-
Бізнес-план
Вступ 3
1. Розробка підготовчої стадії бізнес-плану розширення діяльності ВАТ «Київнафтопостач» 5
1.1 Аналіз виробничо-господарської діяльності підприємства 5
1.2 Ідея бізнес-плану розвитку компанії 8
1.3 Обгрунтовування економічної ефективності розширення і зниження енергетичних витрат на виробництво і реалізацію продукції 13
2. Ризики на підготовчій стадії бізнес-плану 24
Висновки 27
Список використаної літератури 29
-
Бізнес-план (ассистанс)
Вступ 3
РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи написання роботи (до 15ти сторінок) 6
1.1. Бізнес-план як запорука ефективного управління бізнесом в сфері Асистансу 6
1.1. Загальні підходи до бізнес-планування, які можуть бути застосовані в сфері Асистансу 9
1.3. Фінансові аспекти та оцінка ефективності бізнес-плану 14
РОЗДІЛ 2. Розробка бізнес-плану 19
2.1. Бізнес-ідея інвестиційного проекту та визначення основних пріоритетів діяльності бізнесу 19
2.2. Розробка продуктів і послуг 27
2.3. Визначення цільових значень основних показників діяльності Асистансу 29
РОЗДІЛ 3. Розрахунки фінансового плану (обґрунтування окупності) 34
3.1. Розробка фінансового плану 34
3.2. Аналіз ефективності розробленого проекту 41
Висновки 47
Список літератури 49
ДОДАТКИ 52
-
РОЛЬ І ЗНАЧЕННЯ РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ
ЗМІСТ
ВСТУП......................................................................................................................... 5
1 РОЛЬ І ЗНАЧЕННЯ РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ.............................................. 6
1.1 Бізнес планування у виробничій діяльності підприємства............................ 6
1.2 Основні розділи бізнес плану підприємства................................................... 10
2 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВИРОБНИЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ПП АЛЕШИНОЙ....................................................................................................... 22
2.1 Загальна характеристика господарської діяльності ПП Алешиной........... 22
2.2 Аналіз економічної діяльності підприємства............................................... 25
3 ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ БІЗНЕС ПЛАНУВАННЯ............................ 40
3.1 Розрахунок бізнес плану по впровадженню нового виду продукції.............. 40
ВИСНОВОК............................................................................................................... 51
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ........................................................... 53
-
Бізнес-план
Вступ
Розділ 1. Суть бізнес-плану та загальна методологія його розробки
1.1. Сутнісна характеристика бізнес-плану
1.2. Цілі розробки бізнес-плану
1.3. Формування інформаційного поля бізнес-плану
1.4. Загальна методологія розробки бізнес-плану
Розділ 2. Структура, логіка розробки та оформлення бізнес-плану
2.1. Структура бізнес-плану
2.2. Логіка розробки бізнес-плану
2.3. Вимоги до стилю написання та оформлення бізнес плану
Розділ 3. Створення бізнес-плану діяльності МП “Гірський світанок”
Висновки
Список використаної літератури
-
Етапи розробки бізнес-плану на сучасному підприємстві
Вступ....................................................................................................................3
Розділ 1. Суть бізнес-плану та загальна методологія його розробки.............5
1.1. Сутнісна характеристика бізнес-плану ................................................5
1.2. Цілі розробки бізнес-плану....................................................................7
1.3. Формування інформаційного поля бізнес-плану................................10
1.4. Загальна методологія розробки бізнес-плану.....................................13
Розділ 2. Структура, логіка розробки та оформлення бізнес-плану..............17
2.1. Структура бізнес-плану.........................................................................17
2.2. Логіка розробки бізнес-плану................................................................20
Розділ 3. Створення бізнес-плану діяльності МП “Гірський світанок .........22
Висновки...............................................................................................................42
Список використаної літератури........................................................................44
-
Бізнес планування – туристичної діяльності
(Випускна робота)
Вступ 3
Розділ 1. Бізнес-план як економічний інструмент 6
1.1. Сутність, причини та завдання бізнес-планування 6
1.2. Структура і види бізнес-планів 10
1.3 Функції і завдання бізнес-плану 19
Розділ 2. Особливості аналізу діяльності підприємств на підставі бізнес-плану 22
2.1 Бізнес-план як інструмент контролю за доходами та витратами 22
2.2 Інвестиційна діяльність підприємства 33
2.3 Ефективність бізнес-плану на прикладі туристичного підприємства 39
Висновки 47
Список використаної літератури 51
Додаток 1 56
-
Малий і великий бізнес: особливості підприємницької діяльності в сучасній Україні
Зміст
Вступ
1. Сутність і джерела підприємницької ідеї
2. Сфери діяльності великих та малих підприємств.
