-
Моделі стратегічного управління
ВСТУП 5
1. Теоретичні аспекти стратегічного управління 7
1.1 Стратегічне мислення 7
1.2 Стратегічний рівень підприємства та принципи стратегічного управління 8
2. Модель стратегічного управління BCG 13
2.1 Історично перша модель стратегічного управління 13
2.2 Сильні і слабкі сторони моделі BCG 18
3. Модель стратегічного управління General Electric / McKinsey та її варіації 21
3.1 Сутність моделі GE/McKinsey 21
3.2 Сильні і слабкі сторони моделі GE/McKinsey 27
3.3 Варіації моделі GE/McKinsey 29
ВИСНОВКИ 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40
-
УПРАВЛІНСЬКЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СИЛЬНИХ І СЛАБКИХ СТОРІН ОРГАНІЗАЦІЇ В ПРОЦЕСІ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ
УПРАВЛІНСЬКЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СИЛЬНИХ І СЛАБКИХ СТОРІН ОРГАНІЗАЦІЇ В ПРОЦЕСІ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ
Сильні та слабкі сторони організації
Матриця SWOT-аналізу
Література
-
Теорія поведінки споживача. Мета, обмеження та споживчий вибір
Вступ 3
1. Теорія поведінки споживача. Мета, обмеження та споживчий вибір 3
2. Мета споживача 4
3. Бюджетне обмеження споживача 10
4.Оптимізація вибору на основі кардиналістської теорії 14
5. Оптимізація вибору споживача на основі ординалістського підходу 16
Висновки 17
Список використаної літератури 19
-
Бізнес-ідея по розширенню сфери і видів діяльності
Зміст
1. Види діяльності 3
2. Галузева приналежність 3
3. Форма власності і повязаний з цим організаційно-правовий статус 3
4. Матеріально-технічна база 4
5. Ділові партнери 4
6. Потенціальні конкуренти 5
7. Контингент обслуговування 6
8. Можливі фінансові ресурси 6
9. Розширення діяльності ТОВ „Форс-Моторс” та очікуваний ефект 7
10. Сильні сторони, слабкі сторони, можливості і загрози в діяльності ТОВ „Форс-Моторс” 7
Список використаної літератури: 9
-
ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ
1) Характеристика діяльності підприємства:
- основний вид діяльності;
- форма власності і т.п.
2) Організаційна структура підприємства.
3) Конкурентне середовище:
- сильні сторони;
- слабкі сторони.
4) Характеристика інноваційного потенціалу підприємства:
- матеріальні ресурси;
- людські ресурси;
- інтелектуальні ресурси.
5) Основні напрямки інноваційної політики (обов'язково аргументувати).
6) Описати(розрахувати) можливий соціальний, економічний, екологічний ефект від запропонованої інноваційної діяльності.
-
К/р з міжнародного фінансового менеджменту
Теоретична частина 3
1. Управління вхідними грошовими потоками 3
2. Капітал підприємства та його структура 9
Практична частина 15
1. Ситуація з СП "Компютерний центр" 15
1.1.Проаналізуйте слабкі та сильні сторони фінансової стратегії СП
1.2. Розробіть власний варіант фінансової стратегії СП
Література 19
-
Дослідження поведінки споживачів
Вступ
1. Дослідження поведінки кінцевого споживача
1.1. Модель купівельної поведінки
1.2. Процес ухвалення рішення про покупку
1.3. Ухвалення рішення про покупку товару-новинки
1.4. Купівельне поведінка в різних країнах
2. Дослідження поведінки промислового споживача
2.1. Поняття промислового споживача
2.2. Поведінка промислового споживача
Висновки
Використана література
-
Організаційно-правові засади державного управління. Варіант 2
Організаційно-правові засади державного управління 3
2) Форми впливу Верховної Ради України на систему органів виконавчої влади в Україні 4
3) Система органів Автономної Республіки Крим 8
4) Сильні і слабкі сторони адміністративної юстиції 13
5) Засоби забезпечення законності в діяльності органів державної влади 15
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 19
-
Практичне завдання Стратегія підприємства
Зробити детальний розбір та аналіз стратегії, на прикладі конкретного підприємства і на цій основі:
- встановити генеральну лінію стратегії підприємства;
- виділити основні складові стратегії підприємства;
- визначити сильні та слабкі сторони стратегії підприємства;
- внести та обґрунтувати пропозиції щодо подальшого розвитку підприємства.
-
Методи аналізу поведінки споживача
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теорія споживчого вибору 5
1.1. Система економічних потреб та інтересів 5
1.2. Основні гіпотези та сутність теорії споживчого вибору 7
Розділ 2. Методи аналізу поведінки споживача 12
2.1. Чинники економічної поведінки споживача при зміні цін 12
2.2 Аналіз доходів та витрат споживачів 15
Розділ 3 Розробка моделі власної економічної поведінки 19
Висновки 23
Використана література 25
Додаток А - Споживання продуктів харчування по категоріях домашніх господарств (за матеріалами вибіркового обстеження бюджетів домашніх господарств; в середньому на члена домогосподарства в рік; кілограм). 27
-
Раціональна поведінка споживача та формування попиту
Зміст
Вступ 3
1. Свобода вибору, суверенітет і раціональність споживача 5
2. Аналіз поведінки споживача на основі гіпотез кількісного виміру корисності (кардиналістська концепція) 8
3. Аналіз поведінки споживача на основі гіпотез порядокового
вимірювання корисності (ординалістська концепція) 14
4. Ринковий попит 17
Висновок 21
Список літератури 23
Мета роботи – вивчення основ раціональної поведінки споживачів і механізму формування попиту.
Об’єкт роботи – явища та процеси, які супроводжують формування попиту на товар у споживача.
Предмет роботи – раціональна поведінка споживачів і формування попиту.