-
Україна на світовому ринку продовольства: тенденції та перспективи
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Світовий ринок і міжнародний рух продовольчих товарів 7
1.1. Історичні передумови виникнення, специфіка та функціонування світового ринку 7
1.2. Особливості розвитку і функціонування світового ринку продовольства 14
1.3. Механізм ціноутворення на світовому ринку продовольчих товарів 25
Розділ 2 Інтеграція України у світовий ринок продовольства, тенденції та перспективи розвитку 40
2.1. Місце України у світовій агропромисловій системі 40
2.2. Розвиток агропромислового комплексу України в контексті входження у світовий продовольчий ринок 56
2.3. Вплив основних показників міжнародних економічних відносин на світовий ринок продукції і величини торгівлі 72
2.4. Проблеми інтеграції України у світовий ринок продовольства 87
Висновки 103
Список використаних джерел 106
Додатки 110
-
Якість та конкурентоспроможність овочевих консерв (кабачкової ікри) на ринку України
План
Вступ 3
1. Поняття якості та конкурентоспроможності продовольчих товарів 5
2. Визначення показників якості ікри кабачкової та побудова
типового “дерева властивостей” 14
3. Існуючі методи дослідження комплексних показників якості та конкурентоспроможності продовольчих товарів 20
Висновки та пропозиції 36
Література 38
-
Оптово-продовольчий ринок
План
Оптово-продовольчий ринок 3
Економічне регулювання оптово-продовольчого ринку України 3
Закладка до державного резерву продовольчих товарів 5
Список використаної літератури 8
-
Форми роздрібного продажу товарів
Зміст
1. Вступ………………………………………………………………..2
1.1. Основні складові частини культури торгівлі………………..2
2. Основна частина…………………………………………………..6
2.1. Основні правила магазину……………………………………6
2.2. Форми роздрібного продажу товарів………………….……..8
2.3. Організація і технологія продажу продовольчих
товарів різними формами ..………………………………………10
2.4. Організація робочих місць у продовольчих магазинах…….18
3. Висновки та пропозиції…………..…….…………………………22
4. Література…………………………..………………………………24
-
Маркетингові дослідження внутрішнього ринку та імпорту продовольчих товарів
ВСТУП 6
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ І ОБҐРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ ЙОГО ПРОВЕДЕННЯ 9
1.1 Маркетингова інформаційна система і маркетингові дослідження 9
1.2 Методика збору інформації 16
1.3 Оцінка сукупного ринкового попиту і його прогнозування 21
1.4 Організаційно-економічна характеристика підприємства ТОВ "Елітасервис" і визначення проблем які будуть досліджуватись 28
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ЯКІ БУДУТЬ ВИКОРИСТАНІ В РОБОТІ 37
2.1 Методи маркетингових досліджень ринку продовольчих товарів в Сумській області, де працює ТОВ "Елітасервіс" 37
2.2 Конкурентне середовище на ринку, переваги і недоліки 44
2.3 Логістична система фірми 51
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ЗАХОДІВ З ПОКРАЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ ТОВ "ЕЛІТАСЕРВІС" 63
