Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Маркетингові дослідження внутрішнього ринку та імпорту продовольчих товарів» (ID:7481)

| Размер: 408 кб. | Объем: 101 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 15.01.2004 | Код продавца: 1 |
СодержаниеВСТУП 6
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ І ОБҐРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ ЙОГО ПРОВЕДЕННЯ 9
1.1 Маркетингова інформаційна система і маркетингові дослідження 9
1.2 Методика збору інформації 16
1.3 Оцінка сукупного ринкового попиту і його прогнозування 21
1.4 Організаційно-економічна характеристика підприємства ТОВ "Елітасервис" і визначення проблем які будуть досліджуватись 28
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ЯКІ БУДУТЬ ВИКОРИСТАНІ В РОБОТІ 37
2.1 Методи маркетингових досліджень ринку продовольчих товарів в Сумській області, де працює ТОВ "Елітасервіс" 37
2.2 Конкурентне середовище на ринку, переваги і недоліки 44
2.3 Логістична система фірми 51
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ЗАХОДІВ З ПОКРАЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ ТОВ "ЕЛІТАСЕРВІС" 63
3.1 Імпорт продовольчих товарів 63
3.2 Розширення асортименту товарів та диверсифікація діяльності фірми 65
3.3 Удосконалення логістичної системи ТОВ "Елітасервіс" 74
ВИСНОВКИ 78
ЛІТЕРАТУРА 84
ДОДАТОК 1. Методи обчислювання споживчих оцінок ринку продуктів харчування, які використовувались в роботі 87
ДОДАТОК 2. Обсяг роздрібного товарообороту підприємств, які здійснюють діяльність з роздрібної торгівлі за січень–листопад 2003 року 89
ДОДАТОК 3. Обсяги експорту-імпорту товарів по регіонах України за січень-жовтень 2003 року 91
ДОДАТОК 4. Показники Балансу та Звіту про фінансові результати ТОВ „Елітасервіс” за 2001-2003 рік 94
Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Якість та конкурентоспроможність продовольчих товарів на ринку України
  • Якість та конкурентоспроможність овочевих консерв (кабачкової ікри) на ринку України
  • Сутність і значення маркетингових досліджень
  • Україна на світовому ринку продовольства: тенденції та перспективи
  • Форми роздрібного продажу товарів
  • Проведення маркетингового дослідження ринку товарів і послуг власними силами
  • Концепція створення туристичної фірми
  • Поняття про потреби та їх класифікація, властивості і чинники формування потреб.
  • Поняття про потреби та їх класифікація, властивості і чинники формування потреб.
  • Служба маркетингу як фактор підвищення ефективності діяльності підприємства
Cгенерировано за 0.054705 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...