|
-
Аналіз чинників, які вивчають конкурентоспроможність чоловічого взуття
Вступ 3
1. Стан споживчого ринку чоловічого взуття вітчизняного та закордонного виробництва 5
2. Характеристика чоловічого взуття та його види та класифікація 8
3. Характеристика та аналіз чинників, які визначають конкурентоспроможність чоловічого взуття 15
4. Виявлення споживчих переваг чоловічого взуття на ринку України 29
5. Оцінка конкурентоспроможності чоловічого взуття на ринку України 34
Висновки і пропозиції 45
Список використаних джерел 48
Метою роботи є вивчення чинників, які вивчають конкурентоспроможність чоловічого взуття за матеріалами київського виробничо-торговельного взуттєвого підприємства "Київ".
Завдання роботи складається з розробки практичних пропозиції щодо дослідження і аналіз чинників, які вивчають конкурентоспроможність чоловічого взуття, структури асортименту чоловічого взуття київського виробничо-торговельного взуттєвого підприємства "Київ".
Теоретичну основу дослідження складає курс товарознавства, літературні джерела, аналітичні матеріали преси, дослідження як вітчизняних, так і закордонних фахівців.
Практичну основу даного дослідження складає нормативно-технічна документація, матеріали діяльності київського виробничо-торговельного взуттєвого підприємства "Київ".
Структурно робота складається з п’яти розділів.
-
Аналіз асотименту і якості споживчих товарів (Майонез)
Вступ 3
І. Огляд літератури 5
1.1. Аналіз ринку товарної групи 5
1.1.1. Формування асортименту товарної групи на ринку 5
1.1.2. Аналіз виробництва 8
1.2. Характеристика сировини, що використовується у виготовленні майонезу 14
1.3. Формування якості в процесі виробництва майонезу 14
1.4. Оцінка якості готової продукції 18
2. Основна частина 22
2.1. Характеристика об’єкта дослідження 22
2.2. Аналіз асортименту виробів 22
2.3. Методи дослідження якості даної продукції 26
2.4. Результати дослідження якості 27
3. Розрахункова частина 31
3.1. Проведення тестування майонезу 31
3.2. Оцінка результатів тестування 31
Висновки і пропозиції 34
Література 35
Додатки 37-38
Мета нашої роботи – дослідження ринку майонезів в Україні з точки зору їх якості та асортименту. В роботі будуть розглянуті споживчі характеристики різних сортів майонезів, що виробляються та реалізуються в Україні.
-
Характеристика сучасного асортименту ювелірних товарів
Зміст
Вступ 3
1. Загальна характеристика ювелірних товарів та їх класифікація. 6
2. Споживчі властивості ювелірних товарів та їх формування у процесі виробництва. 18
3. Аналіз структури сучасного асортименту ювелірних товарів, що представлені на ринку України 26
4. Порівняльна характеристика асортименту та споживчих властивостей ювелірних товарів Київського та Костромського ювелірного заводу 30
5. Оцінка якості ювелірних товарів 34
Висновки та пропозиції. 41
Список літератури 43
Додаток. Вироби ВАТ “Київський ювелірний завод” 45
Метою роботи є вивчення сучасного асортименту ювелірних товарів і організаційно-економічних засад підвищення конкурентоспроможності продукції вітчизняних виробників.Відповідно до поставленої мети завданнями роботи є:
- подання загальної характеристики ювелірних товарів та їх класифікація;
- вивчення споживчих властивостей ювелірних товарів та їх формування у процесі виробництва;
- аналіз структури сучасного асортименту ювелірних товарів, що представлені на ринку України;
- порівняльна характеристика асортименту та споживчих властивостей ювелірних товарів ВАТ “Київський ювелірний завод” та “Костромський ювелірний завод” (Росія);
- вивчення методів оцінки якості ювелірних товарів.