3. Особливості малого бізнесу
4. молодіжний бізнес в Україні
5.
Висновки.
-
Бізнес-планування розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства
Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методичні аспекти бізнес-планування 6
1.1. Роль та значення бізнес-планування в розвитку діяльності підприємства 6
1.2. Методичні підходи до бізнес-планування 12
1.3. Особливості застосування інформаційних технологій в бізнес-плануванні 36
Висновки до розділу 1 45
Розділ 2. Бізнес-планування розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства (на прикладі ТОВ „...”) 47
2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика базового підприємства 47
2.2. Обґрунтування основних напрямків розвитку діяльності підприємства та розробка бізнес-плану 66
2.3. Оцінка ефективності розробленого проекту 76
Висновки до розділу 2 83
Висновки 85
Список використаних джерел 88
Додатки 94
Додаток А. Техніко-економічні показники діяльності підприємства ТОВ «...» 94
Додаток Б. Фінансова звітність ТОВ „..” 95
Додаток В. Бізнес-план розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства 98
Додаток Г. Основні показники інвестиційного проекту 115
-
Бізнес-планування розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства
Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методичні аспекти бізнес-планування 6
1.1. Роль та значення бізнес-планування в розвитку діяльності підприємства 6
1.2. Методичні підходи до бізнес-планування 12
1.3. Особливості застосування інформаційних технологій в бізнес-плануванні 36
Висновки до розділу 1 45
Розділ 2. Бізнес-планування розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства (на прикладі ТОВ „Іквел”) 47
2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика базового підприємства 47
2.2. Обґрунтування основних напрямків розвитку діяльності підприємства та розробка бізнес-плану 66
2.3. Оцінка ефективності розробленого проекту 79
Висновки до розділу 2 86
Висновки 88
Список використаних джерел 91
Додатки 97
Додаток А. Техніко-економічні показники діяльності підприємства ТОВ «Іквел» 97
Додаток Б. Фінансова звітність ТОВ „Іквел” 98
Додаток В. Бізнес-план розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства 101
Додаток Г. Основні показники інвестиційного проекту 118
-
Призначення та структура бізнес-плану
1.ПРИЗНАЧЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ 3
2. ПІДПРИЄМНИЦЬКА ІДЕЯ 4
3. СТРУКТУРА БІЗНЕС ПЛАНУ 5
3.1. Описання продукції (послуг) 5
3.2. Ринок збуту 8
3.3. План маркетингу 10
3.4. План виробництва 11
3.5. Організаційний план 11
4. Розрахунок собівартості продукції 13
4.1. Прямі витрати на одиницю виробленої продукції 13
4.2.Непрямі витрати на об’єм реалізованої продукції 16
5. ПЛАН ГРОШОВИХ ПОТОКІВ 19
6. ВИЗНАЧЕННЯ ОБ’ЄМА ВИРОБНИЦТВА 19
7. ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЕКТУ 20
Висновки 22
Література 23
-
ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БІЗНЕС ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ (бакалавр НА ПРИКЛАДІ ТОВ)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ 6
1.1. Сутність бізнес-плану 6
1.2. Методика планування нового туристичного бізнесу 10
1.3. Стратегія розвитку туристичного підприємства та бізнес-планування 18
РОЗДІЛ 2. БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 26
2.1. Інформаційно-аналітичне забезпечення бізнес-плану туристичної фірми 26
2.2. Аналіз туристичного ринку України та м. Києва та його привабливості 28
2.3. Опис туристичної фірми 38
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 44
3.1. Розробка бізнес-плану діяльності туристичної фірми 44
3.2. Фінансові розрахунки ефективності бізнес-плану 46
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 57
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 63
ДОДАТКИ 67-69