-
Розробка стратегії діяльності підприємства
Вступ 3
1. Поняття та сутність стратегії підприємства 5
1.1 Визначення стратегії 5
1.2 Еволюція стратегії 6
2. Методи та інструменти формування стратегії підприємства 9
2.1 Методи встановлення стратегій 9
2.2 Характеристика різних підходів до розробки стратегії діяльності підприємства 16
3. Реалізація стратегії діяльності підприємства 27
3.1 Процес управління стратегією 27
3.2 Розробка та втілення динамічної стратегії 29
Висновки 34
Література 37
-
Дослідження системи просування послуги на промисловому ринку на прикладі ТОВ МБТ-Сервіс
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «МБТ-СЕРВІС» 6
1.1. Аналіз макро- та мікрофакторів ринкового середовища 6
1.2 Аналіз сильних і слабих сторін діяльності підприємства 14
1.3 Розробка альтернатив вирішення проблеми або реалізації можливостей підприємства 18
РОЗДІЛ ІІ МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ 33
2.1 Планування та організація маркетингового дослідження 33
2.2 Проведення маркетингового дослідження та аналіз маркетингової інформації 46
2.3 Результати маркетингового дослідження 60
РОЗДІЛ ІІІ РОЗРОБКА ПОСЛУГО-РИНКОВОЇ СТРАТЕГІЇ 66
3.1 Розробка ринкової стратегії підприємства 66
3.2 Розробка стратегії послуг підприємства 72
3.3 Економічне обґрунтування маркетингової стратегії підприємства 81
ВИСНОВКИ 84
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 85
-
Дослідження системи просування послуги на промисловому ринку на прикладі ТОВ МБТ-Сервіс
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «МБТ-СЕРВІС» 6 1.1. Аналіз макро- та мікрофакторів ринкового середовища 6 1.2 Аналіз сильних і слабих сторін діяльності підприємства 14 1.3 Розробка альтернатив вирішення проблеми або реалізації можливостей підприємства 18 РОЗДІЛ ІІ МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ 33 2.1 Планування та організація маркетингового дослідження 33 2.2 Проведення маркетингового дослідження та аналіз маркетингової інформації 46 2.3 Результати маркетингового дослідження 60 РОЗДІЛ ІІІ РОЗРОБКА ПОСЛУГО-РИНКОВОЇ СТРАТЕГІЇ 66 3.1 Розробка ринкової стратегії підприємства 66 3.2 Розробка стратегії послуг підприємства 72 3.3 Економічне обґрунтування маркетингової стратегії підприємства 81 ВИСНОВКИ 84 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 85
-
Стратегічний аналіз діяльності ТОВ „Криггер”
Зміст:
Вступ ……………………………………………………………………..3
Розділ 1. Теоретичні основи стратегії підприємства
1.1. Сутність та зміст стратегії підприємства………………………4
1.2. Класифікація стратегії організації……………………………….10
1.3. Вибір стратегії розвитку бізнесу ……………………………….14
Розділ 2. Стратегічний аналіз діяльності ТОВ „Криггер”
2.1. Загальна характеристика діяльності…………………………….22
2.2. Оцінка зовнішнього та внутрішнього середовища……………31
2.3. Портфельний аналіз …………………………………………..….38
Розділ 3. Розробка комплексу стратегій розвитку діяльності підприємства
3.1. Визначення місії та стратегічних цілей ……………………….44
3.2. Обґрунтування вибору загальної та конкурентної стратегій..45
3.3. Розробка функціональних стратегій ……………………………48
Висновки та пропозиції ………………………………………………53
Список використаної літератури …………………………………….54
Додатки
-
Теоретичні основи стратегії підприємства
Зміст:
Вступ ……………………………………………………………………..3
Розділ 1. Теоретичні основи стратегії підприємства
1.1. Сутність та зміст стратегії підприємства………………………4
1.2. Класифікація стратегії організації…………………………….….9
1.3. Вибір стратегії розвитку бізнесу ……………………………….15
Розділ 2. Стратегічний аналіз діяльності ВАТ „Житомирхліб”
2.1. Загальна характеристика діяльності…………………………….18
2.2. Оцінка зовнішнього та внутрішнього середовища……………28
2.3. Портфельний аналіз …………………………………………..….32
