія – стратегія упередження 34
7.3 Функціональна стратегія – фінансова 35
Висновки 41
Використана література 43
-
Елементи маркетингової політики на ринку комп’ютерів фірми “Корифей +”.
ПЛАН
с
ВСТУП 4
1. Маркетинг в системі ринкової діяльності підприємства 5
1.1 Суть і функції маркетингу. 9
1.2 Маркетинг як методологія ведення конкурентної політики 9
1.3 Теоретичні аспекти сегментації ринку 9
2. Маркетинг в діяльності фірми “Корифей +” 1
2.1 Характеристика фірми “Корифей +”
2.2 Стратегія охоплення ринку 1
2.3 Сегментування ринку 1
2.4 Складання профілів ринкових сегментів
3. Позиціювання товарів і послуг фірми
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 1
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
-
Стратегія і її роль у діяльності підприємства
Зміст
Вступ 3
1 Стратегія і її роль у діяльності підприємства ВАТ “Дрім” 5
2 Діагностика зовнішнього середовища підприємства ВАТ “Дрім” 11
3 Діагностика підприємства ДП “Дрім” 25
4 SWOT – аналіз підприємства ВАТ “Дрім” 29
5 Аналіз конкурентоспроможності підприємства ВАТ “Дрім” 34
6 Портфельний аналіз у розробці стратегії підприємства 44
7 Розробка стратегії підприємства 53
7.1 Корпоративна стратегія – стратегія скорочення 53
7.2 Конкурентна стратегія – стратегія упередження 55
7.3 Функціональна стратегія – фінансова 56
Висновки 59
Література 61
-
Стратегія і її роль у діяльності підприємства
Зміст
Вступ 3
1 Стратегія і її роль у діяльності підприємства ВАТ “Дрім” 5
2 Діагностика зовнішнього середовища підприємства ВАТ “Дрім” 11
3 Діагностика підприємства ДП “Дрім” 25
4 SWOT – аналіз підприємства ВАТ “Дрім” 29
5 Аналіз конкурентоспроможності підприємства ВАТ “Дрім” 34
6 Портфельний аналіз у розробці стратегії підприємства 44
7 Розробка стратегії підприємства 53
7.1 Корпоративна стратегія – стратегія скорочення 53
7.2 Конкурентна стратегія – стратегія упередження 55
7.3 Функціональна стратегія – фінансова 56
Висновки 59
Література 61
-
Маркетингова програма організації виробництва і реалізації інноваційної продукції
Вступ 3
1. Стратегія розвитку цільового ринку 4
2. Сильні і слабкі сторони роботи підприємства 10
3. Мета і завдання підприємства у відношенні інноваційної продукції 10
4. Маркетингова стратегія 11
5. Товарна стратегія 12
6. Стратегія формування і розвитку каналів збуту та товароруху 14
7. Цінова стратегія 15
8. Стратегія формування попиту і стимулювання збуту 17
9. Бюджет маркетингу 19
Висновки 21
Список використаних джерел 22
-
Програма збуту продукції на зовнішньому ринку
Вступ 3
1. Задачі збуту продукції на зовнішньому ринку 3
2. Інструменти збуту і їхній вибір 4
3. Реклама 5
4. Стимулювання продажів 7
5. Методи визначення бюджету збуту 8
6. Приклад програми збуту нового товару на зовнішньому ринку 10
Висновки 12
Література 14
1. Ямпольская Д. О., Завгородняя А. В. "Маркетингове планування" Издательский Дом "ПИТЕР", Спб:2001г.
2. Наумов. В.Н. Маркетинг сбыта. М:Финансы и статистика, 1999 г.
3. Покропивний С.Ф. Підприємництво: стратегія, ефективність, організація. К:КНЕУ, 1997р.
4. Дихтль Е., Хершген Х. Практический маркетинг. - М.: Высшая школа, 1996.
5. Котлер Ф. Основы маркетинга. - М.: Прогресс, 1992.
6. Крестов И.И. Маркетинг на предприятии. - М.: ФИНСТАТИНФОРМ, 1994.
7. Ламбен Ж.Ж. Стратегический маркетинг. - СПб.: Наука, 1996.
8. Мавричева Н.Е. Сейлз промоушен как кратчайший путь к покупателю // Маркетинг и маркетинговые исследования - 1996. - 1. - С. 45-49.
9. Моррис Р. Маркетинг: ситуация и примеры. - М.: ЮНИТИ, 1996.
-
Характеристика базових конкурентних стратегій: переваги, недоліки, умови застосування
Вступ - 3 -
1. Сутність та загальна характеристика конкурентної стратегії підприємства - 4 -
2. Класифікація конкурентних стратегій підприємства - 6 -
3. Стратегія диверсифікації - 13 -
4. Стратегія фокусування - 16 -
5. Стратегія вичікування і швидкого реагування - 18 -
Висновок - 19 -
Список використаної літератури - 20 -
-
Імідж-реклама
Вступ 3
1. Створення іміджу та позиціювання товару 4
2. Створення фірмового стилю 8
3. Використання товарного знака іншої компанії. Вигоди франчайзингу 13
Висновок 15
Література 17
1. Лук'янець Т.І. Рекламний менеджмент. К.:КНЕУ, 1998
2. Ирина Спиридонова. Организация рекламной кампании. К:НТК, 2001
3. Наумов. В.Н. Маркетинг сбыта. М:Финансы и статистика, 1999 г.
4. Покропивний С.Ф. Підприємництво: стратегія, ефективність, організація. К:КНЕУ, 1997р.
5. Котлер Ф. Основы маркетинга. - М.: Прогресс, 1992.
6. Ламбен Ж.Ж. Стратегический маркетинг. - СПб.: Наука, 1996.
7. Мавричева Н.Е. Сейлз промоушен как кратчайший путь к покупателю // Маркетинг и маркетинговые исследования - 1996. - 1. - С. 45-49.
8. Моррис Р. Маркетинг: ситуация и примеры. - М.: ЮНИТИ, 1996.
-
Контрольна з менеджменту
1. Ієрархія стратегії підприємства: генеральна загально-корпоративна), стратегія бізнесу конкурентна), функціональна стратегія 4
2. Стратегія оптимальних витрат 10
3. Бенчмаркінг, як метод визначення напрямків зміцнення стратегічного потенціалу підприємства 12
Список використаних джерел 15
-
Маркетинг у сфері некомерційної діяльності
1. Маркетинг у сфері некомерційної діяльності. Маркетинг послуг, місць, ідей. Маркетинг організацій, маркетинг окремих осіб. Самомаркетинг.
2. Аналіз організації служби маркетингу та маркетингової діяльності ВАТ „Полісянка”
3. Оцінка конкурентоспроможності продукції
Список використаної літератури
Cгенерировано за 0.011251 секунд
|