Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «АНАЛІЗ АСОРТИМЕНТУ ТА СПОЖИВЧИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ГЕЛІВ ДЛЯ ДУШУ» (ID:55125)

| Размер: 2756 кб. | Объем: 34 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗМІСТ

ВСТУП......................................................................................................................... 3
РОЗДІЛ 1. СПОЖИВЧІ ВЛАСТИВОСТІ КОСМЕТИЧНИХ ТОВАРІВ............... 4
1.1. Споживчі властивості гелів для душу.................................................. 4
1.2. Класифікація та характеристика асортименту.................................... 7
1.3. Характеристика виробника...................................................................15
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ АСОРТИМЕНТУ ТА СПОЖИВЧИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ГЕЛІВ ДЛЯ ДУШУ.................................................................................................................................................. 19
2.1. Аналіз асортименту гелів....................................................................... 19
2.2. Аналіз споживчих властивостей........................................................... 28 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ................................................................................. 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.................................................................... 34
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Журнал "Потребитель - парфюмерия и косметика", № 17, 2004.
2. Виханский О.С., Наумов А.Н. Менеджмент. М.: "Вища школа", 1994;
3. Вилкова С.А. Товароведение и экспертиза парфюмерно-косметических товаров. Учебник для вузов. - М.: Издательский Дом "Деловая литература", 2000.
4. Власова В.М. Основи підприємницької діяльності. М.: "Фінанси і статистика", 1995;
5. Герчикова И.Н. Менеджмент. М.: "ЮНІТІ", 1995;
6. Грузинов В.П. "Економіка підприємства", Москва, 1998;
7. Донскова С.В. "Економіка підприємства харчової промисловості", Москва, 1998;
8. Иванов И.Д. "Організація і планування виробництва на підприємствах харчової промисловості", Москва, 1978;
9. Краюхин Г.А. Методика аналізу діяльності підприємств в умовах ринкової економіки. СПб.: 1995;
10. Мескон М.Х., Альберт М., Хедоурі Ф. Основы менеджменту. М.: "Справа" , 1993;
11. Справочник товароведа том 2. - М.: "Экономика", 1990.
12. Хріпач В.Я, Суша Г.З. "Економіка підприємства", Мінськ, 2002;
13. Яковлева Л. А., Кутакова Г. С. Товароведение парфюмерно-косметических товаров. Учебник для вузов. - СПб.: Издательство "Лань", 2001.
14. Справочник по продукции. К.: ОРИФЛЕИМ, 2006-2007г.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «АНАЛІЗ АСОРТИМЕНТУ ТА СПОЖИВЧИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ГЕЛІВ ДЛЯ ДУШУ»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • СПОЖИВАЦЬКІ ВЛАСТИВОСТІ КОСМЕТИЧНИХ ТОВАРІВ
  • Товарознавча характеристика асортименту та споживчих властивостей телевізорів різних виробників різних виробників (жидкокристалічні, плазмові, на основі електронно-струменевої трубки)
  • Товарознавчі аспекти дослідження ринку сухих будівельних сумішей (СБС) в Україні
  • Порівняльна характеристика асортименту споживчих властивостей косметичних засобів для дітей на основі магазинів ДЦ
  • Стан та перспективи розвитку ринку пральних машин в Україн
  • Споживча оцінка асортименту та якості фарб на ринку України (за матеріалами Київського філіалу ТОВ «Поліфарб»)
  • Характеристика сучасного асортименту ювелірних товарів
  • Вплив матеріалів і технології виробництва на формування споживчих властивостей і якості товарів
  • Аналіз сучасного стану ринку віскі в Україні
  • Характеристика технологічних властивостей скла і їх роль при виробництві скляної тари
Cгенерировано за 0.165879 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...