|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Сировина, як фактор формування якості товарів
ЗМІСТ
1. Сировина, як фактор формування якості товарів. 3
2. Шляхи підвищення якості продовольчих товарів. 11
Література 16
-
Сировина як фактор формування якості товарів
Зміст
1 Сировина як фактор формування якості товарів 3
2 Сировина і технологія виробництва карамелі і цукерок 6
3 Складіть схему виробництва крупи гречаної 13
Список використаної літератури 15
-
Сировина як фактор формування якості товарів
Зміст
1 Сировина як фактор формування якості товарів 3
2 Сировина і технологія виробництва карамелі і цукерок 6
3 Складіть схему виробництва крупи гречаної 13
Список використаної літератури 15
-
Вплив матеріалів і технології виробництва на формування споживчих властивостей і якості товарів
Вступ 3
1. Поняття якості та споживчих властивостей товарів 5
1.1. Терміни та визначення якості товарів 5
1.2. Процес формування споживчих властивостей і якості товару в процесі
його розробки та виробництва, вплив матеріалів і технології виробництва 11
1.3. Методи дослідження впливу матеріалів і технології виробництва на формування споживчих властивостей і якості товарів 18
2. Дослідження впливу матеріалів та технології виробництва на
формування споживчих властивостей і якості товарів ВАТ „Інструмент” 24
2.1. Політика підприємства в області якості 24
2.2. Контроль над технологією виробництва та пов’язаними з нею
факторами як один з головних факторів підвищення якості та формування споживчих властивостей товарів 25
У технічних і функціональних відділах. 26
2.3. Вплив матеріалів та контроля виробництва на якість та споживчі властивості товарів 27
2.4. Організація робот з якості 29
3. Проблема якості та удосконалення споживчих властивостей на
сучасному етапі 31
Висновки 36
Список літератури 37
-
Мікрохвильові печі
Вступ 3
Розділ l. 6
1.1. Значення даного товару 6
1.2. Сировина для виробництва 7
1.3. Особливості виробництва даного товару 11
1.4. Класифікація товарів даної групи 14
1.5. Асортимент товарів, їх характеристика, відмінні особливості, поради 16
1.6. Показники якості, правила пакування, маркування 20
1.7. Висновок 24
Розділ 2. 28
2.1. Організація робочого місця продавця у відділі по продажу товару 28
2.2. Організація приймання товарів 30
2.3. Підготовка товарів до продажу 32
2.4. Розміщення та викладка товарів на робочому місці 34
2.5. Організація продажу даних товарів в магазині 37
2.6. Висновок 40
3. Список використаної літератури. 44
-
Якість та конкурентоспроможність продовольчих товарів на ринку України
ВСТУП 3
1. Поняття якості та конкурентоспроможності продовольчих товарів 5
2. Характеристика показників якості макаронних виробів та побудова типового "дерева властивостей" 11
3. Методологія та методи дослідження комплексних показників якості та конкурентоспроможності продовольчих товарів 19
4. Визначення комплексного показника якості та інтегрального показника відносної конкурентоспроможності макаронних виробів 25
5. Шляхи підвищення якості та забезпечення конкурентоспроможності продовольчих товарів на ринку України 29
ВИСНОВКИ 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38
ДОДАТКИ 40
-
Управління якістю та конкурентоспроможностю вершкового масла
Вступ 3
1. Теоретичний огляд 5
1.1. Аналіз структури і динаміки ринку вершкового масла України 5
1.2. Фактори формування якості вершкового масла 12
1.2.1. Вплив сировини на формування якості вершкового масла 12
1.2.2. Технологічні операції, як фактор формування якості вершкового масла 26
1.2.3. Харчова безпечність вершкового масла 29
2.Методи і методика дослідження вершкового масла 36
3. Динаміка якості вершкового масла у продовж зберігання 45