3.1 Імпорт продовольчих товарів 63
3.2 Розширення асортименту товарів та диверсифікація діяльності фірми 65
3.3 Удосконалення логістичної системи ТОВ "Елітасервіс" 74
ВИСНОВКИ 78
ЛІТЕРАТУРА 84
ДОДАТОК 1. Методи обчислювання споживчих оцінок ринку продуктів харчування, які використовувались в роботі 87
ДОДАТОК 2. Обсяг роздрібного товарообороту підприємств, які здійснюють діяльність з роздрібної торгівлі за січень–листопад 2003 року 89
ДОДАТОК 3. Обсяги експорту-імпорту товарів по регіонах України за січень-жовтень 2003 року 91
ДОДАТОК 4. Показники Балансу та Звіту про фінансові результати ТОВ „Елітасервіс” за 2001-2003 рік 94
-
Сировина, як фактор формування якості товарів
ЗМІСТ
1. Сировина, як фактор формування якості товарів. 3
2. Шляхи підвищення якості продовольчих товарів. 11
Література 16
-
Сировина, як фактор формування якості товарів
ЗМІСТ
1. Сировина, як фактор формування якості товарів. 3
2. Шляхи підвищення якості продовольчих товарів. 11
Література 16
-
Модель розміщення та спеціалізації роздрібної торгівельної мережі Шевченківського адміністративного району м. Києва
Предмет: інфраструктура товарного ринку
1. ПОБУДОВА МОДЕЛІ РОЗМІЩЕННЯ ТА СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ РОЗДРІБНОЇ МЕРЕЖІ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО РАЙОНУ М. КИЄВА 3
1.1.РОЗРАХУНОК БУДІВЕЛЬНО-ПЛАНУВАЛЬНИХ ПОКАЗНИКІВ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО Р-НУ М. КИЄВА: 3
1.2.РОЗРАХУНОК ЧИСЛА УМОВНИХ ТОРГОВЕЛЬНИХ ЗОН З ВИБРАНИМ РАДІУСОМ ПІШОЇ ДОСТУПНОСТІ: 3
1.3.КОНТРОЛЬНИЙ РОЗМІР МАГАЗИНА ЖИТЛОВОЇ ЗОНИ У ВИБРАНОМУ РАДІУСІ ПІШОЇ ДОСТУПНОСТІ: 3
1.4.ВИЗНАЧЕННЯ ЗАГАЛЬНОЇ МІНІМАЛЬНОЇ ПОТРЕБИ НАСЕЛЕННЯ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ В ТОРГОВЕЛЬНІЙ ПЛОЩІ МАГАЗИНІВ НА ОСНОВІ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ РОЗВИТКУ РОЗДРІБНОЇ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ: 4
1.5.КІЛЬКІСТЬ ТА ТИПОРОЗМІРИ ПРОДОВОЛЬЧИХ МАГАЗИНІВ З УНІВЕРСАЛЬНИМ АСОРТИМЕНТОМ ТОВАРІВ ВИХОДЯЧИ З КІЛЬКОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ЗОН ПІШОЇ ДОСТУПНОСТІ: 4
1.6.КІЛЬКІСТЬ ТА ТИПОРОЗМІРИ ПРОДОВОЛЬЧИХ МАГАЗИНІВ З УНІВЕРСАЛЬНИМ АСОРТИМЕНТОМ ТОВАРІВ ВИХОДЯЧИ З КІЛЬКОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ЗОН ПІШОЇ ДОСТУПНОСТІ: 4
1.7.БАЛАНС ТОРГОВЕЛЬНОЇ ПЛОЩІ МАГАЗИНІВ РАЙОНУ З УРАХУВАННЯМ ДАНИХ ТАБЛИЦІ 3.4.: 5
1.8.ВИЗНАЧЕННЯ ПОТРЕБИ НАСЕЛЕННЯ РАЙОНУ МІСТА В ТОРГОВЕЛЬНІЙ ПЛОЩІ ДЛЯ ОКРЕМИХ ГРУП ПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ (12 ГРУП) ТА НЕПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ (26 ГРУП) ЗА ДАНИМИ ТАБЛИЦІ 3.2.: 5
1.9.НАБІР ТИПОРОЗМІРІВ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ПРОДОВОЛЬЧИХ МАГАЗИНІВ З УРАХУВАННЯМ ДАНИХ ТАБЛИЦІ 3.3.: 6
1.10.НАБІР ТИПОРОЗМІРІВ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ НЕПРОДОВОЛЬЧИХ МАГАЗИНІВ З УРАХУВАННЯМ ДАНИХ ТАБЛИЦІ 3.3.: 7
