|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Розробка стратегії діяльності підприємства
Вступ 3
1. Поняття та сутність стратегії підприємства 5
1.1 Визначення стратегії 5
1.2 Еволюція стратегії 6
2. Методи та інструменти формування стратегії підприємства 9
2.1 Методи встановлення стратегій 9
2.2 Характеристика різних підходів до розробки стратегії діяльності підприємства 16
3. Реалізація стратегії діяльності підприємства 27
3.1 Процес управління стратегією 27
3.2 Розробка та втілення динамічної стратегії 29
Висновки 34
Література 37
-
Розробка стратегії діяльності підприємства
Вступ 3
1. Поняття та сутність стратегії підприємства 5
1.1 Визначення стратегії 5
1.2 Еволюція стратегії 6
2. Методи та інструменти формування стратегії підприємства 9
2.1 Методи встановлення стратегій 9
2.2 Характеристика різних підходів до розробки стратегії діяльності підприємства 16
3. Реалізація стратегії діяльності підприємства 27
3.1 Процес управління стратегією 27
3.2 Розробка та втілення динамічної стратегії 29
Висновки 34
Література 37
-
Дослідження системи просування послуги на промисловому ринку на прикладі ТОВ МБТ-Сервіс
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «МБТ-СЕРВІС» 6 1.1. Аналіз макро- та мікрофакторів ринкового середовища 6 1.2 Аналіз сильних і слабих сторін діяльності підприємства 14 1.3 Розробка альтернатив вирішення проблеми або реалізації можливостей підприємства 18 РОЗДІЛ ІІ МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ 33 2.1 Планування та організація маркетингового дослідження 33 2.2 Проведення маркетингового дослідження та аналіз маркетингової інформації 46 2.3 Результати маркетингового дослідження 60 РОЗДІЛ ІІІ РОЗРОБКА ПОСЛУГО-РИНКОВОЇ СТРАТЕГІЇ 66 3.1 Розробка ринкової стратегії підприємства 66 3.2 Розробка стратегії послуг підприємства 72 3.3 Економічне обґрунтування маркетингової стратегії підприємства 81 ВИСНОВКИ 84 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 85
-
Дослідження системи просування послуги на промисловому ринку на прикладі ТОВ МБТ-Сервіс
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «МБТ-СЕРВІС» 6
1.1. Аналіз макро- та мікрофакторів ринкового середовища 6
1.2 Аналіз сильних і слабих сторін діяльності підприємства 14
1.3 Розробка альтернатив вирішення проблеми або реалізації можливостей підприємства 18
РОЗДІЛ ІІ МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ 33
2.1 Планування та організація маркетингового дослідження 33
2.2 Проведення маркетингового дослідження та аналіз маркетингової інформації 46
2.3 Результати маркетингового дослідження 60
РОЗДІЛ ІІІ РОЗРОБКА ПОСЛУГО-РИНКОВОЇ СТРАТЕГІЇ 66
3.1 Розробка ринкової стратегії підприємства 66
3.2 Розробка стратегії послуг підприємства 72
3.3 Економічне обґрунтування маркетингової стратегії підприємства 81
ВИСНОВКИ 84
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 85
-
Конкурентна стратегія фірми в умовах нестабільного ринку
ВСТУП 3 1 МЕХАНІЗМ ЦІНОУТВОРЕННЯ ФІРМИ 5 1.1 Цілі підприємства на ринку та політика ціноутворення 5 1.2 Методи та основні фактори ціноутворення в умовах невизначеності 11 2 КОНКУРЕНТНА СТРАТЕГІЯ ФІРМИ ТА ЦІНОУТВОРЕННЯ 16 3 РОЗРОБКА КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ФІРМИ НА ПРИКЛАДІ 25 3.1 Розробка та втілення динамічної стратегії 25 3.2 Розробка стратегії на прикладі підприємства ТОВ «Укрметалсервіс» 30 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36
-
Конкурентна стратегія фірми в умовах нестабільного ринку
ВСТУП 3
1 МЕХАНІЗМ ЦІНОУТВОРЕННЯ ФІРМИ 5
1.1 Цілі підприємства на ринку та політика ціноутворення 5
1.2 Методи та основні фактори ціноутворення в умовах невизначеності 11
2 КОНКУРЕНТНА СТРАТЕГІЯ ФІРМИ ТА ЦІНОУТВОРЕННЯ 16
3 РОЗРОБКА КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ФІРМИ НА ПРИКЛАДІ 25
3.1 Розробка та втілення динамічної стратегії 25
3.2 Розробка стратегії на прикладі підприємства ТОВ «Укрметалсервіс» 30
