|
-
Споживча оцінка асортименту та якості фарб на ринку України (за матеріалами Київського філіалу ТОВ «Поліфарб»)
ВСТУП 5
1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ФАРБОВИХ ТОВАРІВ 7
1.1 Забезпеченість ринку України фарбовими товарами 7
1.2 Проблеми розвитку ринку фарбових товарів в Україні 19
1.3 Вимоги до якості фарбових товарів 21
1.4 Визначення номенклатури показників споживчих властивостей для товарознавчої оцінки фарбових матеріалів 28
2 ФОРМУВАННЯ СПОЖИВЧИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ТА ЯКОСТІ ФАРБОВИХ ТОВАРІВ У ТЕХНОЛОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ ВИГОТОВЛЕННЯ 39
2.1 Вплив технологічних факторів на формування споживчих властивостей та якості фарбових товарів 39
2.2 Визначення показників безпеки та фізико-механічної витривалості фарбових товарів 44
2.3 Контроль якості лакофарбових матеріалів 54
3 ОБ’ЄКТИ ТА МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ 57
3.1 Об’єкт дослідження 57
3.2. Фінансово-економічний аналіз об’єкту дослідження 60
4. ДОСЛІДЖЕННЯ ФАКТОРІВ ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ФАРБОВИХ ТОВАРІВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ 67
4.1. Аналіз структури асортименту вітчизняних фарбових товарів 67
4.2. Аналіз структури асортименту фарбових товарів іноземних виробників 71
4.3. Виявлення споживчих переваг фарбових товарів 81
4.4. Розробка пропозицій щодо оновлення фарбових товарів 83
5 ОРГАНІЗАЦІЯ ОПТОВОЇ ЗАКУПІВЛІ ФАРБОВИХ ТОВАРІВ 89
5.1 Оптова закупівля фарбових товарів її сутність та принципи 89
5.2. Класифікація та змістовність комерційних угод щодо закупівлі фарбових товарів 93
5.3. Фактори що впливають на ефективність оптової закупівлі фарбових товарів 95
5.4. Показники що характеризують ефективність оптової закупівлі фарбових товарів 99
5.5 Аналіз практики оптової закупівлі фарбових товарів 103
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 106
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 108
ДОДАТКИ 113
Додаток А. Анкета лакофарбової продукції 114
Додаток Б.Фінансова звітність підприємства 117
Додаток В. Кореляційно-регресивний аналіз структури асортименту фарб для внутрішніх робіт 128
Додаток Г. Типовий договір на закупівлю лакофарбової продукції 131
-
Вплив матеріалів і технології виробництва на формування споживчих властивостей і якості товарів
Вступ 3
1. Поняття якості та споживчих властивостей товарів 5
1.1. Терміни та визначення якості товарів 5
1.2. Процес формування споживчих властивостей і якості товару в процесі
його розробки та виробництва, вплив матеріалів і технології виробництва 11
1.3. Методи дослідження впливу матеріалів і технології виробництва на формування споживчих властивостей і якості товарів 18
2. Дослідження впливу матеріалів та технології виробництва на
формування споживчих властивостей і якості товарів ВАТ „Інструмент” 24
2.1. Політика підприємства в області якості 24
2.2. Контроль над технологією виробництва та пов’язаними з нею
факторами як один з головних факторів підвищення якості та формування споживчих властивостей товарів 25
У технічних і функціональних відділах. 26
2.3. Вплив матеріалів та контроля виробництва на якість та споживчі властивості товарів 27
2.4. Організація робот з якості 29
3. Проблема якості та удосконалення споживчих властивостей на
сучасному етапі 31
Висновки 36
Список літератури 37
-
Характеристика сучасного асортименту ювелірних товарів
Зміст
Вступ 3
1. Загальна характеристика ювелірних товарів та їх класифікація. 6
2. Споживчі властивості ювелірних товарів та їх формування у процесі виробництва. 18
3. Аналіз структури сучасного асортименту ювелірних товарів, що представлені на ринку України 26
4. Порівняльна характеристика асортименту та споживчих властивостей ювелірних товарів Київського та Костромського ювелірного заводу 30
5. Оцінка якості ювелірних товарів 34
Висновки та пропозиції. 41
Список літератури 43
Додаток. Вироби ВАТ “Київський ювелірний завод” 45
Метою роботи є вивчення сучасного асортименту ювелірних товарів і організаційно-економічних засад підвищення конкурентоспроможності продукції вітчизняних виробників.Відповідно до поставленої мети завданнями роботи є:
- подання загальної характеристики ювелірних товарів та їх класифікація;
- вивчення споживчих властивостей ювелірних товарів та їх формування у процесі виробництва;
- аналіз структури сучасного асортименту ювелірних товарів, що представлені на ринку України;
- порівняльна характеристика асортименту та споживчих властивостей ювелірних товарів ВАТ “Київський ювелірний завод” та “Костромський ювелірний завод” (Росія);
- вивчення методів оцінки якості ювелірних товарів.
Об’єктом дослідження є асортимент українських ювелірних виробів з точки зору оцінки його технологічного рівня та відповідності потребам ринку.
Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та прикладних питань забезпечення конкурентоспроможності продукції підприємств з виробництва ювелірних виробів.