Розділ 3. Розробка комплексу стратегій розвитку діяльності ВАТ „Житомирхліб”
3.1. Визначення місії та стратегічних цілей ……………………….37
3.2. Обґрунтування вибору загальної та конкурентної стратегій..39
3.3. Розробка функціональних стратегій ……………………………41
Висновки та пропозиції ………………………………………………45
Список використаної літератури …………………………………….47
-
Базова стратегія підприємства та методологія оцінки її ефективності
Анотація: 1
ВСТУП 1
Характеристика підприємства ДП „Криворізька теплоцентраль” як суб’єкта підприємницької діяльності 3
Аналіз ефективності фінансово-економічної діяльності підприємства 4
Оцінка існуючої базової стратегії підприємства 11
Розробка альтернативних стратегій розвитку підприємства, вибір та обґрунтування оптимальної стратегії 17
В той же час перевагами диференціації є: 19
Визначення економічної ефективності запропонованої 22
стратегії 22
ВИСНОВКИ 25
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 27
-
Базова стратегія підприємства та методологія оцінки її ефективності
Анотація: 1
ВСТУП 1
Характеристика підприємства ДП „Криворізька теплоцентраль” як суб’єкта підприємницької діяльності 3
Аналіз ефективності фінансово-економічної діяльності підприємства 4
Оцінка існуючої базової стратегії підприємства 11
Розробка альтернативних стратегій розвитку підприємства, вибір та обґрунтування оптимальної стратегії 17
В той же час перевагами диференціації є: 19
Визначення економічної ефективності запропонованої 22
стратегії 22
ВИСНОВКИ 25
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 27
-
Проблеми розвитку туристичного бізнесу в Україні та розробка виробничої стратегії ТОВ «Назва» до наявного архітектурно-історичного потенціалу країни
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗРОБКИ ВИРОБНИЧОЇ СТРАТЕГІЇ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Сутність процесу формування підприємства та розробки стратегії в туризмі 5
1.2. Методологічні основи виробничої стратегії 15
1.3. Процес стратегічного управління виробничою діяльністю туристичного підприємства 22
1.4. Нормативно-правова база 31
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ВИРОБНИЧОЇ СТРАТЕГІЇ ТОВ «Назва» 36
2.1. Коротка характеристика туристичного підприємства 36
2.2. Дослідження господарсько-фінансової діяльності туристичного підприємства 42
2.3. Аналіз та оцінка процесу розробки виробничої стратегії в діяльності туристичного підприємства 52
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА СИСТЕМА РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ ВИРОБНИЦТВА ТОВ «Назва» 72
3.1. Проблеми розвитку туристичного бізнесу в Україні 72
3.2. Розробка напрямів використання архітектурно – історичних ресурсів країни 80
3.3. Розробка виробничої стратегії туристичного підприємства з використання наявного архітектурно – історичного потенціалу країни 87
ВИСНОВКИ 101
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 106
ДОДАТКИ 112
-
Зміст та особливості розробки стратегічного планування
Зміст
1 Зміст та особливості розробки стратегічного планування 3
2 Класифікація стратегій підприємства 7
3 Організація діяльності по розробці стратегії 9
4. Загальні відомості про підприємство 13
5. Визначення і оцінка поточної стратегії підприємства 15
6. Розробка нової поточної стратегії підприємства 19
Література 25
-
Зміст та особливості розробки стратегічного планування
Зміст
1 Зміст та особливості розробки стратегічного планування 3
2 Класифікація стратегій підприємства 7
3 Організація діяльності по розробці стратегії 9
4. Загальні відомості про підприємство 13
5. Визначення і оцінка поточної стратегії підприємства 15
6. Розробка нової поточної стратегії підприємства 19
Література 25