-
Бізнес-планування розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства
Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методичні аспекти бізнес-планування 6
1.1. Роль та значення бізнес-планування в розвитку діяльності підприємства 6
1.2. Методичні підходи до бізнес-планування 12
1.3. Особливості застосування інформаційних технологій в бізнес-плануванні 36
Висновки до розділу 1 45
Розділ 2. Бізнес-планування розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства (на прикладі ТОВ „...”) 47
2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика базового підприємства 47
2.2. Обґрунтування основних напрямків розвитку діяльності підприємства та розробка бізнес-плану 66
2.3. Оцінка ефективності розробленого проекту 76
Висновки до розділу 2 83
Висновки 85
Список використаних джерел 88
Додатки 94
Додаток А. Техніко-економічні показники діяльності підприємства ТОВ «...» 94
Додаток Б. Фінансова звітність ТОВ „..” 95
Додаток В. Бізнес-план розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства 98
Додаток Г. Основні показники інвестиційного проекту 115
-
Бізнес-планування розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства
Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методичні аспекти бізнес-планування 6
1.1. Роль та значення бізнес-планування в розвитку діяльності підприємства 6
1.2. Методичні підходи до бізнес-планування 12
1.3. Особливості застосування інформаційних технологій в бізнес-плануванні 36
Висновки до розділу 1 45
Розділ 2. Бізнес-планування розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства (на прикладі ТОВ „Іквел”) 47
2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика базового підприємства 47
2.2. Обґрунтування основних напрямків розвитку діяльності підприємства та розробка бізнес-плану 66
2.3. Оцінка ефективності розробленого проекту 79
Висновки до розділу 2 86
Висновки 88
Список використаних джерел 91
Додатки 97
Додаток А. Техніко-економічні показники діяльності підприємства ТОВ «Іквел» 97
Додаток Б. Фінансова звітність ТОВ „Іквел” 98
Додаток В. Бізнес-план розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства 101
Додаток Г. Основні показники інвестиційного проекту 118
-
БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
ЗМІСТ
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1 7
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 7
1.1Призначення бізнес-планів 7
1.2 Складові частини бізнес-плану. Методи складання бізнес-плану. 12
1.3 Нормативно правові аспекти бізнес-планування. 31
РОЗДІЛ 2 35
АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 35
2.1 Загальна характеристика підприємства 35
2.2 Аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємства. 40
2.3 Сучасний стан та перспективи розвитку підприємства 48
РОЗДІЛ 3 63
БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 63
3.1 Стратегія маркетингу 63
3.2 План виробництва 67
3.4 Фінансовий план Програма інвестування 70
3.5 Оцінка ризиків та страхування 79
ВИСНОВОК 82
ЛІТЕРАТУРА 84
ДОДАТКИ 91
-
БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
ЗМІСТ
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1 7
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 7
1.1Призначення бізнес-планів 7
1.2 Складові частини бізнес-плану. Методи складання бізнес-плану. 12
1.3 Нормативно правові аспекти бізнес-планування. 31
РОЗДІЛ 2 35
АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 35
2.1 Загальна характеристика підприємства 35
2.2 Аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємства. 40
2.3 Сучасний стан та перспективи розвитку підприємства 48
РОЗДІЛ 3 63
БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 63
3.1 Стратегія маркетингу 63
3.2 План виробництва 67
3.4 Фінансовий план Програма інвестування 70
3.5 Оцінка ризиків та страхування 79
ВИСНОВОК 82
ЛІТЕРАТУРА 84
ДОДАТКИ 91
-
БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
ЗМІСТ
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1 7
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 7
1.1Призначення бізнес-планів 7
1.2 Складові частини бізнес-плану. Методи складання бізнес-плану. 12
1.3 Нормативно правові аспекти бізнес-планування. 31
РОЗДІЛ 2 35
АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 35
2.1 Загальна характеристика підприємства 35
2.2 Аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємства. 40
2.3 Сучасний стан та перспективи розвитку підприємства 48
РОЗДІЛ 3 63
БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 63
3.1 Стратегія маркетингу 63
3.2 План виробництва 67
3.4 Фінансовий план 70
3.5 Програма інвестування 78
3.7 Оцінка ризиків та страхування 79
ВИСНОВОК 82
ЛІТЕРАТУРА 84