ВИСНОВКИ 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36
-
Адаптація конкурентних стратегій до особливостей інтернаціоналізаційних етапів
Вступ 3
1.1. Сутність інтернаціоналізації бізнесу 5
1.2. Етапи (фази) інтернаціоналізації бізнесу 11
1.3. Форми інтернаціоналізації бізнесу 14
Глава 2. Стратегічне планування в умовах інтернаціоналізації підприємства 19
2.1. Структура стратегії підприємства при виході на зовнішні ринки 19
2.2. Процес планування конкурентної стратегії виходу підприємства на зовнішні ринки 22
2.3. Розробка стратегії поведінки підприємства на зовнішніх ринках 25
Глава 3. Сучасні конкурентні стратегії підприємства в процесі інтернаціоналізації 32
3.1. Суть та основні елементи міжнародних стратегії підприємства 32
3.2. Стратегічні орієнтації підприємства в процесі інтернаціоналізації (етноцентризм, геоцентризм, полі центризм тощо) 36
3.3. Розробка базової стратегії інтернаціоналізації підприємства (стратегія експорту, стратегія імпорту, глобальна стратегія) 38
Висновки 53
Література 55
-
Теоретичні аспекти розробки плану стратегії підприємства
1. Теоретичні аспекти розробки плану стратегії підприємства
2. Зовнішнє нормативне забезпечення планування стратегії підприємства
3. Внутрішнє нормативне забезпечення планування стратегії підприємства
4. Аналітичні розрахунки та моделі планування стратегії підприємства
4.1. Діагностика макро- та мікросередовища підприємства
4.2. Розробка плану стратегії підприємства
5. Порівняльна оцінка результатів
6. Економічна ефективність виконаних досліджень
Список використаної літератури
-
Стратегія управління організацією
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти стратегії управління організацією 7
1.1. Сутність та необхідність стратегії управління 7
1.2. Типи стратегій управління організацією 15
1.3. Основні етапи стратегії управління 21
1.4. Особливості стратегічного управління 26
Розділ 2. Вибір стратегії управління організацією 29
2.1. Місія організації 29
2.2. Аналіз зовнішнього середовища організації 32
2.3. Аналіз внутрішнього середовища та SWOT-аналіз 40
2.4. Аналіз можливостей стратегії управління 46
Розділ 3. Розробка стратегії управління організацією 56
3.1. Розробка мети організації і складання дерева цілей 56
3.2. Розробка варіантів стратегії управління 66
3.3. Оцінка стратегії управління 71
Висновки 76
Список літератури 81
Додаток А. Різні аспекти розуміння стратегії 86
Додаток Б. SWOT - аналіз підприємства " " 87
Додаток В. Розрахунок економічної ефективності планованих заходів та їх вплив на результати господарської діяльності ТОВ « » 89
-
Стратегічний аналіз діяльності ТОВ „Криггер”
Зміст:
Вступ ……………………………………………………………………..3
Розділ 1. Теоретичні основи стратегії підприємства
1.1. Сутність та зміст стратегії підприємства………………………4
1.2. Класифікація стратегії організації……………………………….10
1.3. Вибір стратегії розвитку бізнесу ……………………………….14
Розділ 2. Стратегічний аналіз діяльності ТОВ „Криггер”
2.1. Загальна характеристика діяльності…………………………….22
2.2. Оцінка зовнішнього та внутрішнього середовища……………31
2.3. Портфельний аналіз …………………………………………..….38
Розділ 3. Розробка комплексу стратегій розвитку діяльності підприємства
3.1. Визначення місії та стратегічних цілей ……………………….44
3.2. Обґрунтування вибору загальної та конкурентної стратегій..45
3.3. Розробка функціональних стратегій ……………………………48
Висновки та пропозиції ………………………………………………53
Список використаної літератури …………………………………….54
Додатки
-
Зміст та особливості розробки стратегічного планування
Зміст
1 Зміст та особливості розробки стратегічного планування 3
2 Класифікація стратегій підприємства 7
3 Організація діяльності по розробці стратегії 9
4. Загальні відомості про підприємство 13
5. Визначення і оцінка поточної стратегії підприємства 15
6. Розробка нової поточної стратегії підприємства 19
Література 25
Cгенерировано за 0.016035 секунд
|