-
Бізнес-план
Вступ
Розділ 1. Суть бізнес-плану та загальна методологія його розробки
1.1. Сутнісна характеристика бізнес-плану
1.2. Цілі розробки бізнес-плану
1.3. Формування інформаційного поля бізнес-плану
1.4. Загальна методологія розробки бізнес-плану
Розділ 2. Структура, логіка розробки та оформлення бізнес-плану
2.1. Структура бізнес-плану
2.2. Логіка розробки бізнес-плану
2.3. Вимоги до стилю написання та оформлення бізнес плану
Розділ 3. Створення бізнес-плану діяльності МП “Гірський світанок”
Висновки
Список використаної літератури
-
Бізнес планування як основа подальшого розвитку підприємства
Вступ
Розділ 1. Суть бізнес-плану та загальна методологія його розробки
1.1. Сутнісна характеристика бізнес-плану
1.2. Цілі розробки бізнес-плану
1.3. Формування інформаційного поля бізнес-плану
1.4. Загальна методологія розробки бізнес-плану
Розділ 2. Структура, логіка розробки та оформлення бізнес-плану
2.1. Структура бізнес-плану
2.2. Логіка розробки бізнес-плану
Висновки
Список використаної літератури
-
Бізнес-план рекордингового проекту
Вступ. 3
1. Мета і структура бізнес-плану рекордингового проекту. 5
1.1 Основні етапи розробки бізнес-плану рекордингового проекту. 5
1.2 Маркетинговий підхід до розробки бізнес-плану рекордингового проекту. 6
1.3 Виробнича і фінансова частина бізнес плану та можливі ризики рекордингового проекту. 12
2. Приклад розробки бізнес-плану рекордингового проекту. 16
2.1 Маркетингові дослідження. 16
2.2 Кошторис рекордингового проекту. 18
3. Вдосконалення системи рекордингової індустрії. 20
Висновок. 22
Список використаних лігатурних джерел. 24
-
Бізнес-план створення нового виробничого підрозділу підприємства
Вступ 3
1. Сутність, функції, цілі бізнес плану на підприємстві 4
2. Методика розробки бізнес плану 11
3. Особливості розробки бізнес плану нового виробничого підрозділу підприємства 19
Висновок 22
Література 24
-
АУДИТ БІЗНЕС-ПЛАНУ
ВСТУП 3
Розділ 1. Суть бізнес-плану та загальна методологія його розробки 5
1.1. Сутнісна характеристика бізнес-плану 5
1.2. Цілі розробки бізнес-плану аудитором 9
Розділ 2. Аудит бізнес-плану підприємтсва 14
2.1. Формування інформаційного поля бізнес-плану аудитором 14
2.2. Загальна методологія аудиту розробки бізнес-плану 18
2.3. Аудит структури бізнес-плану 21
ВИСНОВКИ 28
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31
-
Значення бізнес-плану в комерційному підприємстві
ВСТУП 3
1. СУТНІСТЬ ТА ФУНКЦІЇ БІЗНЕС-ПЛАНУ КОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА. ВИМОГИ ДО СТИЛЮ НАПИСАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ 4
2. ЦІЛІ РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ 7
3. МЕТОДОЛОГІЯ ТА СТАДІЇ РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ 10
4. ОСНОВНІ ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ 14
5. ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДГОТОВКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ КОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА 17
ВИСНОВКИ 19
ЛІТЕРАТУРА 21
-
РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5
1.1. Загальні вимоги до стилю написання бізнес-плану 5
1.2. Цілі розробки бізнес-планів 7
1.3. Методологія та стадії розробки бізнес-плану 9
1.4. Основні правила оформлення бізнес-плану 13
1.5. Інформаційне забезпечення підготовки бізнес-плану 15
РОЗДІЛ 2. РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ 19
1. Резюме проекту 19
2. Аналіз стану справ у галузі 20
3. Сутність запропонованого проекту 22
4. Оцінка зовнішнього середовища бізнесу 23
5. Організаційний план 24
6. Персонал і управління 26
7. План виробництва 30
8. План маркетингу 34
9. Оцінка ризиків та страхування 37
10. Фінансовий план і фінансова стратегія 39
ВИСНОВКИ 41
ЛІТЕРАТУРА 43
-
Бізнес-план як основа організації успішної пілприємницької діяльності
Вступ....................................................................................................................3
1. Теоретичні основи розробки бізнес-плану у
ринковій системі господарювання................................................................6
1.1. Сутнісна характеристика бізнес-плану та його основні цілі...........6
1.2. Структура бізнес-плану та зміст його основних розділів..............17
1.3. Основні етапи та проблеми розробки бізнес-плану........................29
2. Аналіз господарської діяльності ВАТ Гефест .........................................34
2.1. Загальна характеристика підприємства ВАТ Гефест ..................34
2.2. Оцінка фінансово-економічного стану.............................................38
3. Бізнес-план створення філіалу ВАТ Гефест ............................................49
Висновки.............................................................................................................62
Перелік посилань................................................................................................65
Додатки................................................................................................................69
-
Інформаційно-аналітичне забезпечення бізнес-планування туристичної фірми
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 5
1.1. Сутність та інформаційне забезпечення підготовки бізнес-плану 5
1.2. Зміст і загальна методологія розробки бізнес-плану 11
1.3. Туристичний бізнес як перспективний напрямок бізнес-планування 20
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 27
2.1. Загальна характеристика об’єкта дослідження 27
2.2. Інформаційно-аналітичне забезпечення бізнес-плану 36
2.3. Бізнес-план 40
РОЗДІЛ 3. ЕКОНОМІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ І РЕКОМЕНДОВАНІ ЕТАПИ ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЇ 54
3.1. Розрахунок показників ефективності бізнес-плану туристичної фірми 54
3.2. Характеристика бізнес-плану 60
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 63
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 66
ДОДАТКИ 69
-
Вплив зовнішьного середовища при бізнес-плануванні
ВСТУП 3
1. ЦІЛІ РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНІВ 4
2. ВПЛИВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ОРГАНІЗАЦІЇ НА СКЛАДАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ 7
3. МЕТОДОЛОГІЯ ТА СТАДІЇ РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ 13
ВИСНОВКИ 17
ЛІТЕРАТУРА 19