Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
Курсовая

Тема: «ЯКІСТЬ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ НА РИНКУ УКРАЇНИ » (ID:2554)

| Размер: 87 кб. | Объем: 37 стр. | Стоимость: 50 грн. | Добавлена: 24.07.2003 | Код продавца: 2 |
Содержание Вступ 3
1. Поняття якості та конкурентоспроможності продовольчих товарів 5
2. Теоретичне обґрунтування дослідження конкуренції в круп’яній галузі 8
2.1. Інформація, необхідна для аналізу конкурентних позицій у круп’яній галузі 8
2.2. Проблеми, зв’язані зі збором необхідної інформації 9
2.3. Методики аналізу конкурентного положення підприємства в галузі 10
3. Первинна інформація і фактори формуючі конкурентні характеристики в круп’яній галузі 13
3.1. Крупа її фізичні складники, як основа споживацьких переваг 13
3.2. Формування якості крупи в процесі виробництва 14
3.3. Асортимент крупи 15
3.4. Круп’яні концентрати - як товари замінники на конкурентному ринку 21
4. Ринкові тенденції у галузі 23
4.1. Загальні показники ринкової ніші 23
4.2. Експорт зернових і круп як показник конкурентоспроможності на світовому ринку 25
Висновки 34
Список використаної літератури 36

Предметом дослідження в роботі був метод дослідження конкурентної ситуації на ринку круп та круп’яних виробів Дослідження відповідності товарних характеристик їх реальній ринковій споживчій характеристиці відбувалось на базі спеціалізованих досліджень маркетингових компаній. Характерні риси товарів у сфері їхнього обігу і споживання розглянуто в комплексі з урахуванням факторів і змін, що відбуваються з продукцією (товаром) від виробництва до споживання. .
Основні задачі роботи:
визначення основних характеристик, що складають споживацькі властивості круп як основу конкурентних переваг;
класифікація круп як основа конкурентної сегментації ринку;
вивчення властивостей, асортименту та конкурентних переваг вітчизняних круп на світовому ринку на основі експортних показників України;
вивчення області застосування круп їхніх головних замінників;
визначення основних напрямків, перспектив в області виробництва і стан споживчого ринку;
вивчення умов упакування, маркірування, кодування, збереження;
При підготовці роботи були використані основні принципи товарознавства в галузі харчових продуктів:
ліцензування продаж та сертифікація кінцевого продукту;
досягнення оптимального результату при русі товарів від виробництва до споживання;
систематизація круп при їхній ідентифікації, класифікації й кодуванні.
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «ЯКІСТЬ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ НА РИНКУ УКРАЇНИ »
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Якість та конкурентоспроможність продовольчих товарів на ринку України

  • Україна на світовому ринку продовольства: тенденції та перспективи

  • Якість та конкурентоспроможність овочевих консерв (кабачкової ікри) на ринку України

  • Оптово-продовольчий ринок

  • Форми роздрібного продажу товарів

  • Маркетингові дослідження внутрішнього ринку та імпорту продовольчих товарів

  • Сировина, як фактор формування якості товарів

  • Сировина, як фактор формування якості товарів

  • Модель розміщення та спеціалізації роздрібної торгівельної мережі Шевченківського адміністративного району м. Києва

  • Модель розміщення та спеціалізації роздрібної торгівельної мережі Дніпровського адміністративного району м. Києва

  • Товарна біржа в структурі ринку товарів та послуг


Cгенерировано за 0.018850 секунд

загрузка...