-
Бізнес-план
Вступ
Розділ 1. Суть бізнес-плану та загальна методологія його розробки
1.1. Сутнісна характеристика бізнес-плану
1.2. Цілі розробки бізнес-плану
1.3. Формування інформаційного поля бізнес-плану
1.4. Загальна методологія розробки бізнес-плану
Розділ 2. Структура, логіка розробки та оформлення бізнес-плану
2.1. Структура бізнес-плану
2.2. Логіка розробки бізнес-плану
2.3. Вимоги до стилю написання та оформлення бізнес плану
Розділ 3. Створення бізнес-плану діяльності МП “Гірський світанок”
Висновки
Список використаної літератури
-
Етапи розробки бізнес-плану на сучасному підприємстві
Вступ....................................................................................................................3
Розділ 1. Суть бізнес-плану та загальна методологія його розробки.............5
1.1. Сутнісна характеристика бізнес-плану ................................................5
1.2. Цілі розробки бізнес-плану....................................................................7
1.3. Формування інформаційного поля бізнес-плану................................10
1.4. Загальна методологія розробки бізнес-плану.....................................13
Розділ 2. Структура, логіка розробки та оформлення бізнес-плану..............17
2.1. Структура бізнес-плану.........................................................................17
2.2. Логіка розробки бізнес-плану................................................................20
Розділ 3. Створення бізнес-плану діяльності МП “Гірський світанок .........22
Висновки...............................................................................................................42
Список використаної літератури........................................................................44
-
Бізнес-план створення нового виробничого підрозділу підприємства
Вступ 3
1. Сутність, функції, цілі бізнес плану на підприємстві 4
2. Методика розробки бізнес плану 11
3. Особливості розробки бізнес плану нового виробничого підрозділу підприємства 19
Висновок 22
Література 24
-
Бізнес планування як основа подальшого розвитку підприємства
Вступ
Розділ 1. Суть бізнес-плану та загальна методологія його розробки
1.1. Сутнісна характеристика бізнес-плану
1.2. Цілі розробки бізнес-плану
1.3. Формування інформаційного поля бізнес-плану
1.4. Загальна методологія розробки бізнес-плану
Розділ 2. Структура, логіка розробки та оформлення бізнес-плану
2.1. Структура бізнес-плану
2.2. Логіка розробки бізнес-плану
Висновки
Список використаної літератури
-
РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5
1.1. Загальні вимоги до стилю написання бізнес-плану 5
1.2. Цілі розробки бізнес-планів 7
1.3. Методологія та стадії розробки бізнес-плану 9
1.4. Основні правила оформлення бізнес-плану 13
1.5. Інформаційне забезпечення підготовки бізнес-плану 15
РОЗДІЛ 2. РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ 19
1. Резюме проекту 19
2. Аналіз стану справ у галузі 20
3. Сутність запропонованого проекту 22
4. Оцінка зовнішнього середовища бізнесу 23
5. Організаційний план 24
6. Персонал і управління 26
7. План виробництва 30
8. План маркетингу 34
9. Оцінка ризиків та страхування 37
10. Фінансовий план і фінансова стратегія 39
ВИСНОВКИ 41
ЛІТЕРАТУРА 43
-
АУДИТ БІЗНЕС-ПЛАНУ
ВСТУП 3
Розділ 1. Суть бізнес-плану та загальна методологія його розробки 5
1.1. Сутнісна характеристика бізнес-плану 5
1.2. Цілі розробки бізнес-плану аудитором 9
Розділ 2. Аудит бізнес-плану підприємтсва 14
2.1. Формування інформаційного поля бізнес-плану аудитором 14
2.2. Загальна методологія аудиту розробки бізнес-плану 18
2.3. Аудит структури бізнес-плану 21
ВИСНОВКИ 28
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31
-
Інформаційно-аналітичне забезпечення бізнес-планування туристичної фірми
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 5
1.1. Сутність та інформаційне забезпечення підготовки бізнес-плану 5
1.2. Зміст і загальна методологія розробки бізнес-плану 11
1.3. Туристичний бізнес як перспективний напрямок бізнес-планування 20
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 27
2.1. Загальна характеристика об’єкта дослідження 27
2.2. Інформаційно-аналітичне забезпечення бізнес-плану 36
2.3. Бізнес-план 40
РОЗДІЛ 3. ЕКОНОМІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ І РЕКОМЕНДОВАНІ ЕТАПИ ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЇ 54
3.1. Розрахунок показників ефективності бізнес-плану туристичної фірми 54
3.2. Характеристика бізнес-плану 60
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 63
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 66
ДОДАТКИ 69
-
Бізнес-планування в розвитку організацій
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1.СУТНІСТЬ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ТА ПРОЦЕС ПІДГОТОВКИ ЕФЕКТИВНОГО БІЗНЕС-ПЛАНУ 4
1.1.Сутність бізнес-плану та підходи до його складання 4
1.2.Необхідність стратегічного аналізу для складання ефективного бізнес-плану 10
РОЗДІЛ 2. СТРУКТУРА БІЗНЕС-ПЛАНУ ТА ЛОГІКА ЙОГО СКЛАДАННЯ 24
2.1.Структура бізнес-плану 24
2.2.Логіка розробки бізнес-плану 28
ВИСНОВКИ 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38
-
Вимоги до стилю написання і оформлення бізнес-плану
Зміст
Вступ 3
1 Структура бізнес-плану 4
2 Логіка розроблення бізнес-плану 6
3 Вимоги до стилю написання і оформлення бізнес-плану 7
Висновок 16
Використана література 17
-
Бізнес-план
Вступ 3
1. Цілі і завдання бізнес-плану 3
2. Стадії розробки бізнес-плану 5
3. Структура та обсяги розділів бізнес-плану 7
Висновки 12
Список використаної літератури 13