-
Стратегічне планування та його місце в системі стратегічного управління
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1 Економічна сутність, мета та принципи стратегічного планування діяльності підприємства 6
1.2 Сучасні моделі стратегічного планування 13
1.3 Зміст та методичні основи розробки стратегічного плану 20
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «Назва» 30
2.1 Фінансово-економічна характеристика діяльності підприємства 30
2.2. Проведення SWOT-аналізу підприємства 36
2.3 Оцінка ефективності системи стратегічного планування на підприємстві 45
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «Назва» 51
3.1. Вдосконалення стратегічного аналізу діяльності підприємства 51
3.2. Розробка заходів щодо підвищення ефективності системи стратегічного планування на підприємстві 59
3.3. Розробка фінансової стратегії розвитку підприємства 65
ВИСНОВКИ 70
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 73
ДОДАТКИ 79
Доклад
Роздатковий матеріал
-
Стратегічне планування імпортних операцій на підприємстві
Вступ 3
Розділ 1.Теоретичні аспекти стратегічного планування імпортних операцій на підприємстві 5
1.1.Сутність імпортних операцій та їх місце у міжнародній економічній діяльності 5
1.2. Правові основи регулювання імпортних операцій 9
1.3.Сутність стратегічного планування імпортних операцій 15
Розділ 2.Стратегічне планування імпортних операцій на підприємстві ТОВ «Сальвадор» 18
2.1.Техніко-економічна характеристика підприємства 18
2.2.Аналіз системи стратегічного планування імпортних операцій на підприємстві 24
2.3.Розробка рекомендацій щодо вдосконалення стратегічного планування імпортних операцій на підприємстві 30
2.4.Основні аспекти стратегічного планування імпортних операцій на підприємстві з застосуванням ЕОМ 33
Висновки та пропозиції 37
Список використаної літератури 39
Додатки 42
-
Стратегічне планування на підприємстві
Зміст
Вступ 3
1. Теоретичні основи стратегічного планування 6
1.1. Основні поняття та визначення у сфері стратегічного планування 6
1.2. Зміст та структура стратегічного плану 13
2. Реалізація стратегічного планування на підприємстві «Хлібокомбінат №1» 20
2.1. Аналіз господарської діяльності підприємства 20
2.2. Організація стратегічного планування 28
3. Шляхи удосконалення організації системи стратегічного планування на Хлібокомбінаті №1 33
Висновки 42
Список використаної літератури 46
Додатки 48
Мета і задачі дослідження. Метою курсової роботи є теоретичне обґрунтування методологічних і організаційних принципів стратегічного управління підприємством в умовах ринкових трансформацій, розробка методичних рекомендацій щодо стратегічного планування діяльності підприємства.
Об'єкт дослідження – діяльність хлібокомбінату №1.
Предмет дослідження – процес стратегічного планування діяльності підприємства.
Інформаційною базою дослідження є публікації з питань стратегічного планування, літературні джерела, а також первинний матеріал, зібраний автором особисто.
-
Основні напрями стратегічного управління підприємства сфери туризму (на базі турпідприємства)
ВСТУП 3
1. СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА: СУТНІСТЬ, ВИДИ, РІВНІ, ЕТАПИ РОЗРОБКИ 4
2. СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ І ПЛАНУВАННЯ СТРАТЕГІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ 13
3. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА 18
4. АНАЛІЗ СИСТЕМИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 23
5. ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ СТРАТЕГІЧНОГО КОНТРОЛІНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 31
ВИСНОВКИ 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39
ДОДАТКИ
-
Запровадження стратегічного планування на підприємстві
Вступ 3
РОЗДІЛ 1. Сутність і зміст стратегічного планування на підприємстві 6
1.1. Планування як функція управління підприємством 6
1.2. Особливості стратегічного планування 18
1.3. Планування реалізації стратегії підприємства 24
1.4. Забезпечення стратегічного планування інформацією 29
РОЗДІЛ 2. Особливості запровадження стратегічного планування діяльності ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 37
2.1. Загальна характеристика ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 37
2.2. Плануваня постачання на ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 42
2.3. Планування процесу виробництва 52
2.4. Планування асортименту та обсягу продукції 57
2.5. Планування організаційного управління на підприємстві 59
РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення стратегічного планування на підприємстві 67
ВИСНОВКИ 78
Список використаної літератури 82
ДОДАТКИ 85
-
Запровадження стратегічного планування на підприємстві
Вступ 3
РОЗДІЛ 1. Сутність і зміст стратегічного планування на підприємстві 6
1.1. Планування як функція управління підприємством 6
1.2. Особливості стратегічного планування 18
1.3. Планування реалізації стратегії підприємства 24
1.4. Забезпечення стратегічного планування інформацією 29
РОЗДІЛ 2. Особливості запровадження стратегічного планування діяльності ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 37
2.1. Загальна характеристика ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 37
2.2. Плануваня постачання на ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 42
2.3. Планування процесу виробництва 52
2.4. Планування асортименту та обсягу продукції 57