Об’єктом дослідження є асортимент українських ювелірних виробів з точки зору оцінки його технологічного рівня та відповідності потребам ринку.
Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та прикладних питань забезпечення конкурентоспроможності продукції підприємств з виробництва ювелірних виробів.
-
Аналіз асортименту і якості споживчих товарів (Ринок пива)
ВСТУП 3
1. ОГЛЯД ЛІТЕРАТУРИ 5
1.1. Аналіз ринку товарної групи 5
1.1.1. Формування асортименту товарної групи на ринку 5
1.1.2. Аналіз виробництва 12
1.2. Характеристика сировини, що використовується у виготовленні даного продукту 16
1.3. Формування якості в процесі виробництва 17
1.4. Оцінка якості готової продукції 20
2. ОСНОВНА ЧАСТИНА 22
2.1. Характеристика об'єкта дослідження 22
2.2. Аналіз асортименту виробів 22
2.3. Методи дослідження якості даної продукції 23
2.4. Результати дослідження якості 23
2.4.1. Результати органолептичної оцінки 23
2.4.2. Результати дослідження фізико-хімічних показників 25
2.5. Реалізація даної продукції 26
3. РОЗРАХУНКОВА ЧАСТИНА 28
3.1. Проведення тестування даного виду продукції 28
3.2. Оцінка результатів тестування 30
ВИСНОВОК 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38
Мета роботи – дослідження ринку пива в Україні з точки зору його якості та асортименту. В роботі будуть розглянуті споживчі характеристики різних сортів пива, що виробляються та реалізуються в Україні
-
Аналіз асортименту і якості споживання товарів (пивної продукції)
Вступ 3 Розділ 1. Особливості формування асортименту та виробництва пивобезалкогольної продукції 5 1.1. Асортимент пивобезалкогольної продукції 5 1.1.1. Формування асортименту товарної групи на ринку 5 1.1.2. Аналіз виробництва пива 9 1.2. Характеристика сировини, що використовується у виготовленні даного продукту 11 1.3. Формування якості в процесі виробництва 13 1.4. Оцінка якості готової продукції 14 Розділ 2. Дослідження якості пивної продукції 17 2.1. Характеристика об’єкта дослідження 17 2.2. Аналіз асортименту виробів 19 2.3. Методи дослідження якості пивної продукції 23 2.4. Результати дослідження якості 27 2.5. Реалізація пивної продукції 32 Розділ 3. Розрахункова частина 35 3.1. Проведення тестування пива 35 3.2. Оцінка результатів тестування 37 Висновки і пропозиції 40 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 42
-
Оперативне управління асортиментною політикою підприємства в умовах ринкової економіки
ВСТУП 3 1 МОЖЛИВІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ КИЇВСЬКОГО ДЕРЖЛІСГОСПУ В УМОВАХ РИНКУ 5 2 ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ПРОДУКЦІЇ У КИЇВСЬКОМУ ДЕРЖЛІСГОСПУ 12 2.1 Техніко-економічна характеристика Київського держлісгоспу 12 2.2 Аналіз асортиментної політики підприємства. Особливості формування асортименту на підприємстві 20 3 ПРОЕКТНА ЧАСТИНА 25 3.1 Визначення асортименту продукції, що планується до випуску, та обсягів попиту на неї 25 3.2 Розрахунок витрат підприємства на виробництво продукції 27 3.3 Оптимізація виробничої програми підприємства з використанням економіко-математичних методів та ЕОМ 30 ВИСНОВКИ 33 БІБЛІОГРАФІЧНИЙ СПИСОК 35 Додаток А 36 Додаток Б 37 Додаток В 38
-