3.1. Товарознавча характеристика вершкового масла 45
3.2. Динаміка органолептичних властивостей вершкового масла 51
3.3. Фізико-хімічні властивості вершкового масла 60
Висновок 67
Література 71
Додаток 1. Ассортимент вершкового масла, що реалізується ТОВ «Гермес» 75
-
Кондитерські товари: карамельні вироби
I. Розглянути за планом визначену групу товарів 3
1.1. Формування споживних властивостей карамелі 3
1.2. Класифікація і формування асортименту карамелі 4
1.3. Якість: вимоги, градація, показники. 9
1.4. Вимоги до пакування, маркування, транспортування і зберігання. 10
II. Скласти товарознавчу характеристику для одного конкретного найменування товару цієї групи. 12
2.1. Сировина 12
2.2. Технологія виробництва (спосіб обробки, виготовлення) 12
2.3. Споживча цінність 12
2.4. Вимоги до якості пакування, транспортування, зберігання 12
2.5. Зміст маркування 14
2.6. Кодування за УКТЗЕД (обґрунтування) 14
Список використаної літератури 16
-
Споживча оцінка асортименту та якості фарб на ринку України (за матеріалами Київського філіалу ТОВ «Поліфарб»)
ВСТУП 5
1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ФАРБОВИХ ТОВАРІВ 7
1.1 Забезпеченість ринку України фарбовими товарами 7
1.2 Проблеми розвитку ринку фарбових товарів в Україні 19
1.3 Вимоги до якості фарбових товарів 21
1.4 Визначення номенклатури показників споживчих властивостей для товарознавчої оцінки фарбових матеріалів 28
2 ФОРМУВАННЯ СПОЖИВЧИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ТА ЯКОСТІ ФАРБОВИХ ТОВАРІВ У ТЕХНОЛОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ ВИГОТОВЛЕННЯ 39
2.1 Вплив технологічних факторів на формування споживчих властивостей та якості фарбових товарів 39
2.2 Визначення показників безпеки та фізико-механічної витривалості фарбових товарів 44
2.3 Контроль якості лакофарбових матеріалів 54
3 ОБ’ЄКТИ ТА МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ 57
3.1 Об’єкт дослідження 57
3.2. Фінансово-економічний аналіз об’єкту дослідження 60
4. ДОСЛІДЖЕННЯ ФАКТОРІВ ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ФАРБОВИХ ТОВАРІВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ 67
4.1. Аналіз структури асортименту вітчизняних фарбових товарів 67
4.2. Аналіз структури асортименту фарбових товарів іноземних виробників 71
4.3. Виявлення споживчих переваг фарбових товарів 81
4.4. Розробка пропозицій щодо оновлення фарбових товарів 83
5 ОРГАНІЗАЦІЯ ОПТОВОЇ ЗАКУПІВЛІ ФАРБОВИХ ТОВАРІВ 89
5.1 Оптова закупівля фарбових товарів її сутність та принципи 89
5.2. Класифікація та змістовність комерційних угод щодо закупівлі фарбових товарів 93
5.3. Фактори що впливають на ефективність оптової закупівлі фарбових товарів 95
5.4. Показники що характеризують ефективність оптової закупівлі фарбових товарів 99
5.5 Аналіз практики оптової закупівлі фарбових товарів 103
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 106
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 108
ДОДАТКИ 113
Додаток А. Анкета лакофарбової продукції 114
Додаток Б.Фінансова звітність підприємства 117
Додаток В. Кореляційно-регресивний аналіз структури асортименту фарб для внутрішніх робіт 128
Додаток Г. Типовий договір на закупівлю лакофарбової продукції 131
-
Якість та конкурентоспроможність овочевих консерв (кабачкової ікри) на ринку України
План
Вступ 3
1. Поняття якості та конкурентоспроможності продовольчих товарів 5
2. Визначення показників якості ікри кабачкової та побудова
типового “дерева властивостей” 14
3. Існуючі методи дослідження комплексних показників якості та конкурентоспроможності продовольчих товарів 20
Висновки та пропозиції 36
Література 38
Cгенерировано за 0.027153 секунд
|