ДОДАТКИ 91
-
БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
ЗМІСТ
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1 7
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 7
1.1Призначення бізнес-планів 7
1.2 Складові частини бізнес-плану. Методи складання бізнес-плану. 12
1.3 Нормативно правові аспекти бізнес-планування. 31
РОЗДІЛ 2 35
АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 35
2.1 Загальна характеристика підприємства 35
2.2 Аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємства. 40
2.3 Сучасний стан та перспективи розвитку підприємства 48
РОЗДІЛ 3 63
БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 63
3.1 Стратегія маркетингу 63
3.2 План виробництва 67
3.4 Фінансовий план 70
3.5 Програма інвестування 78
3.7 Оцінка ризиків та страхування 79
ВИСНОВОК 82
ЛІТЕРАТУРА 84
ДОДАТКИ 91
-
ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БІЗНЕС ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ (бакалавр НА ПРИКЛАДІ ТОВ)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ 6
1.1. Сутність бізнес-плану 6
1.2. Методика планування нового туристичного бізнесу 10
1.3. Стратегія розвитку туристичного підприємства та бізнес-планування 18
РОЗДІЛ 2. БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 26
2.1. Інформаційно-аналітичне забезпечення бізнес-плану туристичної фірми 26
2.2. Аналіз туристичного ринку України та м. Києва та його привабливості 28
2.3. Опис туристичної фірми 38
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 44
3.1. Розробка бізнес-плану діяльності туристичної фірми 44
3.2. Фінансові розрахунки ефективності бізнес-плану 46
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 57
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 63
ДОДАТКИ 67-69
-
Інформаційно-аналітичне забезпечення бізнес-планування туристичної фірми
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 5
1.1. Сутність та інформаційне забезпечення підготовки бізнес-плану 5
1.2. Зміст і загальна методологія розробки бізнес-плану 11
1.3. Туристичний бізнес як перспективний напрямок бізнес-планування 20
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 27
2.1. Загальна характеристика об’єкта дослідження 27
2.2. Інформаційно-аналітичне забезпечення бізнес-плану 36
2.3. Бізнес-план 40
РОЗДІЛ 3. ЕКОНОМІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ І РЕКОМЕНДОВАНІ ЕТАПИ ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЇ 54
3.1. Розрахунок показників ефективності бізнес-плану туристичної фірми 54
3.2. Характеристика бізнес-плану 60
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 63
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 66
ДОДАТКИ 69
-
Формулювання стратегії розвитку підприємства
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ
НА ПІДПРИЄМСТВІ
1.1. Основне поняття стратегічного планування 5
1.2. Сутність та характеристика основних стратегій 6
1.3. Принципи планування 8
2. ФОРМУЛЮВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
2.1. Процес формування стратегій 11
2.2. Етапи формування 13
2.3. Основні типи стратегій 18
3. БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ
3.1. Загальні поняття, зміст та структура бізнес-планування 20
3.2. Приклад розробки бізнес-плану інвестиційного проекту
„Харчова промисловість” 23
ВИСНОВКИ 30
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32
-
Інформаційно-аналітичне забезпечення бізнес-планування туристичної фірми
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 5
1.1. Сутність та значення інформаційного забезпечення бізнес-планування організації 5
1.2. Методологічні основи розробки бізнес-плану 8
1.3. Особливості інформаційного забезпечення бізнес-планування на туристичному підприємстві 15
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 19
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства «Назва» 19
2.2. Діагностика ефективності використання бізнес-планування на туристичному підприємстві «Назва» 25
2.3. Порівняльна характеристика інформаційно-аналітичного забезпечення бізнес-плану 34
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ 39
3.1. Обґрунтування ефективності підприємства «Назва» 39
3.2. Пропозиції щодо вдосконалення інформаційно-аналітичного забезпечення 41
3.3. Перспективи розвитку внаслідок вдосконалення системи інформаційно-аналітичного забезпечення 56
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 60
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 65
ДОДАТКИ 68
-
Контрольна робота планування підприємства
Вступ 3
1. Планування маркетингу та рекламних заходів 5
2. Планування оплати праці 11
3. Сутність бізнес-планування і призначення бізнес-плану 20
Література 26