Оперативне управління асортиментною політикою підприємства в умовах ринкової економіки
ВСТУП 3
1 МОЖЛИВІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ КИЇВСЬКОГО ДЕРЖЛІСГОСПУ В УМОВАХ РИНКУ 5
2 ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ПРОДУКЦІЇ У КИЇВСЬКОМУ ДЕРЖЛІСГОСПУ 12
2.1 Техніко-економічна характеристика Київського держлісгоспу 12
2.2 Аналіз асортиментної політики підприємства. Особливості формування асортименту на підприємстві 20
3 ПРОЕКТНА ЧАСТИНА 25
3.1 Визначення асортименту продукції, що планується до випуску, та обсягів попиту на неї 25
3.2 Розрахунок витрат підприємства на виробництво продукції 27
3.3 Оптимізація виробничої програми підприємства з використанням економіко-математичних методів та ЕОМ 30
ВИСНОВКИ 33
БІБЛІОГРАФІЧНИЙ СПИСОК 35
Додаток А 36
Додаток Б 37
Додаток В 38
-
Аналіз асортименту і якості споживчих товарів (пиво)
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ТА ВИРОБНИЦТВА ПИВОБЕЗАЛКОГОЛЬНОЇ ПРОДУКЦІЇ 4 1.1. АСОРТИМЕНТ ПИВОБЕЗАЛКОГОЛЬНОЇ ПРОДУКЦІЇ 4 1.1.1. Формування асортименту товарної групи на ринку 4 1.1.2. Аналіз виробництва пива 6 1.2. ХАРАКТЕРИСТИКА СИРОВИНИ, ЩО ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ У ВИГОТОВЛЕННІ ДАНОГО ПРОДУКТУ 10 1.3. ФОРМУВАННЯ ЯКОСТІ В ПРОЦЕСІ ВИРОБНИЦТВА 14 1.4. ОЦІНКА ЯКОСТІ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ 15 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ПИВНОЇ ПРОДУКЦІЇ 17 2.1. ХАРАКТЕРИСТИКА ПИВНОЇ ПРОДУКЦІЇ 17 2.2. АНАЛІЗ АСОРТИМЕНТУ ПИВА 19 2.3. МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ПИВНОЇ ПРОДУКЦІЇ 22 2.4. РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ПИВНОЇ ПРОДУКЦІЇ 26 2.5. РЕАЛІЗАЦІЯ ПИВНОЇ ПРОДУКЦІЇ 33 РОЗДІЛ 3. РОЗРАХУНКОВА ЧАСТИНА 35 3.1. ПРОВЕДЕННЯ ТЕСТУВАННЯ ПИВА 35 3.2. ОЦІНКА РЕЗУЛЬТАТІВ ТЕСТУВАННЯ 36 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 39 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41
-
ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АСОРТИМЕНТУ ТА ЯКОСТІ КОСМЕТИКИ ДЛЯ ЧОЛОВІКІВ ВІТЧИЗНЯНОГО ТА ЗАКОРДОННОГО ВИРОБНИЦТВА
Вступ 4
1.Аналітичний огляд споживчого ринку чоловічої косметики вітчизняного та закордонного виробництва 6
2.Класифікація, товарознавча характеристика асортименту чоловічої косметики, що реалізує підприємство 13
3.Порівняльна характеристика асортименту і споживчих властивостей косметичних засобів 18
4.Оцінка якості, характеристика показників якості, що встановлюється в нормативних документах 25
Висновки та пропозиції 29
Література 31
-
Товарознавча характеристика асортименту та споживчих властивостей телевізорів різних виробників різних виробників (жидкокристалічні, плазмові, на основі електронно-струменевої трубки)
Вступ 3
1. Стан та проблеми ринку телевізійної техніки в Україні та світі 5
2. Характеристика показників споживчих властивостей 9
3. Характеристика асортименту та споживчих властивостей телевізорів представлених на ринку України 18
4. Аналіз асортименту та властивостей в магазині ТОВ "Назва" магазин "Назва" 30
5. Контроль та оцінка якості телевізорів в магазині 34
Висновки та пропозиції 39
Список використаних джерел 41
Додатки 44
Cгенерировано за 0.183297 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|