Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні основи обґрунтування стратегіїрозвиткупідприємства 6
1.1. Загальні стратегіїрозвиткупідприємства 6
1.2. Деталізований опис стратегіїрозвиткупідприємства 16
1.3. Методика вибору стратегіїрозвиткупідприємства 24
Розділ 2. Аналітична оцінка діяльності ТОВ «Системи НАУ» 37
2.1. Загальна характеристика підприємства 37
2.2. Аналіз українського ринку програмного забезпечення та тенденції його розвитку 49
2.3. Аналітична оцінка стратегіїрозвиткупідприємства 59
Розділ 3. Економічне обґрунтування впровадження стратегіїрозвиткупідприємства 67
3.1. Визначення стратегіїрозвитку 67
3.2. Програма впровадження стратегіїрозвитку для підприємства 73
3.3. Економічний ефект від впровадження стратегіїрозвитку на ТОВ «Системи НАУ» 80
Висновки 91
Список використаних джерел 96
Додатки 102
Вступ 3 І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 8 І.1. Постановка цілей і завдань, облік, аналіз та прогноз зовнішніх і внутрішніх факторів при виборі стратегіїпідприємства 8 І.2. Формулювання і альтернативи стратегій підприємства в умовах переходу до ринкових відносин 18 І.3. Створення стратегічного плану 26 Література 33
Вступ 3
1. Основні етапи розробки програми розвитку вищого навчального закладу 4
1.1. Перед проектний аналіз 4
1.2. Створення робочої групи для розробки стратегії 4
1.3. Аналіз цінностей вищого навчального закладу, проблем, очікувань як основа для формування місії 6
1.4. Вивчення ресурсного забезпечення, умов факторів-впливів на вищий навчальний заклад 7
1.5. Формулювання місії вищого навчального закладу 8
1.6. Формулюваннястратегії через систему цілей 9
1.7. Вибір ідей розвитку вищого навчального закладу 10
1.8. Розробка концептуальної моделі нової діяльності 11
1.9. Розробка плану реалізації стратегії 11
1.10. Експертна процедура 12
1.11. Управління стратегічними змінами 13
1.12. Підведення підсумків проектної діяльності 14
2. Переваги стратегічного планування у вищому навчальному закладі 14
Висновки 16
Література 17
Зробити детальний розбір та аналіз стратегії, на прикладі конкретного підприємства і на цій основі:
- встановити генеральну лінію стратегіїпідприємства;
- виділити основні складові стратегіїпідприємства;
- визначити сильні та слабкі сторони стратегіїпідприємства;
- внести та обґрунтувати пропозиції щодо подальшого розвиткупідприємства.
РОЗДІЛ 1. ФОРМУВАННЯ І РЕАЛІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЙ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ 4
1.1. Стратегія підприємства: сутність, види, рівні, етапи розробки 4
1.2. Основні типи стратегій розвитку бізнесу 8
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ ПІДПРИЄМСТВА 20
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 20
2.2. Оцінка конкурентних позицій підприємства 21
2.3 Аналіз стратегіїрозвитку бізнесу підприємства 28
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ ПІДПРИЄМСТВА 33
ВИСНОВКИ 48
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51
ДОДАТКИ 54
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НОРМАТИВНО-ПРАВОВА ТА МЕТОДИЧНА БАЗА СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „назва” 5
1.1. Нормативно-правове регулювання економічного розвиткупідприємства 5
1.2. Розвиток підприємства на основі методів стратегічного управління 7
РОЗДІЛ 2. УДОСКОНАЛЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „назва” 11
2.1. Аналіз фінансово-економічного стану підприємства (на прикладі ТОВ „назва”) 11
2.2. Оцінка конкурентоспроможності підприємства 20
2.3. Удосконалення стратегій підприємства на основі проведених аналізів 34
РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТОВ „назва” 37
3.1. Зміна стратегіїпідприємства на основі аналізу 37
3.2. Економічні результати розвитку в результаті зміни стратегії 40
ВИСНОВКИ 47
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49
ДОДАТКИ 52-57
звітність
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1. Теоретичні положення визначення стратегіїпідприємства 4
1.2. Стратегічний аналіз і планування стратегії на підприємстві 12
2. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ВАТ „Назва” 17
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 17
2.2. Управління процесами розробки стратегії діяльності підприємства 26
3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 31
3.1. Обгрунтування стратегіїрозвиткупідприємства 31
3.2. Впровадження системи стратегічного контролінгу на підприємстві 36
ВИСНОВКИ 42
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 44
ДОДАТКИ 46-53
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ І МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТИПІВ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 5
1.1. Сутність стратегії організації 5
1.2. Типи стратегій розвитку організацій 8
1.3. Визначення стратегії організації 17
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1 22
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЕКОНОМІЧНОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 23
2.1. Етапи процесу стратегічного планування економічного розвитку організації 23
2.2. Особливості вибору стратегії економічного розвитку організації 34
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2 38
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНИМ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВА 39
3.1. Планування стратегії розширення діяльності підприємства 39
3.2. Удосконалення фінансової стратегіїпідприємства 42
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 3 50
ВИСНОВКИ 51
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 53
ДОДАТКИ 56
Вступ 3
1. Поняття та сутність стратегіїпідприємства 5
1.1 Визначення стратегії 5
1.2 Еволюція стратегії 6
2. Методи та інструменти формування стратегіїпідприємства 9
2.1 Методи встановлення стратегій 9
2.2 Характеристика різних підходів до розробки стратегії діяльності підприємства 16
3. Реалізація стратегії діяльності підприємства 27
3.1 Процес управління стратегією 27
3.2 Розробка та втілення динамічної стратегії 29
Висновки 34
Література 37
Вступ 3
1. Поняття та сутність стратегіїпідприємства 5
1.1 Визначення стратегії 5
1.2 Еволюція стратегії 6
2. Методи та інструменти формування стратегіїпідприємства 9
2.1 Методи встановлення стратегій 9
2.2 Характеристика різних підходів до розробки стратегії діяльності підприємства 16
3. Реалізація стратегії діяльності підприємства 27
3.1 Процес управління стратегією 27
3.2 Розробка та втілення динамічної стратегії 29
Висновки 34
Література 37
Вступ 3
1. Фінансова стратегія як складова фінансового менеджменту підприємства 5
1.1 Економічна сутність, роль та задачі фінансової стратегії 5
1.2 Процес формування фінансової стратегії 11
1.3 Основні складові фінансової стратегії 14
2. Аналіз ефективності формування фінансової стратегіїпідприємства 17
2.1 Фінансова стратегія як складова загальної стратегіїрозвитку 17
2.2 Основні чинники конкретизації фінансової стратегіїпідприємства 22
3. Напрямки формування фінансової стратегіїпідприємства 27
Висновки 34
Література 36
Cгенерировано за 0.134547 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.