-
Аналіз асортименту, структури та якості продукції ТОВ ТВК «Назва» (пиво)
Аналіз асортименту, структури та якості продукції ТОВ ТВК «Назва» (пиво)
Список використаної літератури
-
АНАЛІЗ АСОРТИМЕНТУ ТА СПОЖИВЧИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ГЕЛІВ ДЛЯ ДУШУ
ЗМІСТ
ВСТУП......................................................................................................................... 3
РОЗДІЛ 1. СПОЖИВЧІ ВЛАСТИВОСТІ КОСМЕТИЧНИХ ТОВАРІВ............... 4
1.1. Споживчі властивості гелів для душу.................................................. 4
1.2. Класифікація та характеристика асортименту.................................... 7
1.3. Характеристика виробника...................................................................15
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ АСОРТИМЕНТУ ТА СПОЖИВЧИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ГЕЛІВ ДЛЯ ДУШУ.................................................................................................................................................. 19
2.1. Аналіз асортименту гелів....................................................................... 19
2.2. Аналіз споживчих властивостей........................................................... 28 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ................................................................................. 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.................................................................... 34
-
Вплив сировини та технології виробництва на формування споживних властивостей та якість трикотажного одягу
Вступ 4
1. Короткі відомості про підприємство та галузь 6
2. Особливості виробництва трикотажних полотнин і виробів на АТЗТ Роза 12
3. Фактори формування споживчих властивостей і асортименту трикотажних полотнин на АТЗТ Роза 18
4. Класифікація і групова характеристика асортименту трикотажних товарів 23
5. Вимоги до якості трикотажних товарів 31
ВИСНОВКИ 33
ЛІТЕРАТУРА 37
-
Тенденції розвитку асортименту та оцінка конкурентоспроможності молока пряженого в Україні та за її межами
ВСТУП 3
1. Стан споживання молочних товарів в Україні 6
2. Порівняльна оцінка конкурентоспроможності споживчих товарів 22
3. Оцінка якості, конкурентоспроможності пряженого молока вітчизняного виробництва 33
4. Прогнозування змін якості під час товароруху 36
5. Шляхи удосконалення асортименту та підвищення конкурентоспроможності пряженого молока вітчизняних виробників 38
ВИСНОВКИ 41
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 45
ДОДАТКИ 48
-
Порівняльна характеристика асортименту споживчих властивостей косметичних засобів для дітей на основі магазинів ДЦ
План
Вступ 3
1. Стан та проблеми розвитку ринку косметичних засобів для дітей 5
2. Характеристика показників споживчих властивостей, призначення 10
3. Характеристика асортименту та показників споживчих властивостей на ринку України 15
4. Вплив на здоров’я дитини косметичних засобів 20
5. Аналіз, структура асортименту засобів в ДЦ 22
Висновки та пропозиції 25
Література 27
Додатки 29
Метою курсової роботи є визначення товарознавчої характеристики, якості та асортименту косметичних дитячих товарів.
Об’єкт дослідження – косметичні дитячі товари, реалізовувані в магазинах „ДЦ-мережа”.
Завдання дослідження:
- дослідити сучасний стан ринку косметичних засобів для дітей;
- проаналізувати їх основні споживчі властивості та фактори, що їх формують;
- проаналізувати асортимент та якість косметичних засобів для дітей на прикладі досліджуваного підприємства.
-
Формування асортименту товарів в торговому підприємстві
Зміст
1. Основна частина 3
1.1. Теоретичне обгрунтування проблеми 3
1.1.1. Поняття про товарний асортимент. Види факторів, які впливають на формування асортименту товарів 5
1.1.2. Принципи та порядок формування асортименту 12
1.1.3. Планування асортименту товарів 13
1.2. Зарубіжний досвід формування асортименту товарів 15
1.3. Характеристика товарного підприємства 16
1.4. Практичне формування асортименту товарів в універсамі 18
1.4.1. Характеристика асортименту товарів в універсамі 18
1.4.2. Шляхи розширення асортименту товарів в
магазині 19
1.4.3. Управління товарними запасами 21
1.4.4. Планування рекламної роботи з метою розширення асортименту товарів 23
2. Заключна частина 26
2.1. Висновки та пропозиції 26
Література 28
Додатки 29
-
Товарознавча характеристика асортименту та споживчих властивостей телевізорів різних виробників різних виробників (жидкокристалічні, плазмові, на основі електронно-струменевої трубки)
Вступ 3
1. Стан та проблеми ринку телевізійної техніки в Україні та світі 5
2. Характеристика показників споживчих властивостей 9
3. Характеристика асортименту та споживчих властивостей телевізорів представлених на ринку України 18
4. Аналіз асортименту та властивостей в магазині ТОВ "Назва" магазин "Назва" 30
5. Контроль та оцінка якості телевізорів в магазині 34
Висновки та пропозиції 39
Список використаних джерел 41
Додатки 44
-
Товарознавчі аспекти дослідження ринку сухих будівельних сумішей (СБС) в Україні
Вступ 3
1. Стан споживчого ринку СБС в Україні 5
2. Характеристика сухих будівельних сумішей 12
3. Порівняльна характеристика асортименту споживчих властивостей товарів на ринку 15
4. Об’єкти та методи дослідження 24
5. Вивчення вагомості споживчих властивостей 27
6. Експертна оцінка споживчих властивостей 28
Висновки та пропозиції 41
Література 42
Cгенерировано за 0.175987 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|