1.11.ЧИСЛО ЖИТЕЛІВ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ: 8
1.12.ЧИСЛО МАГАЗИНІВ В РОЗРАХУНКУ НА 10000 ЧОЛОВІК, ЩО МЕШКАЮТЬ В ШЕВЧЕНКІВСЬКОМУ РАЙОНІ: 8
ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА ТА ЛІТЕРАТУРА 10
ДОДАТОК . ВИХІДНІ ДАНІ ДЛЯ ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ 11
-
Модель розміщення та спеціалізації роздрібної торгівельної мережі Дніпровського адміністративного району м. Києва
з дисципліни “Інфраструктура товарного ринку”
Зміст:
1. ПОБУДОВА МОДЕЛІ РОЗМІЩЕННЯ ТА СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ РОЗДРІБНОЇ МЕРЕЖІ ДНІПРОВСЬКОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО РАЙОНУ М. КИЄВА 3
1.1. РОЗРАХУНОК БУДІВЕЛЬНО-ПЛАНУВАЛЬНИХ ПОКАЗНИКІВ ДНІПРОВСЬКОГО Р-НУ М. КИЄВА: 3
1.2. РОЗРАХУНОК ЧИСЛА УМОВНИХ ТОРГОВЕЛЬНИХ ЗОН З ВИБРАНИМ РАДІУСОМ ПІШОЇ ДОСТУПНОСТІ: 3
1.3. КОНТРОЛЬНИЙ РОЗМІР МАГАЗИНА ЖИТЛОВОЇ ЗОНИ У ВИБРАНОМУ РАДІУСІ ПІШОЇ ДОСТУПНОСТІ: 3
1.4. ВИЗНАЧЕННЯ ЗАГАЛЬНОЇ МІНІМАЛЬНОЇ ПОТРЕБИ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ В ТОРГОВЕЛЬНІЙ ПЛОЩІ МАГАЗИНІВ НА ОСНОВІ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ РОЗВИТКУ РОЗДРІБНОЇ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ: 4
1.5. КІЛЬКІСТЬ ТА ТИПОРОЗМІРИ ПРОДОВОЛЬЧИХ МАГАЗИНІВ З УНІВЕРСАЛЬНИМ АСОРТИМЕНТОМ ТОВАРІВ ВИХОДЯЧИ З КІЛЬКОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ЗОН ПІШОЇ ДОСТУПНОСТІ: 4
1.6. КІЛЬКІСТЬ ТА ТИПОРОЗМІРИ ПРОДОВОЛЬЧИХ МАГАЗИНІВ З УНІВЕРСАЛЬНИМ АСОРТИМЕНТОМ ТОВАРІВ ВИХОДЯЧИ З КІЛЬКОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ЗОН ПІШОЇ ДОСТУПНОСТІ: 4
1.7. БАЛАНС ТОРГОВЕЛЬНОЇ ПЛОЩІ МАГАЗИНІВ РАЙОНУ З УРАХУВАННЯМ ДАНИХ ТАБЛИЦІ 3.4.: 5
1.8. ВИЗНАЧЕННЯ ПОТРЕБИ НАСЕЛЕННЯ РАЙОНУ МІСТА В ТОРГОВЕЛЬНІЙ ПЛОЩІ ДЛЯ ОКРЕМИХ ГРУП ПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ (12 ГРУП) ТА НЕПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ (26 ГРУП) ЗА ДАНИМИ ТАБЛИЦІ 3.2.: 5
1.9. НАБІР ТИПОРОЗМІРІВ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ПРОДОВОЛЬЧИХ МАГАЗИНІВ З УРАХУВАННЯМ ДАНИХ ТАБЛИЦІ 3.3.: 6
1.10. НАБІР ТИПОРОЗМІРІВ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ НЕПРОДОВОЛЬЧИХ МАГАЗИНІВ З УРАХУВАННЯМ ДАНИХ ТАБЛИЦІ 3.3.: 7
1.11. ЧИСЛО ЖИТЕЛІВ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ: 8
1.12. ЧИСЛО МАГАЗИНІВ В РОЗРАХУНКУ НА 10000 ЧОЛОВІК, ЩО МЕШКАЮТЬ В ДНІПРОВСЬКОМУ РАЙОНІ: 8
ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА ТА ЛІТЕРАТУРА 9
ДОДАТОК . ВИХІДНІ ДАНІ ДЛЯ ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ 10
-
Товарна біржа в структурі ринку товарів та послуг
Зміст
Вступ 2
1. Місце ринку споживчих товарів та послуг в ринковій системі 3
2. Визначення сутності та структури ринку товарів та послуг 7
2.1. Зміст ринку споживчих товарів та послуг 7
2.2. Визначення структури та змісту товарного ринку 12
3. Товарна біржа в структурі ринку товарів та послуг 25
Висновки 28
Перелік використаної літератури 29