2.5. Планування організаційного управління на підприємстві 59
РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення стратегічного планування на підприємстві 67
ВИСНОВКИ 78
Список використаної літератури 82
ДОДАТКИ 85
-
Сучасні підходи до розробки системи стратегічного менеджменту в умовах ЗЕД
Вступ 4
РОЗДІЛ 1. Сутність і зміст стратегічного планування на підприємстві 7
1.1. Планування як функція управління підприємством 7
1.2. Особливості стратегічного планування 19
1.3. Планування реалізації стратегії підприємства 25
1.4. Забезпечення стратегічного планування інформацією 30
1.5. Особливості стратегічного менеджменту в умовах зовнішньоекономічної діяльності 37
Висновок до розділу 1 52
РОЗДІЛ 2. Особливості запровадження стратегічного планування діяльності ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 53
2.1. Загальна характеристика ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 53
2.2. Плануваня постачання на ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 58
2.3. Планування процесу виробництва асортименту та обсягу продукції 68
2.4. Планування організаційного управління на підприємстві 76
2.5. Стан стратегічного планування на підприємстві 84
Висновок до розділу 2 88
РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення стратегічного планування на підприємстві 90
Висновок до розділу 3 99
ВИСНОВКИ 101
Список використанИХ ДЖЕРЕЛ 105
ДОДАТКИ 109
-
Стратегічне планування на підприємстві
ЗМІСТ
ВСТУП.................................................................................................................. 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ..... 5
1.1 Сутність, мета, принципи та моделі стратегічного
планування…………….....................................................................
5
1.2 Зміст і структура стратегічного плану……………………............. 12
1.3 Система стратегічних, поточних та оперативних планів………… 15
РОЗДІЛ ІІ. ОСНОВНІ ЕТАПИ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ………………………………...................................................
20
2.1 Визначення місії, цілей та завдань підприємства………………... 20
2.2 Проведення аналізу внутрішнього і зовнішнього середовища підприємства……..............................................................................
26
2.3 Розробка та вибір стратегії підприємства……………………........ 32
2.4 Реалізація стратегії…………………………………………..……… 50
2.5 Контроль і оцінка реалізації стратегії підприємства…………..… 57
РОЗДІЛ ІІІ. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ….......................................…
62
3.1 Можливі проблеми на підприємстві……………………………... 62
3.2 Напрями вдосконалення процесу стратегічного планування
на підприємстві….......................................................................….…
66
ВИСНОВКИ......................................................................................................... 71
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ...................................................... 73
ДОДАТКИ............................................................................................................ 76
-
Стратегічне планування маркетингових комунікацій
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТА ЇХ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ 7
1.1. Маркетингові комунікації та їх місце в діяльності сучасного підприємства 7
1.2. Класифікація маркетингових комунікацій 19
1.3. Інструментарій здійснення та стратегічного планування маркетингових комунікацій 32
РОЗДІЛ 2. СТАН РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ 64
2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 64
2.2. Аналіз ринку на якому працює підприємство та комунікативної активності вітчизняних підприємств 77
2.3. Аналіз застосування маркетингових комунікацій в системі управління діяльністю підприємства 98
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 109
3.1. Вибір оптимальних моделей стратегічного планування маркетингових комунікацій на підприємстві 109
3.2. Удосконалення підходів до організації та планування інтегрованих маркетингових комунікацій 121
ВИСНОВКИ 133
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 138
ДОДАТКИ 149
-
Фінансове планування на підприємстві
РЕФЕРАТ 2
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. Теоретико-методологічні основи фінансового планування на підприємстві 7
1.1. Сутність та значення фінансового планування 7
1.2. Характеристика методів фінансового планування 14
1.3. Досвід фінансового планування в розвинутих країнах 29
Висновки по розділу 1 44
РОЗДІЛ 2. Аналіз системи фінансового планування на підприємстві 46
2.1. Оцінка системи стратегічного планування на підприємстві 46
2.2. Фінансове бюджетування як основа фінансового планування на підприємстві 53
2.3. Операційне бюджетування на підприємстві як складова системи планування 56
Висновки по розділу 2 60
РОЗДІЛ 3. Напрямки вдосконалення фінансового планування на підприємстві 63
3.1. Впровадження системи аналітичного супроводу виконання фінансових планів 63
3.2. Автоматизація фінансового планування на підприємстві 70
3.3. Аналіз існуючої системи фінансового контролю та напрямки її вдосконалення 83
Висновки по розділу 3 88
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 90
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 94
ДОДАТКИ 100